• Happy Q-day nog aan iedereen!*O*

    Is pompoen Debbaut opgekrast en komt Nick Quizlet Debbaut(Jarne) met ons meevieren!



    Ook Inge de Bèta en Lotta de user zijn me gevolgd en hebben twee geweldige feestavatars gecreërd!





    Natuurlijk ook onze eigen niet te vervangen Emma de admin heeft iets ontworpen!



    Ook Sofie de mod heeft haar avatar gewijzigd voor deze speciale gebeurtenis!



    En bekijk zeker ook de avatar van Femke de potterhead eens!



    Alsof dit alles nog niet voldoende is komt ook Fanny de animekijker met een geweldige creatie!



    Denk nu niet als je naar deze foto kijkt ''Wauw, Fabiënne het crewlid is HOT!!!!'' Want Fabiënne is geen man.



    Ook Kim de Golden Member doet mee!



    Gail de Minion mag ook niet ontbreken.



    Het duo Nancy en Ingrid de friends weten er ook wat van.



    In elke zwart- witfoto is een blauw lichtpuntje, zeker in het geval van de avatar van Megan de blauwestrikjesuser!



    Het begint al een lange lijst te worden, maar dat we nog niet zijn uitgefeest bewijst Margot het feestbeest!



    Inmiddels is onze tweede Sophie aangekomen, namelijk Sophie de photoshopper.



    Ik was haar bijna vergeten maar Maaike de aardbol doet mee!



    Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee dat is het niet! Het is Evi de ster haar avatar die je nu ziet!



    Helaas zijn niet alle avatars even lief, sommige willen niet laden. Vandaar heeft Vimpi de tijger hem op haar profiel gezet!



    Erica de bellenblazer is nu uit haar bubbel gestapt en viert gezellig mee!



    Expecto patronum! Daar is Dries de patronus!



    Mijn collega-agent Leah de flik is ook van de partij!



    En toen arriveerde onze eerste bemiddelaar genaamd Nana Divergent, zouden de andere twee ook komen?



    Ook huisdieren zijn welkom, vandaar is Romy de kat nu aan het dansen op die tafel links van je.



    En daar is Saar rpg'er!



    Nounou, daar gaat mijn chocoladetaart! Waarom is Nynk de forumer er nu ingevallen?D':



    Voor de quizletfeesten komt Vincie de Duitslandsupporter tijdelijk terug uit Duitsland!



    Sneeuwt het buiten? Nee, maar toch dwarrelt Naomi het sneeuwvlokje tussen ons neer.



    We spreken nu niet over Mickey Mouse, we hebben het hier over Mickey de bescheidene die er op ons feestje volledig op los danst.



    Piet Piraat kan oprotten, Roos Sparrow[url] is namelijk aangemeerd!



    Nu kan het feest pas echt beginnen,[/url] Tamara de hevige komt met ons dansen.



    Is ze het echt? Is dat Sam the copycat?



    Daar is Marjanne de toverleerling, volgens haar profiel woont ze in Disneyland maar ik denk dat je haar eerder terug vind in Zweinstein.



    Aline Hemmings is schattig, maar vergis u niet, ondanks ze schattig is verandert ze s'nachts in een partymonster en stopt niets of niemand haar nog met dansen.



    En daar komt Sylvie de goede luisteraar aangerend, heeft ze nu vlaggetjes meegenomen?



    Zelfs de ex-Belgische premier Elio Di Rupo zou jaloers worden van het strikje van Marthe de strikjesmod.



    Ik presenteer u numero 35! Deze mooie foto is geknutseld door Marie de bekende jongensfan.



    Daar hebben we Miriam goedhumeur!



    En daar is Nina Boots, onze geheime heldin.



    Het is misschien niet zichtbaar, maar toch heeft ook Anne bloem iets met haar foto gedaan.



    Vanessa Actief sluit officieel ons eerste topic met haar uitbundige creatie.



    Al huppelend komt Bente de maestro aangesnelt, nu kan het feest echt beginnen.



    De liefste Bes die je ooit aan een struik zult zien hangen is er ook!



    Als je goed kijkt zie je tussen de duizenden feestvierders ook Tialda de goedgehumeurde, één van de opgewekste users op Q!



    Hupla, Karin de fleurige staat ook al te springen op K3, zoals haar naam al doet vermoeden heeft ze een fleurige foto.



    Natas de moedige dwerg heeft haar vechtlust thuis gelaten en haar dansschoenen meegenomen.



    Daar hebben we SonsOfGondor de plezante, hallo sfeer!



    Yolanda de lieve panda! Welcome to our party!



    Hier is Lilyan de toffe live vanuit Dimmsdale!



    Eva is helemaal geen rotkat, vandaar geef ik haar de naam lievekat!



    Sarita de toffe is zoals haar bijnaam doet vermoeden goed in het plaatsen van toffe reacties maar ze heeft vooral een smaak voor toffe schoenen!



    Dan is het nu de tijd aan Alicia de zandvrouw! De beste zandstrooister van Quizlet!



    Misschien wel één van de beroemdste users is Samantha de brave, het kan ook niet anders dat ze op de feestlijst staat!



    Charlotte de draak heeft haar nest verlaten en is aangekomen op de feest tiendaagse!



    De meest mysterieuze user is er ook, namelijk Stef de creatieve, gezellig dat ze ook even komt kijken!



    Daar is Ilse de zangeres, een kersverse forumgebruiker en haar aapje!



    Het nieuwste lid in deze lijst blijft liever anoniem, toch mag dit geen domper zijn op de feestvreugde!



    Zo verslaafd is Nancy de Friend aan ons feest! Ze blijft maar terugkeren.



    Het feest is bijna ten einde, maar niet getreurd! Anneleen Happinnes komt ons opvrolijken!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 10:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Frodo schreef:
    Dit is echt het beste topic van Q in tijden :'D

    Het is zo positieeeef!

    Krull schreef:
    (...)
    Het is zo positieeeef!


    Uhu daarom ^^
    Eeen ik ben ook van de partij Jarne!


    met dank aan Square ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is zo leuk omg


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Mijn profielfoto, voor deze feestelijke gelegenheid. *O* (clown)
    Met dank aan @Square. (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:43 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Krull schreef:
    (...)
    Het is zo positieeeef!


    Preciesss C: Feeststemming gewoon.


    Tijd voor koffie.

    Scribe schreef:



    Mijn profielfoto, voor deze feestelijke gelegenheid. *O* (clown)
    Met dank aan @Square. (:


    Pssst, wat is jouw naam?(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zeg ook even dat het vanaf morgen langer kan duren voor ik het topic update wegens school.


    Queer zijn is gewoon alles

    Krull schreef:
    (...)
    Het is zo positieeeef!


    *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Net naar een aflevering van Flikken gekeken waarin iemand sterft maar die reacties laten me echt glimlachen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Jarne, er staat BesFrodo)
    Ik mis een (!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jouw zinnetjes maken het ook echt Jarne ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pseudos schreef:
    Jarne, er staat BesFrodo)
    Ik mis een (!


    Thanks voor het melden!(:

    @Bes
    Het wordt wel moeilijker iets te verzinnen, maar ik hou van een uitdaging.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Frodo schreef:
    Jouw zinnetjes maken het ook echt Jarne ^^


    Maar ... bessen hangen niet aan bomen, die hangen aan struiken. Toch? Sorry als ik superhard mis zit, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Maar ... bessen hangen niet aan bomen, die hangen aan struiken. Toch? Sorry als ik superhard mis zit, haha.


    Ohjee je hebt gelijk :'D Jarne, hoe kun je mijn afkomst nu niet weten?!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dierickx schreef:
    (...)

    Maar ... bessen hangen niet aan bomen, die hangen aan struiken. Toch? Sorry als ik superhard mis zit, haha.


    Pff, muggenzifterij.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles