• Lieve users,

    In de afgelopen tien jaar zijn een heleboel dingen gebeurd op Quizlet. We hebben verschillende designs meegemaakt en crewleden zijn in de loop van de jaren aangesteld. Ook begon Quizlet als quizzensite en daarna zijn andere functies toegevoegd.
    Wij hebben dit voor jullie uitgezocht en op een rijtje gezet. Zo kunnen jullie de geschiedenis van Quizlet bekijken. Ook functies die inmiddels verdwenen zijn, hebben we toegevoegd aan de geschiedenis, omdat deze wel belangrijk zijn geweest.

    Wist je bijvoorbeeld dat het forum er al eerder was dan de stories? En dat er voor het badges-systeem het niveau-systeem bestond? En wist je dat het pas halverwege 2008 mogelijk was om je username te veranderen?

    Wil je meer weten over de geschiedenis van Quizlet? Klik dan hier! Je kunt de geschiedenis van Quizlet ook terugvinden onder het kopje "Overige".
    Veel leesplezier!

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2014 - 18:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat superleuk om terug te lezen! Ik kan me veel dingen inderdaad nog goed herinneren, zoals de 1 april grappen en de grote database crash... Ik zie mezelf nog zo voor mijn computer zitten terwijl ik wanhopig alle hoofdstukken van mijn story bij elkaar aan het zoeken ben. En ik krijg spontaan nostalgische aanvallen van het design in 2010 :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Heel erg leuk om te lezen! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just