• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Tyler Kalawai'a || 21

    Opeens loopt er een jongen naar me toe die duidelijk een stuk jonger is dan mij. 'Tyler. Zet jullie spullen maar in de gang, dan zetten wij het zo wel in jullie kamer.' zeg ik zodat de hele familie het kan horen. 'Trouwens.. Straks staan er drankjes klaar in de tuin. Maak jezelf thuis..' zeg ik en met een kleine glimlach draai ik me weer om en loop langzaam naar binnen.


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian had Marcel neergezet en had zijn koffers gepakt. Toen liep hij naar het huis toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas liep langs Cillian en stootte hem lichtjes aan met zijn schouder. ''Ga je mee wat drankjes halen?'' Vroeg hij en er verscheen een lichte grijns op zijn gezicht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian keek Thomas aan.
    "Uh, oké." Zei hij en liep met Thomas mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damien Aouli Kalawai'a
    Na Leilani's subtiele hint, had ik door dat ik diegene was die voor de drankjes moest gaan zorgen. Iets wat ik dan ook deed, ik liep richting de bar toe en nam daar een tiental glaze, gezien ik echt geen idee had met hoeveel ze wel niet waren en keek daarna rond. Mam had al enkele dingen klaar gezet om cocktails te maken of gewone drankjes, dus besloot ik eerst enkele glazen met gewoon ananassap te vullen, daarna enkele glazen champagne en met de rest besloot ik om Pina Colada en Hawaiian Margarita te mixen. Ik was net bezig met de glazen te vullen toen de eerste al aankwamen. Twee jongens zo te zien. Ik vroeg me trouwens af of dat één grote ohana was, echt zoveel kinderen... Dat leek me wel onmogelijk...
    "Alowa! Wat kan ik jullie aanbieden? We hebben Ananas, Champagne, Cocktails... En zeg nou niet cola, dat past niet bij de sfeer." grijnsde ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas – 16

    Er kwam een jongen aangelopen die hem en Cillian aansprak, ''champagne klinkt goed,'' antwoordde hij. ''Ik ben Thomas,'' stelde hij zichzelf daarna voor en hij keek naar zijn broertje. ''en dit is Cillian.'' Thomas klopte met zijn hand op de borstkas van Cill en grijnsde lichtjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian keek even wat vreemd naar Thomas, niet begrijpend waar dit vriendelijke gebeuren zo plots vandaan kwam. Hij besloot maar gewoon mee te spelen.
    "Cillian ben ik. Een cocktail voor mij." glimlachte hij toen. Hij bekeek de jongen van top tot teen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 20:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damien Aouli Kalawai'a

    Nadat de jongens zichzelf voorgesteld hadden knikte hij en glimlachte vervolgens. "Ik ben Damien." Daarna nam ik avast een glas champagne en haf die aan de blonde jongeman, die zich voorgesteld had als Thomas. En daarna keek ik vervolgens naar de zwartharige jongen, Cillian. "Welke cocktail prefereer je? Pina Colada of een Hawaiian Margarita?" vroeg ik terwijl ik de twee drankjes aanwees.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cillian Jones | 16 |

    Hij bekeek de drankjes even.
    "Doe maar die Hawaiianen dinges," zei hij, wijzend op het tweede drankje dat Damien opnoemde. Hij was een beetje verward en hij wist dat het door Damien kwam. "Ik ben Cillian." Zei hij daardoor nogmaals en stak zijn hand uit, echter tikte hij per ongeluk een glas van de tafel. Hij werd knalrood.
    "Het spijt me, ik ruim het meteen op!" Hij knielde neer en begon de scherven op te ruimen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas – 16

    Thomas kende zijn broer te goed om te weten dat hij niet zomaar een glas om zou tikken, hij voelde weer lichtelijke frustratie en kneep lichtjes in het champagne glas wat hij van de jongen had gekregen. ''Bedankt,'' antwoordde hij zonder op de actie van zijn broer te reageren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gabriel Parker || 12
    Uiteindelijk stond ik op om eens iets rond te gaan kijken. Op het eerste gezicht had het huis groot en luxe geleken en dat was het ook. In de woonkamer stond een grote tv met een spelcomputer. Ik wist nu wat ik ging doen als de rest op het strand lag: gamen, skypen en lezen. Nee, ik had liever leren surfen enzo, maar ik kon hier toch niet weg, wat me nogsteeds niet lekker zat. In de tuin zag ik een paar mensen met drankjes staan, maar net toen ik die kant uit liep kwam een gespierde en gebruinde jongen binnen. "Hey. Kan jij me vertellen wat er naast strand, surfen en salsadansen nog meer te doen is op dit eiland?" vroeg ik aan hem. Nee, ik was niet op mijn mondje gevallen, wat niet iedereen waardeerde, maar ik was wie ik was en daar had je het maar mee te doen. Nu hoopte ik gewoon dat de jongen goed nieuws voor me had, want anders werd dit nog een lange vakantie en niet alleen voor mij...


    Bowties were never Cooler

    Damien Aouli Kalawai'a

    Nadat het accident gebeurde met het glas, snelde ik de jongen te hulp en nam er enkele doekjes bij en een kommetje voor de scherven. "Hé, geen zorgen. Ik doe het wel." zei ik geruststellend tegen de jongen en hurkte me toen neer om eerst alle scherven weg te steken, voordat er gewonden vielen. Echter was ik ietsje te gehaast waarbij ik mijn vinger per ongelijk openhaalde. Zacht beet ik op mijn lip en deed verder en veegde dan vervolgens de smurrie op. Gelukkig was het maar een simpel glas champagne. "Neem maar gerust een ander glas hoor." zei ik tegen Cillian toen ik rechtop klauterde en de glasscherven aan de kant zette.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cillian Jones | 16 |

    Hij keek naar Damien en zag druppeltjes bloed op de grond neerkomen.
    "Hé, je hebt bloed," zei hij en pakte Damien zijn hand vast. "Je wilt geen ontsteking toch? Laten we het even schoonmaken." Hij keek Damien aan en glimlachte lichtjes.
    "Dat drinken kan wel even wachten," zei hij en keek even naar Thomas. Hij glimlachte lichtjes naar zijn broer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Gooit leven erin]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damien Aouli Kalawai'a

    Ik keek even verward op toen de jongen mijn pols vast nam en meteen het initiatief nam om me te verzorgen. Iets wat eigenlijk niet nodig was. "Euh, dat is echt niet nodig. Van een snee ga ik heus niet dood hoor." zei ik met een zacht lachje, terwijl ik niet echt wist wat ik moest doen..


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH