• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Max Hoods, weerwolf

    "Doe jezelf geen pijn om mij te sparen." Begreep ze het niet? Hij wilde haar geen pijn doen! Als de keuze was om zichzelf pijn te doen, of haar, dan was zijn keuze snel gemaakt. Hij wist zijn lichaam weer redelijk onder controle te krijgen en schudde zijn kop naar haar. Hij ging haar geen pijn doen. Klaar. "Het spijt me, ik kan niet weg, ik wil het wel, maar... Het lukt niet." mompelde ze. Hoezo het lukte niet? Hoe moeilijk kon het zijn? Maar toen verborgen wolken de maan weer. Ik trok de controle terug en veranderde weer in mijn mensengedaante. Ik viel onmiddelijk op de grond, op handen en knieën. Hijgend keek ik naar de grond, liet me toen op mijn rug vallen en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. "Je had weg moeten gaan!" Riep ik vermoeid naar Myra. "Ik had je kunnen verwonden. Ik had je kunnen vermoorden Myra! Ik ben gevaarlijk..." tranen begonnen over mijn wangen te lopen en ik draaide mijn hoofd van haar weg. "Ik wil je geen pijn doen...."


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    May Destiny Phoenix



    "Eh, gewoon... Mijn beste vriendin blijkt een vampier te zijn, net als jullie." De stem die ik herken als het meisje die net bij ons kwam staan, haar naam ben ik nu alweer vergeten, haalt me uit mijn gedachten. Nogmaals shit, dit is niet goed. Direct deins ik naar achteren om meer afstand te scheppen tussen mij en Myra, haar naam komt opeens weer boven. Mijn ogen staan ondertussen weer normaal en zijn weer lichtgroen/blauw. Op dat moment schiet Aliyah naar voren, haar tanden ontbloot en gericht op Myra's nek. Ik zet nog een aantal stappen achteruit voordat Aliyah's tanden haar nek doorboren. Het bloed loopt langzaam uit de wond die duidelijk zichtbaar is in haar nek. Ik kijk snel in het rond terwijl mijn ogen vuurrood zijn geworden waarna ik me omdraai. Mijn benen beginnen te bewegen en ik ren weg. Weg van alles en iedereen die ik pijn zou kunnen doen als ik blijf. Weg van de plek waar iedereen op dit moment is. Ik weet niet goed waar ik heen moet, of hoe ik kan kalmeren. Ja, door bloed, maar dat heb ik nu eenmaal niet en ga ik ook niet zo maar vinden.
    Voor ik het weet sta ik vlak naast een gigantisch wit gebouw. Ik weet direct wat dit is, de vampierjagersschool. Ik weet dat ik hier weg moet, maar iets aan dot gebouw trekt me aan. Langzaam verdwijnen mijn aller scherpste tanden weer en mijn ogen hebben alleen nog maar een iets wat rode gloed. Ik loop heel langzaam richting de grote houten deur. Waarschijnlijk is dit een grote fout die ik nu bega, maar ik kan niet anders, tenminste, zo voelt het. Mijn hand tast naar de deurknop en ik laat mijn hand erop liggen. Ik weet dat ik hier niet zomaar naar binnen kan als vampier, maar ik kan niet ontkennen dat ik heel erg geïntereseerd ben in deze vorm van leven.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    OCC: Ik had een heel stuk geschreven toen ik even weg was, maar nu ben ik te laat xD


    We all just wanna be somebody

    Aliyah || Vampier
    'Nikki' Zei de stem 'Wat is er gebeurd?' Voordat ik kan antwoorden komt er een jongen aan gelopen. Hij ruikt naar wolf. Dan doet Myra haar ogen open. Langzaam en zwak zegt ze iets. Ik ben allang blij dat ze nog leeft. Ik volg het hele gesprek niet meer tussen de jongen en Myra. Dan voordat ik het door heb komt de volle maan op en veranderd de jongen in een wolf. Ik schrok en ook ik raakte in contact met de volle maan. Ik verloor net als daarvoor de controle over mijn lichaam. Mijn ogen worden rood en mijn tanden worden scherp. Ik begin boos te blazen naar hun en iets daarna verdween de volle maan achter de wolken. 'Myra, Nikki. We moeten echt gaan, anders hebben we problemen.' Myra als jij wil mag je ook mee naar de vampierkolonie'


    We all just wanna be somebody

    {Had ik ook, maar ik dacht, ik schrijf het toch maar, kostte te veel tijd om nog wat te schrijven dus dan moest ik die maar sturen xD}


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Myra blue
    een m]wolk schoof voor de maan. Max werd weer normaal. 'Je had weg moeten gaan!' riep hij buiten adem. "Ik had je kunnen verwonden. Ik had je kunnen vermoorden Myra! Ik ben gevaarlijk..." zei hij. hij draaide zijn hoofd van me weg, en ik hoorde hem snikken. 'Dat weet ik, ik wilde wel, maar mijn lichaam deed het gewoon niet...' fluisterde ik. 'Maar ik moet denk ik wel naar die kolonie, want alleen daar kan ik overnachten' zei ik, en rende achter de andere aan. Ik keek nog één keer om, en voelde mijn hoofd weer vuurrood worden.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    "Dat weet ik, ik wilde wel. Maar mijn lichaam deed het gewoon niet..." fluisterde ze. Hij stond woedend op. "Jou lichaam deed het niet? Je hebt gezien wat er met me gebeurde, en je durft te zeggen dat jóú lichaam niet deed wat je wilde?" Oh ja, boos op haar was hij zeker. Maar gewoon omdat hij niet wilde dat hij haar ooit zou verwonden. Ze was een mooi meisje, en ja... Misschien had hij een zwak voor haar. "Maar ik moet denk ik wel naar de kolonie, want alleen daar kan ik overnachten." zei ze. Max knikte en zag hoe Myra wegrende. Fijn. Hij had haar bijna aangevallen en zij ging gewoon weg. Tuurlijk. Max veegde zijn ogen af en liep weg. Waar moest hij heen? Hij wist het niet. Hij had geen huis. Max keek weer omhoog, waar de maan weer tussen de wolken verscheen. Hij stond weer op 4 poten en rende het bos in. Diep in het bos krulde hij zich op. Zo sliep hij veel beter. Hij zou het niet koud krijgen. Hij legde zijn kop op de grond en viel in slaap.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Nadat Max in een wolf was veranderd, veranderde ik ook, maar ik rende zo snel ik kon weg, zodat ik niemand pijn zou kunnen doen.
    Toen ik weer in een mens veranderde, was ik hopeloos verdwaald.
    Ik hoorde vaag ergens geschreeuw en die kant liep ik maar op.
    Toen ik, voor hoever ik wist, bijna in de buurt van het geluid was, veranderde ik weer in een wolf.
    Ik zag een andere wolf langs rennen en nieuwschierig liep ik die wolf achterna.
    De wolf die ik nu achtervolgde had ik nog nooit eerder gezien, maar het zou kunnen dat het Max was, want hem had ik nog niet als wolf gezien.
    De wolfkrulde zich op en viel in slaap. Ik probeerde de weg terug alsnog te vinden, maar faalde en liep toen, nog steeds als wolf, maar naar de andere wolf toe.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik rende, en voelde langzamerhand spijt opkomen. Het klopt dat zijn lichaam nog minder luisterde, maar dat van mij stond net gewoon uit. Ik was als verlamd van angst, bevroren. Dat is míjn reactie op angst. Toen ik eindelijk de andere bereikt had, was ik al bijna in trance, met laatste gedachte dat ik sorry zou zeggen.


    obsessive rage

    Max Hod, weerwolf

    Toen de zonnestralen mijn gezicht raakten opende ik mijn ogen. Ik duwde mezelf overeind en wreef in mijn ogen. Naast me zag ik America liggen. Was ze naar me toegekomen? Ze had me nog niet als wolf gezien, ze wist dus helemaal niet dat ik het was geweest. Ik zuchtte nogmaals en schudde het meisje zacht wakker. "Hey, het is ochtend." zei ik zachtjes. Ik stond op, was meteen duizelig en leunde met mijn beide onderarmen tegen een van de bomen aan. Ik legde mijn voorhoofd en tegenaan. Ik moest iets te eten hebben. Ik pakte mijn tas van de grond, opende hem en pakte er een appel uit. Ik moest rustig aan doen. Ik had niet veel eten meer. Natuurlijk kon ik s' nachts jagen. Maar alleen als het volle maan was. En ik had geen geld. Dus ik moest binnen kort gaan stelen. Dat was mijn enige kans om te overleven. Ik ritste mijn tas dicht en keek naar Mer. "Goedemorgen." zei ik met een neppe glimlach.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Ik werd wakker van een irritant geschud en iemand die zei dat het ochtend was.
    Max. Ik had dus goed gegokt toen ik dacht dat hij die andere wolf zou zijn.
    Ik kwam langzaam overeind en zag hoe hij zijn tas dicht ritste.
    "Goedemorgen", zei hij daarna toen hij naar me keek.
    "Hi, weet jij waar de school is enzo? Ik was een beetje verdwaald", zeg ik, overduidelijk beschaamd.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik raakte al vroeg uit mijn trance. Dorst. Ik rende naar het bos, en zodra ik een hert zag, stormde ik erop af. 'Sorry' fluisterde ik, terwijl ik het beest in de wurggreep hield. Ik sneed zijn hals open en begon te drinken. Zodra ik genoeg had, besefte ik dat ik het niet kon laten liggen. Een van de sporen die ik vroeger moest volgen waren dode dieren. Ik begon wat rond toe wandelen, toen Max' sterke geur mijn neus binnendrong. Nu moest ik het doen, ik moest sorry zeggen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 16:02 ]


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    "Hi, weet jij waar de school is enzo? Ik was een beetje verdwaald," zegt ze. Ik kijk haar vragend aan. "De jagersschool? Wat moet je daar?" vraag ik een beetje argwanend. Is de tegen de vampiers? Nee, ze zei van niet. "Euhm, daar ergens, toch? Of... Nee, ik heb geen idee. Als we het bos uit zijn weet ik het wel weer." Ik neem nog een keer een hap van mijn appel en kijk om me heen. "Kom, dan gaan we zoeken. Ik moet nog ergens eten vandaan zien te halen." zeg ik tegen haar. Ik pak mijn rugzak, slinger die om mijn rug en begin te lopen. Dan kijk ik naar achter om te kijken of Mer me volgt.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Ik zag Max met America lopen. 'Hey, ehm... nog sorry van vannacht... Je hebt gelijk, ik was gewoon dom, en sorry dat ik wegrende toen ik dit eigenlijk had moeten zeggen.' zei ik. Mijn blik viel op zijn tas, het zag eruit als bijna leeg.. 'Wil je dit hert? Je tas is leeg' bood ik aan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 16:03 ]


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    We liepen Myra tegen het lijf. "Hey, euhm... Nog sorry van vannacht... Je hebt gelijk, ik was gewoon dom, en sorry en sorry dat ik wegrende toen ik dit eigenlijk had moeten zeggen." zei ze. Het enige wat ik deed was knikken voor ik mijn blik op de grond richtte. "Wil je dit hert? Je tas is leeg." zei ze toen. Mijn hoofd rukte omhoog en toen ik het hert zag werden mijn ogen groter. Oh, wat had ik daar nu trek in. "Ja! Maar, heb jij het niet nodig?" vroeg ik. Ik zuchtte. "Luister, ik begrijp je wel. Alleen, je had wegmoeten gaan. Gewoon voor de volgende keer. Straks doe ik je pijn. Je bent een mooi meisje en..." Ik was steeds dichterbij gaan staan. Ik keen haar aan en boog mijn hoofd langzaam naar voren. Ik kuste haar en sloot mijn ogen. Toen trok ik terug en toen ik doorhad was ik deed sprong ik een meter naar achter. Nee, nee! Ik kon haar niet te dichtbij laten! Straks deed ik haar iets aan. "Sorry - ik..." mompelde ik.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep