• Lieve users,

    In de afgelopen tien jaar zijn een heleboel dingen gebeurd op Quizlet. We hebben verschillende designs meegemaakt en crewleden zijn in de loop van de jaren aangesteld. Ook begon Quizlet als quizzensite en daarna zijn andere functies toegevoegd.
    Wij hebben dit voor jullie uitgezocht en op een rijtje gezet. Zo kunnen jullie de geschiedenis van Quizlet bekijken. Ook functies die inmiddels verdwenen zijn, hebben we toegevoegd aan de geschiedenis, omdat deze wel belangrijk zijn geweest.

    Wist je bijvoorbeeld dat het forum er al eerder was dan de stories? En dat er voor het badges-systeem het niveau-systeem bestond? En wist je dat het pas halverwege 2008 mogelijk was om je username te veranderen?

    Wil je meer weten over de geschiedenis van Quizlet? Klik dan hier! Je kunt de geschiedenis van Quizlet ook terugvinden onder het kopje "Overige".
    Veel leesplezier!

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2014 - 18:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Quizlet heeft een lange weg afgelegd en is echt goed verbeterd. :) En vandaar de naam Quizlet, ik dacht altijd al van "maar er is meer dan alleen quizzen te doen daar". :'D

    Die 1 aprilgrap van users die elkaar kunnen bannen herinner ik me weer. :')

    Maar ik zie geen verschil tussen de lay-out van 1 nov 2009 en die van 2010? Verkeerde link? Wel leuk om die nog eens opnieuw te zien. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Wauw die geschiedenis is echt leuk! Moderator staking?=0 Dat heb ik net gemist.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooh, de vorige lay-out is leuk om nog eens te zien!
    Ik weet nog dat ik het niet leuk vond dat hij veranderd werd, en dat ik die lay-out altijd leuker zou vinden. Maar nu ben ik echt blij met deze!

    Erg leuk om te lezen!


    I wanna be a wizard!

    Ahh, dit voelt bijna alsof ik in een oud fotoalbum aan het bladeren ben.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind dat jullie echt wel een kneukeltje verdienen voor die tijdlijn. Echt chapeau.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vind dat jullie echt wel een kneukeltje verdienen voor die tijdlijn. Echt chapeau.


    Een kneukeltje?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Een kneukeltje?='D
    Met je kneukel kloppen op de tafel als respect? :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Met je kneukel kloppen op de tafel als respect? :p


    Geen idee, Belgisch zeker?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk om te lezen hoe alles is gegaan in de loop der jaren (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik besef me net dat de TH filter er volgens mij helemaal niet tussen staat. Dat is naar mijn idee toch ook wel een belangrijk gebeuren in Q-historie. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klinkt gaaf


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dit is erg leuk!


    16 - 09 - '17

    Er was ook nog een 1 april grap waarin werd aangekondigd werd dat Series/stories (geen idee wat van de twee er toen was) werden afgeschaft en quizlet weer terug ging naar zijn oorspronkelijke Quizlet setting.
    That nearly got me!!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    gefeliciteerd !!!!!
    iedereen ofcourse :D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Die series van Quizzen.. bestaat die optie nog wel? Verder erg leuk om dit allemaal te zien. (:


    :)