• Wie is hier nou zichzelf op quizlet? Ik weet namelijk heel goed van mezelf dat ik mezelf ben op quizlet. Maar, weten jullie dat ook heel zeker? Of ben je minder verlegen op quizlet? En waarom is dat dan?


    Life is hard and then we die

    (...)
    Hou je bek ! Ik bn met de paashaas getrouwt hoar ><
    niet met mijn grote liefde spotten jaa!

    het is waar dat ze met de PH getrouwd is, ik was zelfs bruidsmeisje

    ik (A) totally myself niet geloven??

    vraag het dan aan 3 friends hier op Q they know me in real! dus

    jaimeeNATOR
    killerbeeLth
    Saskia4ever
    xWingsOfHope ofzo ^^ [srry natasch]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik ben denk ik wel mezelf? Je weet het zelf denkik wel een beetje x]


    Your make-up is terrible

    Ik een beetje x]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ben op Q en thuis heel anders dan op school, maar ik ben het wel allebei. Ik weet me op school niet anders te gedragen dan dat ik nu doe (nogal verlegen) en op quizlet doe ik ook gewoon zoals ik ben,, zit een beetje ingewikkeld inelkaar:P

    ik denk dat de meeste wel iets opener zijn op internet int algemeen..

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Ik ben mezelf. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Like ik ben meself hier xP ik ben egt so gestoord in het egt vraag CuteAsHell,PANIC en Noel [kut is accountnaam vnder vergete] mr na xp


    We can only learn to love by loving.

    tja. gewoon zoals ik ben.
    dus niet áltijd subtiel^^


    it's cool to know nothing.

    Ectually, hierzo ben ik opener. Hoe dat komt vraag je? Wel, op school enzoo voel ik me best gekleineerd door veelmensen doordat ik altijd maar met 1 iemand over het plein loop in school en daardoor ook, omdat ik gekleineerd word en alle popu kidz tgen me heb,durf ik ook niets te zegen. Maar hier kan ik datwel,omdat hier een leuke sfeer hangt enzo, er is maar 1 iemand ie ik hier persoonlijk ken en zij is dan ook een échte vriendi waar ik mebij kan uitleven.

    Hier ben ik minder gek :O xD

    Hmmm..
    Ik ben volgens mij op Q. wat rustiger.. Komt denk ik omdat de mensjes in RL nou niet echt mn beste vrienden zijn, en er een paar tussen lopen die me de hele tijd aan het kloten zijn, en dan ram ik er snel op.
    Maar hier op Q. ken ik mensen waar ik echt goed mee kan opzchieten. Gelukkig.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik schrijf meestal mijn verhalen als de "ik" persoon hoe ik mezelf beschrijf. Ik ben in rl net zo gestoord als in mijn verhalen :') maar op 't forum ofzo hou ik me in :'D.


    I recycle my thoughts.

    De manier waarop ik mezelf hier op Q laat zien is exact dezelfde manier als voor mijn goede vrienden/ familieleden.
    EDIT: ik ben hier wel wat beleefder over het algemeen maar dat is omdat we hier alles schriftelijk doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben veel opener hier dan in RL. Like; als ik met mijn maties rondhang dan ben ik ook zoals ik hier ben maar op school ben ik erg gesloten


    Jaah! Ik ook. ^^


    I'm falling apart..