• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Aliyah || Vampier
    Ik kon het niet meer helpen. Myra stond bevroren en ik kon me niet meer beheersen. Ze zag er gewoon zo lekker uit. Ze gilde en viel toen bewusteloos op de grond. Ik tilde haar op en bracht haar naar het bos daar kon niemand ons zien. 'Wat heb ik gedaan?' Zeg ik zegt. Ik huil alleen dan zonder tranen.


    We all just wanna be somebody

    Nikki || Vampier

    Als ik van buiten een gil hoor die heel erg op die van Myr lijkt, ren ik terug en zie nog net Aliyah het bos in rennen.
    Ik ren op een tempo wat voor mensen snel zou zijn, zodat het niet heel erg opvalt.
    Als ik in het bos ben sjees ik om wat bomen heen om vervolgens tot stilstand te komen als ik Aliyah hoor.
    Ik ren, dit keer wat langzamer, in de richting van het geluid om daar een huilende Aliyah aan te treffen.


    be gay do crimes

    Aliyah || Vampier
    Ik hoorde voetstappen. 'Wie is daar?' Ik drufde me niet om te draaien. Ik was te bang. Ik had geen trek meer. Ik had mezelf beloofd geen mensen te bijten maar ik deed het toch. Ik voelde me schuldig.


    We all just wanna be somebody

    Nikki || Vampier

    "Nikki", antwoord ik zachtjes, "wat is er gebeurd?"
    Ik zie Myra op de grond liggen, maar kan niet geloven dat ze dood is.
    Gebeten, waarschijnlijk wel, maar ik hoop dat ze nog leeft.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik opende mijn ogen voorzichtig. Mijn tanden voelde scherper, en het leek of mijn zintuigen beter waren. Aliyah hing over me heen. Het leek of ze huilde, maar dan zonder tranen. 'Ik... ik leef nog...' fluisterde ik. Ik rook een geur. Nikki. Ik voelde aan mijn nek. Het leek wel of mijn bloed mijn lichaam verlaten had. Ineens wist ik het weer: Aliyah had me gebeten. Het kon me niet schelen. 'Ehm... b..ben ik nu ook vampier?' vroeg ik een beetje angstig, bang voor het enige echte antwoord.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Mer antwoordde, maar toen klonk er een gil. Meteen richtte ik mijn gezicht naar het bos en zag nog net een meisje met Myra wegrennen. Ik keek snel naar America. "Misschien moeten we even gaan kijken." zei ik, en ik rende achter het meisje aan. Ik zag Myra op de grond liggen, en het bloed stroomde uit haar nek. Geschrokken trok ik mijn neus op en deed een stap naar achteren. Ze was gebeten. Maar ze leefde tenminste nog. "Waarschijnlijk wel Myra." zei ik zachtjes. "Hoe voel je je?"


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    'Het... Het gaat wel...' mompelde ik. Ik voelde me rood worden. Waarom was hij nou zo leuk? 'Maar mijn nek doet pijn' voegde ik eraan toe.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    'Het... Het gaat wel..." mompelde ze met een rood hoofd. Ik glimlachte en knielde bij haar neer. "Maar mijn nek doet pijn." voegde ze er toen aan toe. Ik keek haar aan en trok toen een stuk van mijn shirt kapot. Met dat stuk veegde ik het bloed van haar nek. "Het heelt wel weer. Waarschijnlijk moet je wel wennen dat je vampier bent. Maar daar weet ik verder niets van." Ik keek omhoog naar de andere vampier. "Daar zal jij wel meer ervaring mee hebben."

    OOC: Haha, vind ze hem leuk?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 18:46 ]


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Hij keek me aan en scheurde een stuk van zijn shirt eraf. Hij veegde mijn bloed weg. 'Het heelt wel weer. Waarschijnlijk moet je wel wennen dat je vampier bent. Maar daar weet ik verder niets van.'. Hij keek naar Aliyah. 'Daar zal jij wel meer ervaring mee hebben.' zei hij. Ik keek naar de nog steeds huilende Aliyah.
    'Het is jou schuld niet Aliyah, je verloor je controle. Ik heb.. eh... had zoet bloed' zei ik tegen haar.

    OOC: Jup, pas maar op, Myra bereikt alles (nouja, dat wil ze)! :D


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Ik had het idee dat ik iets groot bij Myra over het hoofd zag. Iets wat Nikki duidelijk wel zag. Het zal wel een meidending zijn, hield ik mezelf voor. Ik kon er alleen niet zo goed tegen dat ze nog steeds huilde. Ze zei tegen de andere vampier - blijkbaar Aaliyah - dat zij er niets aan kon doen. Ik glimlachte naar haar en veegde met mijn duim haar tranen weg. Tot ik merkte dat het al avond werd. De maan kwam op. Het was volle maan vannacht. "Ik... Ik moet gaan... De maan... Ik ben gevaarlijk als ik...." Maar ik zag de maan. Meteen rukte mijn hoofd omhoog en keek ik recht de witte bol in. Nee Max, niet nu. Niet waar hen bij zijn. Maar ik kon het niet stoppen. Ik voelde dat ik op 4 poten belandde. En toen verloor ik mijn controle. De oren van de wolf kwamen in mijn nek te liggen en ik brulde naar hen. Nu voelde het alsof ik twee persoonlijk heden had. De ene, de wolf, wilde de mensen verwonden, maar ik wilde dat niet. En nu was ik nog sterker. Ik dwong het wolvenlichaam te gaan liggen. Maar het deed pijn. Mezelf tegenwerken deed pijn. En waar ik nu ook mee zat, waren alle wonden die ik op mijn lichaam had door de groep die me dwong een kant te kiezen. Al die littekens waren nu te zien. Een hoge piep kwam uit de bek van de wolf. Angstig dreef ik mijn wolven lichaam achteruit. Weg bij de anderen. Ik mocht ze niets aandoen... Maar verder dan een paar stappen achteruit kom ik niet. Ik ben niet sterk genoeg. Ik brul wanhopig, hopend dat ze snappen dat ze uit mijn buurt moeten blijven.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    De maan kwam op. Max verbleekte, en zijn mensenlichaam maakte plats voor dat van een wolf. 'Max...' mompelde ik. Ik stond op. Op de een of andere manier was ik niet bang. Ik stond op en stak mijn hand naar hem uit. 'Zit' zei ik streng. Ik wist dat het niet zou werken, maar ik ben nu eenmaal te zelfverzekerd en breng mezelf in de problemen.


    obsessive rage

    OOC: ik ben echt steeds te laat met reacties plaatsen xD

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 18:54 ]


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Max..." zei ze. Nee, nee, niet naar me toegaan! Ik wilde haar toeschreeuwen, maar het kon niet. Stom genoeg stond ze op en liep op me af. Ik voelde mijn wolf deel naar voren willen springen, het meisje aan stukken willen scheuren. Maar ik kon het tegenhouden. Nu nog. "Zit." zei ze streng. Dat was de druppel. Ik voelde mijn wolfdeel het overnemen. Ik voelde nogsteeds mijn lichaam, maar ik kon het niet meer besturen. Een luide brul kwam uit mijn bek en ik sprong op haar af. Maar toen voelde ik de controle terug komen. Ik keerde mezelf om en kwam hard met mijn rug op de grond terecht. Een piep van pijn kwam uit mijn bek en ik krulde mezelf even op. Daarna stond ik weer op en keek Myra angstig aan. Waarom begreep ze niet dat ze weg moest gaan? Dat ik gevaarlijk was. Ineens nam mijn andere deel het weer over en sprong de wolf naar voren.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra blue
    Max keek me angstig aan. Ik wilde wel gaan, hem niet dwingen zijn controle te houden, maar mijn lichaam niet. 'Doe jezelf geen pijn om mij te sparen' fluisterde ik. 'Het spijt me, ik kan niet weg, ik wil het wel, maar... het lukt niet' mompelde ik. Een verstandig mens zou rennen voor me leven. Mijn keuzes waren niet slim. Ik voelde mijn ring om mijn vinger gloeien. ik hield mijn hand omhoog, en zag dat de ring, een zwak, blauw, licht gaf.


    obsessive rage