• Lieve users,

    In de afgelopen tien jaar zijn een heleboel dingen gebeurd op Quizlet. We hebben verschillende designs meegemaakt en crewleden zijn in de loop van de jaren aangesteld. Ook begon Quizlet als quizzensite en daarna zijn andere functies toegevoegd.
    Wij hebben dit voor jullie uitgezocht en op een rijtje gezet. Zo kunnen jullie de geschiedenis van Quizlet bekijken. Ook functies die inmiddels verdwenen zijn, hebben we toegevoegd aan de geschiedenis, omdat deze wel belangrijk zijn geweest.

    Wist je bijvoorbeeld dat het forum er al eerder was dan de stories? En dat er voor het badges-systeem het niveau-systeem bestond? En wist je dat het pas halverwege 2008 mogelijk was om je username te veranderen?

    Wil je meer weten over de geschiedenis van Quizlet? Klik dan hier! Je kunt de geschiedenis van Quizlet ook terugvinden onder het kopje "Overige".
    Veel leesplezier!

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2014 - 18:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    De Justin Bieber grap heb ik gemist maar ik kan me nog wel goed herinneren dat ik me heb suf lopen zoeken naar hoofdstukken xD

    WinnieThePooh schreef:
    De Justin Bieber grap heb ik gemist maar ik kan me nog wel goed herinneren dat ik me heb suf lopen zoeken naar hoofdstukken xD

    Ja, ik ook. En ik heb er helaas maar een paar kunnen vinden, van de minstens 100 hoofdstukken (was een stuk of 9 stories geheel kwijt).

    Ik mis trouwens het back-up systeem in de geschiedenis. Of heb ik daar nou overheen gelezen?

    Nu pas realiseer ik me hoe lang ik Quizlet al ken...


    Food.

    Ik vond het erg leuk om mee te helpen om deze tijdlijn in elkaar te zetten =3

    lol, ik wist eerst niet dat vandaag het 10 jarige jubleum was, dus gisteren vroeg ik me af hoe quizlet er vroeger uit had gezien XD

    JeffreyWoods schreef:
    lol, ik wist eerst niet dat vandaag het 10 jarige jubleum was, dus gisteren vroeg ik me af hoe quizlet er vroeger uit had gezien XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw, er is nog best veel verandert na dat ik me heb aangemeld. Het meeste daarvan heb ik gemist. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ziet er echt overzichtelijk uit en het is leuk om te lezen. Veel dingen weet ik nog! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat leuk, ik vond het erg leuk om te lezen!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik herken bijna alles. Oh die crash was toen echt om te huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik herken bijna alles. Oh die crash was toen echt om te huilen.

    Sws. Dat kan ik nu nog wel :P

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 17:21 ]

    Ik heb bijna alles meegemaakt, maar 2,5 jaar niet. En soms lijkt het of bepaalde dingen er nog maar net zijn of sinds gister nog maar weg zijn. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat fantastisch om dit weer terug te zien!


    Levensgenieter.

    memories when you see this. proud to be a Quizlet member :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Dat was leuk om te lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.