• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    - verkeerd

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 21:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik glimlachtte een beetje vaag naar Zeke. De opmerking over zijn vader had me aan mijn moeder laten denken. Hij herinnerde me eraan hoe erg ik haar miste. 'Ik... Ik moet even naar de wc.' zei ik en ik stond op en liep naar het toilet.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leilani Malia Kalawai'a
    Terwijl ze op weg naar huis waren, wat niet heel ver lopen was aangezien het strand pal aan hun huis grensde - draaide Leilani zich om zodat ze achteruit liep en haar broer en zus kon aankijken. Dit deed ze wel vaker, alhoewel ze vaak viel. "Ik heb dus gehoord," Leilani pauzeerde even, om hetgeen wat ze probeerde te vertellen nog dramatischer te laten klinken. "Dat het gezin een samengesteld gezin is." Maakte ze de zin af. Leilani was een kei in afluisteren, en dit had ze opgevangen uit een van de gesprekken die haar ouders hadden. "Je weet wel, dat is vast zo'n probleem gezin ofzo." Ook al was ze niet zo'n vooroordelen persoon, ze had toch sterk het gevoel dat het een drukte van jewelste ging worden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gabriel Parker || 12
    Ik had hier echt geen zin in. Was ik maar bij pap gebleven. Iedereen had gezegd dat het niet kon omdat hij niet goed voor ons zorgde, maar daar was ik het toch echt niet mee eens. Kijk, een perfecte vader was hij niet, maar hij dwong ons ten minste niet mee te gaan op een vakantie met een gast die we nog nooit hadden ontmoet. Ik had nu echt veel liever bij pa op de bank gehangen in zijn huis met Iveta en kleine Jimmy. Misschien waren we dan wel gaan vissen, of iets anders wat ik kon met mijn arm, en dan had ik Michaela kunnen zien op mijn verjaardag. Ik keek even naar de vent die de nieuwe liefde van mijn moeder moest zijn. Een vies en glibberig mannetje als je het mij vroeg. Nee, gaf mij mijn eigen vader maar. Mijn moeder wist ook dat ik er zo over dacht, dus haar verbazing over mijn afstandelijkheid verbaasde mij. Toch liet ik het echt niet varen. Ik wilde niets met die vent of zijn kinderen te maken hebben. Ik draaide me een kwartslag, om mijn benen over de armleuning te slaan en mijn voeten op de stoel naast me te zetten, voor ik toch weer mijn mobiel pakte. Ze kon blijven dreigen, maar aangezien er toch niemand oog voor mij had, kon ik net zo goed weer gaan zitten appen met iemand die wel om me gaf.

    Marcel Jones || 3
    Ik wilde graag weten wie de vrouw was met wie mijn papa stond te praten en waar alle andere oudere kinderen vandaan kwamen. Ik krabbelde dus maar eens met moeite van de stoel af waar ik op was gezet en liep stilletjes naar mijn vader. Eenmaal bij hem trok ik aan zijn broekspijp en gebaarde 'Wat?' waarna ik naar de mevrouw waarmee hij sprak wees. Hopelijk snapte hij me en kon hij het me uitleggen, want ik wilde gewoon weten waarom iedereen zo bezig was met de andere mensen, terwijl wij toch met het vliegtuig naar het eiland gingen. Inmiddels begon ik langzaam steeds meer wel te snappen van wat anderen gebaarden, maar zelf kon ik nog maar weinig. Voor nu maakte het zoizo niets uit, maar ik vond het gewoon niet leuk dat mensen me niet snapten en ik me niet kon uiten. Tja, ik kon tekenen, maar meer ook niet en zelfs dat leverde soms problemen op. Andere kinderen leken er geen last van te hebben, maar voor mij was het gewoon enorm frustrerend, waardoor ik het grootste deel van mijn leven ook onwetend en daardoor gefrustreerd doorbracht.


    Bowties were never Cooler

    Thomas • 16

    Thomas had het gesprek van zijn twee stiefzusjes laten glippen tussen zijn oren en lippen door en lette meer op zijn kleine zusje die na een gesprek wegliep. Hij zag het gelijk wanneer Amber verdriet had, paniekerig liep ze dan weg wat hem meestal irriteerde behalve nu. ''Excuseer mij,'' zei hij kort en glimlachte zwakjes nadat hij achter Amber aan liep en haar bij haar arm pakte en omdraaide. ''Wat heb jij ineens?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amber was al bijna aangekomen bij de wc, toen ze een ruwe greep om haar arm voelde, waardoor ze werd omgedraaid.
    'Ik... Mama... Laat me gewoon met rust!' zei ze huilend, terwijl ze zich uit Thomas' greep probeerde trekken.
    Haar moeder en zij hadden een goede band gehad. Door haar was Amber bijvoorbeeld bij modern gegaan en haar moeder was ook de reden dat ze erbij was gebleven. Haar moeder had haar door moeilijke geholpen, toen haar klasgenootjes haar niet zagen staan. Haar moeder had ervoor gezorgd dat haar leven beter was en nu was ze weg. Ze was echter al een paar jaar geleden overleden, maar Amber kon gewoon niet wennen aan het idee dat ze nooit meer terug zou komen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Delainy Elle Parker • 7
    Dany zat nog steeds pruilend alleen, toen haar mama op haar af kwam lopen en Dany op haar schoot zette. Haar mama legde haar uit dat de enge man voor hun Andrew was en dat zij meegingen op vakantie gingen. Dany vond het maar raar dat mama had besloten om met een vreemde man naar Hawaii te gaan en vroeg dus ook waarom zij met een vreemd gezin op vakantie ging.


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian keek Finn aan en en haalde zijn schouders wat op toen hij vroeg of Cillian er zin in had.
    "Half om half. Het ene moment wel en het andere moment niet." Gaf hij eerlijk toe en hij keek wat om zich heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas • 16

    Bij de woorden mama werd haar huilbui wat duidelijker maar hij verzwakte zijn greep niet en trok haar zelfs wat verder mee de andere kant op zodat hij zeker wist dat niemand hen hoorde. ''Alsjeblieft niet nu,'' smeekte hij bijna. Ze waren net bij hun nieuwe familie en ze begon nu al weer te huilen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zijn woorden maakte haar een beetje boos en geleidelijk werden de tranen minder. 'Schaam je je voor me?' zei ze even zacht als hij tegen haar had gepraat. 'Mag ik nu gewoon even naar de wc gaan?' ging ze op een normaal volume verder.. Diep van binnen was ze nog steeds verdrietig, maar van buiten liet ze daar nu niets meer van zien.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 16:48 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thomas • 16

    ''Ja, nee, ja. Ik bedoel nee.'' Zijn arm greep verzwakte zich terwijl hij haar twijfelend aankeek, tuurlijk schaamde hij zich niet maar alhoewel hij niet wou dat ze een verkeerde indruk over haar kregen twijfelde hij. ''Moet ik mee gaan?''

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 16:55 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amber keek hem even verbaasd aan voor een seconde. 'Uh, ik denk dat ik zelf wel naar de wc kan. Bovendien denk ik niet dat jij gezien wil worden op het meidentoilet.' zei ze vervolgens.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Finn Parker ~ 13
    'En op dit moment?' vroeg Finn hem. Hij keek ondertussen even hoe laat het was op zijn mobiel. Hopelijk duurde dit niet lang meer.
    'Weet jij trouwens hoe laat we vertrekken?' vroeg hij toen aan Cillian.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Thomas • 16

    Hij schudde snel en abrupt zijn hoofd, ''dat bedoelde ik niet. Ga maar, ik verwacht je zo wel terug - zonder behuilde ogen.'' Thomas draaide zich om en liep terug naar de verzamelde groep die in het midden van het vliegveld stond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amber rolde haar ogen en veegde met haar hand de tranen onder haar oog weg. Vervolgens liep ze naar het toilet.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman