• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    -

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 17:08 ]


    be gay do crimes

    Aliyah || Vampier
    Ik zag dat Myra ontwaakte en een beetje omhoog zweven. Heel voorzichtig kwam ze op mij af. 'Verstuikte enkel...' Mompelde ze met een nep lachje. 'Ik zal je wel helpen.' Ik had veel controle vond ik. Ik hief mijn armen zo dat er een soort vam cape te voorschijn kwam. Ik pakte Myra en vloog weg. Naar de vampieren kolonie.


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    Voor we het wisten waren we bij de kolonie. Ik ging liggen en voelde me wegzinken. In trance zijn was eigenlijk niets anders dan droomloos slapen


    obsessive rage

    Aliyah || Vampier
    Ik zag Myra in trance raken. Ik schrok. Iemand tikte op mijn rug. 'Je moet langs Dracula gaan.' Zei een jongen. Ik kijk hem vreemd aan en loop dan naar Dracula. Ik klopte op de deur. 'Aliyah!' Schreeuwde een stem woedend. 'J...J...Ja?' Ik keek recht in het boze gezicht van Dracula. 'Hoe durf je zomaar weg te gaan! Terwijl de maan bijna vol is?!' Ik werd bang. 'M...Maar d...d...de...' Ik werd ruw onderbroken door Dracula.'Ja wat?! Stamel niet zo!' Ik werd kwaad heel kwaad mijn ogen werden rood van kwaadheid. 'Goed dan vertel ik u het toch?! Uw bewaker liet me erdoor om Myra te gaan halen!' Geschrokken keek Dracula mij aan. 'Ik heb niemand gebeten! Ik hield me behoorlijk goed in!' Dracula's ogen werden nog rooier dan ik ooit had gezien. 'Hoe durf je! Hoe durf je zo onbeleefd te zijn?!' Ik werd daardoor nog kwaaier mijn hoektanden kwamen te voorschijn en ik begon te grommen. 'Zo dus jij durft je mond eingelijk eens open te doen.' Hij grijnst. Ik liep weg en ging op de kop hangen en raakte in trance.


    We all just wanna be somebody

    Max Hood, weerwolf

    Ik voelde Myra van mijn rug glijden en draaide mijn kop geschrokken om. Ze vloog. Ze vlóóg. Verbaast keek ik haar na. Waarom zei ze niets? Ik keek kort om naar de andere twee wolven en rende toen weg. Gewoon, weg, dieper het bos in. Uiteindelijk kom ik aan bij een open plek met een meertje. Ik ga aan de rand van het meertje liggen en krul mezelf op. Ik snapte nu niet veel meer van Myra. Ze ging alsnog naar me toe als ik wolf was, terwijl ze had beloofd dat niet te doen. Wilde ze me gewoon testen? Was dit een groot spel voor haar? Ik wist het niet.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Ik ontwaakte uit mijn trance. Eigenlijk mocht ik nog niet naar buiten, maar dat was dan maar pech voor hun. Ik zweefde heel voorzichtig tussen de andere vampiers door naar buiten. Ik vloog naar een meertje. Er lag een hert te slapen, en ik dronk wat. En Max lag er ook. Ik glimlachte. Hij was zo lief als hij sliep. heel voorzichtig kietelde ik hem in zijn zij, de plek waar de meeste mensen niet tegen konden.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Ik werd wakker van een vreemd, vervelend, kietelend gevoel in mijn zij. Geïrriteerd daraide ik me om, maar het gevoel verplaatste zich naar de andere kant. Langzaam werd ik wakkerder en herkende het. Iemand kietelde me. "Woaah! Niet doen! Stop!" Maar omdat ik nog zo moe was en gekieteld werd, had ik geen controle over mijn spieren. "Stop! Stop stop stop! Heb genade!" Lachend keek ik in Myras ogen. "Een simpele Max wakker worden had ook gewerkt" greens ik naar haar


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Ik stopte. 'Ik kon het niet laten' greens ik terug. Ik liet mijn voeten voorzichtig in het water zakken, en ik trappelde er er mee. 'Lekker geslapen?' vroeg ik. Ik voelde de pijn in mijn enkel weg trekken. Ik zweefde weer voorzichtig omhoog. Het was gewoon zo'n leuk gevoel. Ik ging weer voorzichtig staan.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    'Ik kon het niet laten,' greens ze. Ik kijk haar aan en duw haar dan op haar rug op de grond. Ik ga op haar bovenbenen zitten en klem haar polsen tussen de grond en mijn knieën. Ze zou onmogelijk wegkomen. Dan begin ik haar ook te kietelen. Op dezelfde manier als ik bij Mer had gedaan. Ik liet mijn vingertoppen zachtjes over de zijkant van hij buik glijden. Mij kietelde dit héél erg. Ik spacete totaal als iemand dat deed. Maar natuurlijk waren er ook mensen die gewoon tegen kietelen konden. Ik stopte even. "Lekker geslapen?" vroeg Myra. "Hmm, ja hoor. Maar beter nu ik jou kan plagen." ik stak mijn tong uit en kietelde haar verder.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Max ging op me zitten. Ik kon prima tegen kietelen, maar dat wist hij niet. Hij laat zijn vingertoppen over de zijkant van mijn buik glijden. Ik greens naar hem. 'Ik kan er tegen' zei ik, en stak mijn tong uit.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf.

    'Ik kan er tegen.' zei ze met een grijns. Shit. Ik keek haar even geschrokken aan, want nu wist ze dat ik daar totaal níét tegen kon. Ach, ze is mijn vriendin, wat maakt het uit als ze dat weet. "Nou, niet eerlijk." zeg ik met een grijns. Ik buig me voorover en kus haar kort. Ik vond het nog altijd een beetje eng om te doen. Straks vond ze me helemaal niet leuk, en zou ze me wegduwen. Of straks zou ze alleen maar doen alsof ze me leuk vond....


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    'Nou, niet eerlijk' zei hij met een grijns, en hij kuste me. Ik keek nog eens goed naar hem. Ik probeerde mezelf weg te wurmen, maar hij had me te goed vast. Er was iets in zijn blik, iets waarvan ik niet wist wat het was. Ik raakte verstrikt in mijn gedachtes, terwijl ik hem zachtjes aaide.


    obsessive rage

    Max Woods, weerwolf

    Ik werd wat onzeker onder haar blik. En Myra zag dat, ze zag dat hij onzeker was. Max liet haar los en ging toen naast haar liggen, met zijn hoofd op haar buik. Max merkte dat Myra er ook niet bij was. Maar hij ook niet. De ideeën blecen dokr zijn hoofd spoken. Hij mocht niet slecht over het meisje denken. Ze hield van hem, dat had hij zelf gezegd.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    'Max?' zei ik. 'Ik... ik' het kwam er niet uit. Het water bij het meer trok al mijn aandacht. Er glinsterde iets in het water. 'Er ligt iets in het water' fluisterde ik, en ik boog me over de rand heen. Mijn ring begon weer te gloeien. Het zwakke, blauwe licht scheen weer. Ik keek nog wat dieper het water in. Toen zag ik wat het was. Het was een stervormige ketting.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    'Max?' ik kantelde mijn hoofd een stukje en keek haar aan. 'Ik... ik' bezorgd duwde ik mezelf overeind. "Wat is er Myra?" vroeg ik zachtjes. Ze werd afgeleid door het water. "Er ligt iets in het water." dat was niet wat ze eerst had willen zeggen. Ik keek haar nog even bezorgd aan en liet toen mijn blik naar het water glijden. Ze had gelijk, op de bodem van het meer lag een ketting. Ik stak mijn hand een stukje in het water. Ik hield eigenlijk helemaal níét van water. Toch trok ik mijn shirt van mijn hoofd en dook het meer in. Ik zwom dieper, tot ik bij de ketting kon komen. Maar toen ik het wilde pakken voelde het ineens niet vertrouwd. Ik keek nog even goed naar het ding. Het was van zilver. Geschrokken zette ik me af en kwam weer boven. Hijgend klom ik het meer uit. "Het is van zilver." deelde ik mee. Ik veegde mijn natte haar uit mijn gezicht. Ik trok mijn benen op de kant en zuchtte. "Myra, wat wilde je zeggen voor je die ketting zag?"


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep