• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thomas • 16

    ''Tuurlijk,'' zei Thomas glimlachend en liet vervolgens zijn blik afkeurend over Cillian en Amber heen gaan. Amber opende amper haar mond in dit soort situaties maar nu leek ze juist de grootste te hebben.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jacelyn Parker – 18

    Ik keek om me heen en zuchtte. Die man had wel veel kinderen zeg, en ik bedoelde niet dat wij niet een groot gezien waren, maar samen is het toch wel een grote groep. Er zat één oortje in mijn oor en de ander bungelde losjes langs mijn lichaam sinds ik de gesprekken wel wilde volgen. Zoals ik hoorde had Sami een onenigheid met iemand van de Jones-familie. Chandelier begon zich te spelen van mijn Spotify en een diepe zucht verliet mijn mond. Tot nu toe was het een vrij saaie vakantie voor mijn doen.
          Uiteindelijk stond ik toch op en liep naar Sami toe, waarna ik mijn arm over haar nek sloeg en grijnsde. ''Jij bent sociaal bezig, Sam.'' Ze stond met twee jongens van de Jones-familie te praten, maar ik wist niet zo zeer wat ik moest zeggen. ''Jacelyn, maar ik heb liever Jace. Als je me Jacelyn noemt sla ik je in elkaar.'' zei ik en knikte, waarna ik toch even licht glimlachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cillian Jones | 16 |

    "Oh, wat moet ik ook maar doen om je één moment te laten lachen!" zuchtte Cillian en hij balde zijn vuist even. "Ooit van een grápje gehoord?" hij bromde even en liet zijn blik, nog afkeurender als Thomas net had gedaan, over hem heen glijden. Wat Thomas kon, kon Cillian ook. Cilllian lette niet eens op het andere meisje dat erbij was gekomen en liep weg. Zolang Thomas erbij was wilde hij niet eens meer kennis maken.
    "Als hij oprot ben ik terug," zei hij wijzend naar Thomas en ging weer zitten.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 16:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeke Williams ~ 15
    Ik loop al de hele tijd stilletjes achter de groep aan en lees stilletjes in mijn boek. Ik ben voor de tweede keer Lord of the Rings aan het lezen. Het blijft gewoon een geweldig boek. Mijn koptelefoon staat op mijn hoofd zodat ik de buitenwereld bijna helemaal afsluit. Steeds werp ik snelle blikken op mijn familie om te zien of ze er nog zitten. Mam zit naast Andrew en ik probeer ze zo min mogelijk aan te kijken. Ik wil helemaal geen vrienden worden met mijn moeders nieuwe vriend.
          Opeens zie ik Amber zitten. Ik kijk nog een keer goed om te zien of zij het echt is. Ja, ze zit tegen Sami te praten. Opeens vallen alle stukjes op hun plaats. Amber Jones. Andrew Jones. Hoe kon ik dat niet eerder zien? Aan de ene kant ben ik blij omdat ik nu op vakantie ten minste iemand heb die ik ken en niet mijn familie is, maar aan de andere kant voel ik mee een beetje paniekerig over wat ze op school zullen zeggen. De enige die mij echt mag is dus de dochter van de vriend van mijn moeder. Wauw, dat is een mond vol. Ik besluit naar haar toe te lopen en naast haar te gaan zitten.
          'Hoi. Ik had echt geen idee dat jij de dochter van Andrew was. Serieus niet,' zeg ik met een kleine glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Door de opmerking van de jongen naast me worden mijn gedachtes ruw uit mijn boek getrokken. Ik draaide mijn hoofd opzij en keek in de ogen van Zeke. Dé Zeke, de Zeke uit mijn klas, de Zeke die ik... Mijn gevoelens hoopten zich gelijk weer op. Ja dat klopt. Ik had misschien een kleine crush op Zeke. Zeke, die nu mijn stiefbroer bleek te zijn. Dit was fout. Dit was echt heel fout. Ik beveelde mezelf te stoppen met deze gedachtes en iets te zeggen tegen de jongen naast me. "Wat? Jij bent mijn... stiefbroer? Sorry, dit is raar." antwoordde Amber nog steeds verbaasd over het feit dat Zeke nu haar stiefbroer was.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zeke Williams ~ 15

    Ik knik en kijk ongemakkelijk naar Amber. Ik ken haar al zo lang, maar ze is nooit echt bij mij thuis geweest en ik ook nooit echt bij haar. Oké, een keer voor een project, maar ik was zelf weer naar huis gegaan. Ik ben ook niet echt iemand die veel praat, dus mijn moeder wist het waarschijnlijk niet eens.
          'Dit is inderdaad raar. Ik had echt niet verwacht dat ik iemand die ik kende tegen zou komen.' Ik kijk haar met een glimlach aan en draai me even om naar Sami. Waarschijnlijk had ze het helemaal niet slecht bedoeld, maar ze kan soms een beetje bot overkomen en op school zijn er genoeg meiden die op haar lijken en Amber en mij het leven zuur maken.
          'Dus...Een beetje zin in de vakantie?' Ik probeer een beetje positief te klinken hoewel ik eigenlijk gewoon dood wil gaan van de schaamte op dit moment. Want ja, ik vind haar leuk. Natuurlijk durfde ik zoals gewoonlijk weer helemaal niks en hield ik het geheim. Sowieso maakte iedereen de grap dat wij samen iets zouden hadden, waardoor ik eigenlijk nog minder graag wou dat ik haar leuk vond. Maar nu vraag ik me af hoeveel ongemakkelijke momenten ik had kunnen voorkomen als ik gewoon een paar maanden geleden aan haar toegegeven had dat ik haar leuk vind.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit was echt genant. Nou ja, zo voelde het. Tot nu toe wist niemand iets van haar crush op Zeke af, behalve haar vriendin Sophia. Sophia was haar beste vriendin. Ze kende haar echter niet van school, maar van modern. Het was ook niet dat ze een loner was die helemaal geen vrienden had. Op school had ze weliswaar niet echt echte vrienden en stond ze meestal een beetje alleen, maar dit was echt niet altijd zo.
    Ze had deze vakantie nu echt voor onmogelijk verklaard. Met de nieuwe familie, een oppervlakkige bitch én haar crush. Haar familie zou er natuurlijk meteen achterkomen dat ze iets voor hem voelde en ze kon haar broers er nou niet bepaald op vertrouwen dat ze niets zouden zeggen.
    "Eh... Nou eigenlijk niet echt." antwoordde Amber met een beschaamd glimlachje.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thomas • 16

    ''Moet je lekker doen,'' zei hij tegen Cillian die voor de vierde keer vandaag was weggelopen. Zijn andere 'zus' was er nu ook bij komen staan, ze zag er wat ouder uit dan Sami maar hij kon het zo fout hebben. ''Thomas,'' stelde hij zichzelf voor - het dreigement van Jacelyn deed hem eigenlijk vrij weinig en hij grijnste lichtjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sami Parker || 16

    Ik glimlach kort naar Thomas en kijk dan naar Jace. 'Altijd toch..' glimlach ik en ik lach kort. Ik kijk op als Cillian opstaat en kijk hem na. 'Eh... Oké?' zeg ik. Ik kijk om me heen en dan naar Jace en Thomas. 'Kan dat vliegtuig niet gaan nu, ik heb geen zin om hier drie uur lang te zitten. Alweer..' zeg ik. Toen ik met school naar Mexico ging moest ik ook 4 uur lang op een vliegveld zitten, omdat het hen beter leek om vroeg te zijn. Nou, wat was dat leuk...


    El Diablo.

    Zeke Parker ~ 15

    Ongemakkelijk glimlach ik terug en kijk ik naar mijn handen. Ik voel me vreselijk omdat ik niet meer weet wat ik moet voelen en denken. Ik ben nooit echt iemand geweest die zomaar alles eruit flapt, ik denk heel goed na voor ik iets zeg. Meestal twijfel ik heel lang over iets slims om te zeggen en durf ik het daarna niet. Net zoals nu. Ik wil iets ontzettend grappigs of slim zeggen, maar alles lijkt niet goed te passen in de situatie.
          'Eerlijk gezegd ik ook niet. Ik zag er ontzettend tegenop. Vooral omdat mijn vader en ik altijd gingen surfen. Maar waarschijnlijk wordt het wel gezellig. Hoewel ik anti-sociaal ben.' Ik glimlach weer ongemakkelijk en kijk naar mijn handen. Dit klinkt waarschijnlijk weer heel stom. Op school voel ik me ook altijd zo stom als ik met Amber om ga omdat zij andere vriendinnen heeft die mij niet echt mogen en ik verder maar één "vriend" heb. Hij heet Jared maar hij kan ontzettend vervelend zijn.
          'Maar laten we er het beste van maken.' Ik kijk naar haar broers, die er niet echt uitzien alsof ze zo mijn beste vriend zouden kunnen worden, maar ze heeft wel een heel schattig broertje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian keek wat rond, verveeld en geïrriteerd op Thomas.
    "Hopelijk laten we je achter." Hij keek naar zijn broer en hoopte dat hij het gehoord had. Hij stond op toen hij een jongere jongen, van de Parker-familie, zag staan en liep er heen.
    "Hé." hij glimlachte wat. "Ik ben Cillian."

    [Tegen Finn (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jacelyn Parker — 18

    Ik glimlachte even naar Sami en keek toen naar de zogehete Thomas. Een lichte lach verliet mijn lippen door Sami's uitspraak. "Ik hoop van niet, inderdaad. Ik wil daar gewoon zijn en je weet wel. Feesten, jongens en feesten." Zei ik met een grijns rond mijn lippen. Ik zou alleen bij de familie zijn als ik echt verplicht was en sinds ik een legale volwassene was, mocht ik wel overal heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Parker ~13
    Finn had het gesprek half gevolgd, omdat hij een foto van zijn schoenen aan het plaatsen was op instagram. In ieder geval waren er al wat ''conflicten'' tussen sommige familieleden. Het kon hem niet zo veel schelen, uiteindelijk went iedereen wel aan iedereen.
    Finn keek op toen er een jongen voor hem kwam staan. 'Hé,' begroette hij terug. 'Ik ben Finn.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian zag de jongen een foto plaatsen op iets dat leek op Instagram. Zelf had hij ook een account, maar de enige waarvoor hij de foto's plaatste was Nathaniel. Dus hij deed er niet veel mee. Sowieso had hij een afgeschermd account. Niemand ging het wat aan.
    "Zin in?" vroeg hij toen. Oké, hij voelde zich nooit zo awkward. Misschien kwam het omdat Finn niet zoveel interesse toonde? Hij wist het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn Parker ~ 13
    'Eigenlijk wel ja,' glimlachte Finn. 'Al ben ik volgens mij de enige.' hij keek even om zich heen. De meeste mensen waren alleen maar aan het zeiken, iets waar Finn zich mateloos aan kon irriteren.
    'Ik denk dat ik in Hawaii gelijk de zee in duik, als we daar een beetje dichtbij zitten. Maar eerst die vreselijke vliegreis,' Finn huiverde zachtjes en wendde zich toen weer tot Cillian. 'En jij? Heb jij er een beetje zin in?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''