• Wie is hier nou zichzelf op quizlet? Ik weet namelijk heel goed van mezelf dat ik mezelf ben op quizlet. Maar, weten jullie dat ook heel zeker? Of ben je minder verlegen op quizlet? En waarom is dat dan?


    Life is hard and then we die

    Ik ben vaag,hyper,chill,weird,gestoord,lief (A), vriendelijk (A), sarcastisch,.. kortom gwn mezelf denk ik >.<

    Ik ben en blijf druk,raar,gestoord,nog dRUKKER, geak en mij ,,Waar dan ook (A)
    Een veeleisend ,En egolijerachtig ,
    En ik spreek ook overal mijn eigen taaltje(A)

    Slijt ik me bij aan.!!! Maar ik en AShHoofd Twins zijn,, dus kan ook niet anders [A]


    Dunno ><

    Ik ben & blijf mezelf; :D


    Listen to what we're not saying..

    Just me :) maar jah, ik denk dat ik wel sneller ergens opin ga, omdat er op zihc niet veel met je kan gebeuren:$


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (...)
    Slijt ik me bij aan.!!! Maar ik en AShHoofd Twins zijn,, dus kan ook niet anders [A]

    Like Duh ,jij mijn TwinSis ,, En iedereen die ons breekt breken wij ,wnt ,WIJ SIJN NIET TE BREKEN!


    Crack a bottle

    Lol, ik wil chantou en ash een keer in het echt meemaken xD lijkt me vet grappig XD


    Life is hard and then we die

    Lol, ik wil chantou en ash een keer in het echt meemaken xD lijkt me vet grappig XD

    Wij zijn gewoon grappig!! :D DuhH. ^^


    Dunno ><

    Lol, ik wil chantou en ash een keer in het echt meemaken xD lijkt me vet grappig XD


    Wil je niet >< Ik zweer ,,Als je ons meet ,,en we sijn SAMEN nog erger,, Ga je dood van het lachen xD


    Crack a bottle

    (...)

    Wil je niet >< Ik zweer ,,Als je ons meet ,,en we sijn SAMEN nog erger,, Ga je dood van het lachen xD

    Darom juist,, Jij hoeft mij een keer aantekijken en ik lig dan plat.. XD


    Dunno ><

    (...)
    Darom juist,, Jij hoeft mij een keer aantekijken en ik lig dan plat.. XD


    Ik ook hoar xD ,, weetje ,ik lag vandaag weer dubbel op sgool omdat mijn trauma langsliep en toen flikkerde ik half tegen noel aan en toen stopte ik ineens met lachen en ging weer recht staan en so heel droog : dat was grappig ><


    Crack a bottle

    ikben meself ma me ego word hier meer uitgesproke >.<

    (...)

    Ik ook hoar xD ,, weetje ,ik lag vandaag weer dubbel op sgool omdat mijn trauma langsliep en toen flikkerde ik half tegen noel aan en toen stopte ik ineens met lachen en ging weer recht staan en so heel droog : dat was grappig ><

    Ike ben vandaag vol op me bek gegaan,, voor de neus voor de leukste jongen van sgool. en toen heeft hj me overuint geholpen, en toen ik terug liep sgoot ik in de lag, en toen duwde lynnHoofd mij, en toen viel ik in de prullenbak >.<


    Dunno ><

    Nee maar ff serieus, Chantou en Ash wil ik echt meeten XD


    Life is hard and then we die

    Weet je. Ik ga me egt niet anders voor doen, voor jullie, ofzo, denken jullie wel niet van me, dat ik de paashaas ben ofzo >.< Tsss.


    Dunno ><

    Ja! En ik ben een ei :D!


    Life is hard and then we die