• Lieve users,

    In de afgelopen tien jaar zijn een heleboel dingen gebeurd op Quizlet. We hebben verschillende designs meegemaakt en crewleden zijn in de loop van de jaren aangesteld. Ook begon Quizlet als quizzensite en daarna zijn andere functies toegevoegd.
    Wij hebben dit voor jullie uitgezocht en op een rijtje gezet. Zo kunnen jullie de geschiedenis van Quizlet bekijken. Ook functies die inmiddels verdwenen zijn, hebben we toegevoegd aan de geschiedenis, omdat deze wel belangrijk zijn geweest.

    Wist je bijvoorbeeld dat het forum er al eerder was dan de stories? En dat er voor het badges-systeem het niveau-systeem bestond? En wist je dat het pas halverwege 2008 mogelijk was om je username te veranderen?

    Wil je meer weten over de geschiedenis van Quizlet? Klik dan hier! Je kunt de geschiedenis van Quizlet ook terugvinden onder het kopje "Overige".
    Veel leesplezier!

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2014 - 18:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Maar dat is gewoon gaaf!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb hem nu eens doorgenomen en kan alleen dit zeggen: Wauw, echt goed gedaan hoe die berichtjes tevoorschijn komen en hij is ook erg overzichtelijk! Echt tof
    Gedaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Op mobiel werkt-ie overigens wel en daar ziet hij er erg gaaf uit. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 16:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zelfs op mijn mobiel werkt het ook niet, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Ik voel me oud, omdat ik veel dingen nog heb meegemaakt die al in de begin post zijn vermeld. :3
    Maar het is echt leuk dat jullie dit doen ^^

    Psst, bij mij doet hij het ook niet. (ik zie alleen een wit scherm).

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 15:01 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Supercool.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Net eventjes via de mobiele versie bekeken en aww, nog steeds heeft de vorige layout een heel warm plekje in mijn hart, als ik er zo op terugkijk. :'D

    Ook viel het me op dat ik me de 1 april grap met die nepban en de grote crash wel nog heel goed kan herinneren, maar dat de Justin Bieber grap compleet langs me heen is gegaan. Zal er wel doorheen geslapen zijn, of zo. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Net eventjes via de mobiele versie bekeken en aww, nog steeds heeft de vorige layout een heel warm plekje in mijn hart, als ik er zo op terugkijk. :'D

    Ook viel het me op dat ik me de 1 april grap met die nepban en de grote crash wel nog heel goed kan herinneren, maar dat de Justin Bieber grap compleet langs me heen is gegaan. Zal er wel doorheen geslapen zijn, of zo. :')

    Ik heb op een of andere manier ook de Justin Bieber grap gemist, terwijl ik me de rest wel nog gewoon kan herinneren.:'D


    Let the Night embrace you

    Ik zit echt de hele tijd op de link te klikken en te hopen dat ik het kan bekijken want het lijkt me heel leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rutger heeft het probleem opgelost ^^

    Ik hield zo van de 2010 lay-out. c:


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Ik hield zo van de 2010 lay-out. c:


    Same.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb nu alles gelezen en er staat erg veel tussen dat ik me nog herinner. Ah, die goede oude tijd. :Y)

    Maar er stonden ook wat dingen in die ik nog niet wist. Zo had ik bijvoorbeeld wel al door dat Q er iedere nacht even uit ligt, maar wist ik nooit precies waarom. En, nog erger, ik wist helemaal niet dat er pas bèta's zijn sinds 2010 (of ik was het weer vergeten). Ik ken mijn eigen geschiedenis helemaal niet. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt geweldig dit :)
    Ook leuk om te zien hoe het was voor ik ben gekomen en in mijn gedachten zag de vorige layout er heel anders uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zeg het in elk topic weer, maar wat een leuk initiatief! En wat is Q verbeterd naarmate de jaren verstreken (Y)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain