• Hey hey!

    Ik kwam net deze foto tegen: klik!
    Dat lijkt me super om eens uit te proberen, maar ik weet niet echt hoe ik er aan moet beginnen. Het is sowieso niet zo simpel als het daar lijkt. Heeft één van jullie toevallig al ooit eens zoiets geprobeerd? Ik ben echt benieuwd of het zou werken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wel eens geprobeerd, niet echt gelukt, op zich. Maar wat ik deed was gewoon beslag maken en dan in een spuitflesje doen, en dan boven de pan het figuur maken wat je wilt terwijl je in dat flesje knijpt en het beslag eruit knijpt. Het vuur niet al te hoog zetten, en gewoon olie in de pan voor je alles doet.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als ik dit zie denk ik aan: een laag vuur en je pan invetten, niet gewoon olie of boter in doen.
    Ik zie vaak zo'n gif van een berensnuitje/hoofdje voorbij gaan, die vind ik ook cool. Misschien moet je eerst beginnen met minder ingewikkelde dingen?



    Ik vind de foto in ieder geval cool. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als ik dit zie denk ik aan: een laag vuur en je pan invetten, niet gewoon olie of boter in doen.
    Ik zie vaak zo'n gif van een berensnuitje/hoofdje voorbij gaan, die vind ik ook cool. Misschien moet je eerst beginnen met minder ingewikkelde dingen?



    Ik vind de foto in ieder geval cool. =P

    Oh, dat is ook heel cool! Ga ik zeker eens proberen :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik moest gelijk hier aan denken. Sorry.


    She knew the rules so she knew how to break them.