• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian Jones | 16 |

    "Weet je het zeker?" vroeg hij wat onzeker en keek maar zijn vinger. "Ook niet even schoonmaken?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas – 16

    Thomas deed zijn broer met een hoog stemmetje na om vervolgens weer op zijn normale toonhoogte verder te gaan, ''ja, hij weet het zeker.'' Hij nipte van zijn glas champagne en schudde toen zijn hoofd. ''Misschien moet je even langs het ziekenhuis gaan voor die oh-zo-grote snee.'' Thomas probeerde nog zijn beste beentje voor te zetten bij zijn broer maar het irriteerde hem mateloos, toch besloot hij een zwak glimlachje op zijn gezicht te laten verschijnen hopend dat hij het niet verkeerd opvatte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian keek zijn broer aan.
    "Oh nou sorry hoor dat ik bezorgd ben!" Hij kwam omhoog en liep naar Thomas toe. "Je had ook zo vriendelijk kunnen zijn en vragen of het met hem ging en niet zo achteloos blijven staan." Hij gaf hem een korte duw en zag de, voor hem, grijns op zijn gezicht staan. Toen draaide hij zich om en pakte een cocktail. Hij nam een paar slokken en keek voor zich uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel Jones || 3
    Toen iedereen uit de auto stapte, besloot ik ook maar te gaan. Ik had geen idee waar we waren, wie al die vreemde mensen waren en waarom we hier waren, maar iedereen ging naar binnen, dus met wat moeite ging ik achter ze aan. Mijn probleem was alleen dat mijn benen een stuk korter waren, dus dat ik niet zo snel ging. Met mijn tekenblok in een hand en potlood in het andere wandelde ik wat rond en uiteindelijk naar buiten, waar mijn broer stond en een boel glazen met kleurrijke vloeistoffen erin. Ik klauwterde op de bar en ging erop zitten. Mijn benen liet ik bungelen en mijn tekenblok legde ik even weg. Nu Cillian stond te drinken mocht ik vast ook. Ik legde mijn potlood ook neer en sloeg mijn handen om een bekertje met blauw spul erin. Ik had best veel dorst gekregen. Het was dan ook pas na een paar slokken dat ik merkte dat het goedje vies smaakte en brandde in mijn keel. Ik liet het drinken voor wat het was staan op de bar en begon hopeloos huilend te tekenen in de hoop dat iemand me drinken zou geven wat de pijn in mijn keel zou stillen.


    Bowties were never Cooler

    Finn Parker ~13
    Finn bekeek het huis met open mond 'Wauw,' mompelde hij. Hij voelde zich nog steeds niet helemaal goed door de rit, dus liet hij zich verslagen op de bank neervallen. Hopelijk zou de misselijkheid afnemen.

    [Geen inspiratie, sorry. :c]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Damien Aouli Kalawai'a

    Terwijl de twee jongen aan het kibbelen waren besloot ik gewoon even mijn handen te spoelen onder water, iets wat ik volkomen zelf kon.Terwijl ik bezig was het het koude water over mijn hand te laten tromen hoorde ik plots gehuil wat me deed opkijken. Een jochie wat vast hun jongere broertje was zat huilen wat te kladderen op een tekenblok en daarna viel mijn blik op het blauwe goedje naast hem. Voorzichtig haalde ik het glas bij de kliene vandaag en keek ik even naar de tekening die hij leek te maken. Het leek op een glas. Ik besloot een plastic bekertje te zoeken en deze te vullen met ananasap die ik dan aan het kleintje haf. "Hier, veel beter dan dat ander spul." glimlachte ik liefjes naar het kleintje en haf hem dan het glaasje. Hij leek me niet echt ouder dan 5, iets van 3 of 4 dan. "Beter niet? " zeg ik met een zacht lachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zeke Parker ~ 15
    Terwijl ik naar de zee sta te kijken, denk ik de hele tijd aan mijn vader. Het is ontzettend moeilijk om vrolijk te zijn als ik niemand wil accepteren. Hoe ik deze vakantie door moet komen is voor mij volstrekt onduidelijk en op dit moment lijkt het onmogelijk. Natuurlijk zou het leuk zijn om met Amber te zwemmen of weet ik wat, maar het zal niet meer hetzelfde zijn als voorheen. Waarschijnlijk is het gewoon ontzettend gênant en weet ik niet wat ik moet zeggen, zoals meestal als ik bij haar ben.
          Ik draai me om en zie het kleine jongetje met een blauw drankje. Meteen wil ik naar hem toe rennen, maar iemand van de familie die hier woont pakt het al af en geeft iets anders. Ik loop naar ze toe. Met een kleine glimlach kijk ik naar de jongen.
          'Bedankt. Ik heb geen idee hoe hij daaraan komt, maar het lijkt me niet echt verstandig voor de kleine.'

    Katelynn Williams ~ moeder familie Parker
    Ik knik vriendelijk naar het meisje en loop weer naar buiten om wat koffers in de gang te zetten. Blijkbaar zijn de meeste kinderen al de drankjes aan het drinken. Twee zoons van Andrew drinken drankjes met alcohol. Even twijfel ik, maar ik besluit dat Andrew dat vast wel af kan handelen.
          Finn zit in zijn eentje op de bank en hij ziet er erg misselijk uit. Met een bezorgde blik loop ik naar hem toe en sla ik mijn arm om hem heen. Zijn wagenziekte is altijd al heel erg vervelend geweest en een goede oplossing hebben we nog steeds niet gevonden. Natuurlijk hebben we al veel geprobeerd, maar niks lijkt te werken.
          'Moet ik wat water halen? Of iets anders? Je zegt het maar, hè?'

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:17 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thomas – 16

    Thomas zag pas na de duw die Cillian gaf dat Marcel door Zeke en Damien gered was van een blauw, alcohol drankje. Thomas beet op zijn lip, wetend dat hij weer eens te druk bezig was met zijn broertje en niet oplette. Hij keek naar Cillian en zuchtte waarna hij een hand door Marcel's haar haalde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    Hij keek naar Thomas.
    "Sorry," zei hij gemeend. "Damien, hij hoort je niet. Marcel is doof," vertelde hij toen en nam nog een slokje van de cocktail.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel Jones || 3
    Ik schrok een beetje toen ik plots een hand naast me zag die het blauwe spul weghaalde. Ik werd stil en liet haar mijn tekening zien. Hopelijk begreep ze het. Dan zou ze een van de weinigen zijn, zeker als het om vreemden ging. Die leken me nooit te snappen. Even later kwam ze terug met een bekertje met een zoet ruikend goedje erin. Ik pakte het aan en nam een slokje. Het smaakte vreemd, maar veel beter dan het blauwe. Ik glimlachte dus maar dankbaar en nam met het bekertje in twee handen nog een slok, die nu wat groter was, terwijl ik naar mijn broers keek. Thomas aaide even door mijn haar en Cillian leek wat te zeggen, wat ik weer miste. Ik werd naar mate ik ouder werd gefrustreerder over het feit dat ik niets hoorde en dus niets om me heen kon volgen wat me niet werd uitgelegd. Ik nam nog een slokje van het zoete gele spuo, maar voelde me inmiddels raar. Een beetje licht in mijn hoofd en niet stabiel. Ik zette het bekertje neer, wat perongeluk om ging en trok wat onbehouwen aan Thokas zijn shirt, voor ik naar mijn hoofd wees, waardoor ik haast voorover van de bar kukelde. Nee, ik vond dit echt verre van leuk en werd er doodsbang van.


    Bowties were never Cooler

    [Kom op! Zelfs een msv sterft uit? D: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amber was inmiddels ook naar binnen gelopen. Ze zag haar broers buiten, maar had niet zoveel zin om naar ze toe te gaan. Ze hadden vast weer hen zoveelste ruzie waar zij dus niets mee te maken wilde hebben. Binnen in de woonkamer zag ze één van haar stiefbroertjes zitten. Zijn naam wist ze niet meer zo goed, maar wel wist ze dat hij misselijk was geweest in de auto. Ze plofte bij hem op de bank. "Gaat het?" vroeg ze.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Katelynn ziet een van de dochters van Andrew aankomen. Het meisje vraagt aan Finn of er iets is en hoewel ze er niks van zegt, is Kate ontzettend blij dat ze een poging doet om bevriend te raken met haar familie. Net zag ze haar ook al met Zeke praten, maar met Sami kon ze het niet zo goed vinden. Waarom is waarschijnlijk niet heel moeilijk te raden.
    'Hij heeft altijd last van reisziekte. Erg vervelend.' Ze kijkt de kamer rond, dit is echt een hele mooie kamer. Daarom is ze ook blij dat ze hier een vakantie doorbrengen. 'ik ben Katelynn, maar dat wist je misschien al,' zegt ze met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thomas – 16

    Thomas werd uit zijn gedachte gerukt door zijn broertje die aan zijn shirt trok en gefrustreerd naar zijn hoofd wees, hij tilde Marcel op en stapte iets naar achteren doordat hij het drankje had omgegooid.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    "Dan niet joh," zei Cillian en dronk de cocktail helemaal op. Hij had de gewoonte om op tafels te zitten en deed dit nu ook weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.