• Wie is hier nou zichzelf op quizlet? Ik weet namelijk heel goed van mezelf dat ik mezelf ben op quizlet. Maar, weten jullie dat ook heel zeker? Of ben je minder verlegen op quizlet? En waarom is dat dan?


    Life is hard and then we die

    Ik (A) Blijf eigenlijk altijd mezelf, waarom mezelf veranderen op Q? Je blijft beter altijd jezelf, als je dat niet doet 'iemand anders wezen' en dat komt uit, dan komt er alleen problemen van o_O


    What you see, is what you get.

    ik ben dezelfde zeikerd en droogkloot op Q als in RL x']

    Ik vind mezelf mezelf n__n Wat gestoord xD eigelyk heel erg maar ik kan heus ook normaal doen . Maar als t op ruzie aankomt dan ben ik hier veel sterker in omdat hier niemand me echt pijn kan doen.. Met geweld zeg maar xD

    Naja,, en jullie :P ?


    Because Nobody Love's

    Inderdaad ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ben helemaal mezelf, behalve het feit dat ik hier normaal praat, anders heb ik mijn eigen, plat taaltje >.<


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik ben mezelf of quizlet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind mezelf mezelf n__n Wat gestoord xD eigelyk heel erg maar ik kan heus ook normaal doen . Maar als t op ruzie aankomt dan ben ik hier veel sterker in omdat hier niemand me echt pijn kan doen.. Met geweld zeg maar xD

    Naja,, en jullie :P ?
    Oh, nou, zelfs hier durf ik niet zo hard te zijn ='D Want dat vind ik kwetsend tegenover de medemens haha XD


    Life is hard and then we die

    Misschien iets minder verlegen maar dat komt omdat ik mensen hier niet in het gezicht kijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben voor zover ik weet mezelf.
    en dat vind ik ook maar beter zo!

    t enige is dat ik de mensen van Q die bij mij op school zitten nog steeds niet heb durven aanspreken, omdat k niet zeker weet of zij het wel zijn, maarja das een ander verhaal.

    ik ben mezelf, dat denk ik wel!


    i need you like a heart needs a beat.

    ik ben mezelf (A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik denk wel dat ik mezelf ben. Maar ik ben hier wel wat opener enzo. En ik geef ook eerder een grote mond hier :$ Dat is omdat hier kan niemand je slaan ofzo. In RL wel [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben veel opener hier dan in RL. Like; als ik met mijn maties rondhang dan ben ik ook zoals ik hier ben maar op school ben ik erg gesloten

    Ike ben gewoon mezelf! :D ja menzen ik heb egt heel veel Ego.. Dus niet allen hiezo! :D


    Dunno ><

    ja ik ben ik, ik ben hiero mezelf (A)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik ben en blijf druk,raar,gestoord,nog dRUKKER, geak en mij ,,Waar dan ook (A)
    Een veeleisend ,En egolijerachtig ,
    En ik spreek ook overal mijn eigen taaltje(A)


    Crack a bottle