• Lieve users,

    In de afgelopen tien jaar zijn een heleboel dingen gebeurd op Quizlet. We hebben verschillende designs meegemaakt en crewleden zijn in de loop van de jaren aangesteld. Ook begon Quizlet als quizzensite en daarna zijn andere functies toegevoegd.
    Wij hebben dit voor jullie uitgezocht en op een rijtje gezet. Zo kunnen jullie de geschiedenis van Quizlet bekijken. Ook functies die inmiddels verdwenen zijn, hebben we toegevoegd aan de geschiedenis, omdat deze wel belangrijk zijn geweest.

    Wist je bijvoorbeeld dat het forum er al eerder was dan de stories? En dat er voor het badges-systeem het niveau-systeem bestond? En wist je dat het pas halverwege 2008 mogelijk was om je username te veranderen?

    Wil je meer weten over de geschiedenis van Quizlet? Klik dan hier! Je kunt de geschiedenis van Quizlet ook terugvinden onder het kopje "Overige".
    Veel leesplezier!

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2014 - 18:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat leuk dat iedereen nu zo nostalgisch doet, haha. :'D


    help

    AngelFox schreef:
    Quizlet heeft een lange weg afgelegd en is echt goed verbeterd. :) En vandaar de naam Quizlet, ik dacht altijd al van "maar er is meer dan alleen quizzen te doen daar". :'D

    Die 1 aprilgrap van users die elkaar kunnen bannen herinner ik me weer. :')

    Maar ik zie geen verschil tussen de lay-out van 1 nov 2009 en die van 2010? Verkeerde link? Wel leuk om die nog eens opnieuw te zien. :3

    Nu ik dat zo bekijk, snap ik dat ook even 1 2 3 niet.

    dayxdreamer schreef:
    Er was ook nog een 1 april grap waarin werd aangekondigd werd dat Series/stories (geen idee wat van de twee er toen was) werden afgeschaft en quizlet weer terug ging naar zijn oorspronkelijke Quizlet setting.
    That nearly got me!!

    Nu je het zegt.. Maar welk jaar was dat, hmm..

    Blunt schreef:
    Die series van Quizzen.. bestaat die optie nog wel? Verder erg leuk om dit allemaal te zien. (:

    Nee, er staat ook in de tijdlijn dat de series zijn afgeschaft ^^ Dat is een apart kopje.

    dayxdreamer schreef:
    Er was ook nog een 1 april grap waarin werd aangekondigd werd dat Series/stories (geen idee wat van de twee er toen was) werden afgeschaft en quizlet weer terug ging naar zijn oorspronkelijke Quizlet setting.
    That nearly got me!!


    De stories zouden dan afgeschaft worden.

    Oh er was ook eens een leuke 1 april grap -ik weet niet meer precies waarover maar als je de tekst in het topic goed doorlas kon je een geheime boodschap terug vinden: dit is een 1 aprilgrap.

    En ook eens eentje met een mod die opeens een jongens poppetje had (blauw) en daar hoorde ook een topic bij maar ik kan me niet meer herinneren wat daar precies in stond.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Echt grappig!
    Ik had niet het idee dat sommige dingen al zo lang geleden waren...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tragically schreef:
    (...)

    De stories zouden dan afgeschaft worden.

    Oh er was ook eens een leuke 1 april grap -ik weet niet meer precies waarover maar als je de tekst in het topic goed doorlas kon je een geheime boodschap terug vinden: dit is een 1 aprilgrap.

    En ook eens eentje met een mod die opeens een jongens poppetje had (blauw) en daar hoorde ook een topic bij maar ik kan me niet meer herinneren wat daar precies in stond.

    Dat ging over hetzelfde topic ^^ Die mod had als individu een grap uitgehaald, met dat blauwe poppetje dus, en daar kon je dan uit de tekst halen dat het een 1 april grap was.
    Maar dat was geen grap vanuit de crew =)

    Krull schreef:
    (...)
    Dat ging over hetzelfde topic ^^ Die mod had als individu een grap uitgehaald, met dat blauwe poppetje dus, en daar kon je dan uit de tekst halen dat het een 1 april grap was.
    Maar dat was geen grap vanuit de crew =)


    Oeps, sorry. Ik dacht dat het wel van de hele crew was.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SPECS schreef:
    (...)

    Geen idee, Belgisch zeker?='D
    Niet bepaald, eerder studentikoos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow echt respect voor de makers van die tijdlijn! Moet veel tijd in hebben gestoken (: het is echt leuk om heel de geschiedenis van Q nog eens terug te kunnen zien!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is ontzettend leuk!
    Slimme slimme slimme Rutger. :P


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Super leuk om te zien! :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Waah omg, verkeerde topic :') Ignore this

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 12:01 ]

    Ah, zo leuk! Ik heb hier in het begin altijd om gevraagd omdat ik mijn spreekbeurt over Quizlet wilde houden :3


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    omg ik vind het zo leuk om door die oude templates van quizlet heen te bladeren, vooral als je dan bij dingen komt die bekend zijn uwu =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ietsje laat, maar wat een gaaf idee! Leuk dat er zo veel tijd ingestoken is. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik heb genoten van de tijdlijn !


    Today's special moments are tomorrow's memories.