• Wie is hier nou zichzelf op quizlet? Ik weet namelijk heel goed van mezelf dat ik mezelf ben op quizlet. Maar, weten jullie dat ook heel zeker? Of ben je minder verlegen op quizlet? En waarom is dat dan?


    Life is hard and then we die

    @Chan
    derin??xD gheGhe xD de leukste jongen van de sgool stond een keer ergens voor mij fseu en toen prikte dominique in mij zei waar ik egt niet tegen kan dus ik sprong egt helemaal gillend half tegen het plafon aan xD die gast heeft mij LANG aangekeken

    @Annick
    ik zou chantou ookwillen meeten xD


    Crack a bottle

    ikben meself ma me ego word hier meer uitgesproke >.<

    Mijn ego kan niet uitgebrijder worden geoof ik :D


    Dunno ><

    Weet je. Ik ga me egt niet anders voor doen, voor jullie, ofzo, denken jullie wel niet van me, dat ik de paashaas ben ofzo >.< Tsss.

    Hou je bek ! Ik bn met de paashaas getrouwt hoar ><
    niet met mijn grote liefde spotten jaa!


    Crack a bottle

    wonen jullie zo ver uit elkaar? ik woon bij amsterdam xD


    Life is hard and then we die

    i am who i am(A)

    let niet op mijn verneukte engels(A)

    danku:)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Annick ,ik woon aan de andere kant van de wereld ><[/let niet op mij ik vind het overbuurmens al ver weg wonen]


    Crack a bottle

    @Chan
    derin??xD gheGhe xD de leukste jongen van de sgool stond een keer ergens voor mij fseu en toen prikte dominique in mij zei waar ik egt niet tegen kan dus ik sprong egt helemaal gillend half tegen het plafon aan xD die gast heeft mij LANG aangekeken

    @Annick
    ik zou chantou ookwillen meeten xD

    Ja er in ja!! >.< en toen heeft hij gefilmt hoe ik er proberden uit te komen, en hij kwam me niet een helpen >.< De kneus

    En wie wil mij nu niet mEETEN! Iedereen tog :D


    Dunno ><

    Annick ,ik woon aan de andere kant van de wereld ><[/let niet op mij ik vind het overbuurmens al ver weg wonen]
    Waar woont ge dan xD?


    Life is hard and then we die

    Ik woon lekker in Voorburg (puh)


    Dunno ><

    i am who i am(A)

    let niet op mijn verneukte engels(A)

    danku:)
    Dat is geen verneukt engels xD?


    Life is hard and then we die

    (...)Dat is geen verneukt engels xD?

    Mijn engels wel :P


    Dunno ><

    Ik blijf mezelf, ik zal altijd wel een woordje klaar hebben en mijn mening zeggen, ik ga me niet in houden owille van die bans enz, neen ik zeg gewoon mijn gedacht en dat doe ik ook gewoon, ja ik ben gewoon emzelf [à]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik probeer altijd mezelf te zijn, maar soms doe ik me wel iets brutaler/eigenwijzer voor dan dat ik ben. Daar kan ik heel eerlijk in zijn, maar ik ben meestal wel gewoon mezelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weet je. Ik ga me egt niet anders voor doen, voor jullie, ofzo, denken jullie wel niet van me, dat ik de paashaas ben ofzo >.< Tsss.

    jij volgens mij paashaas niet zijn want ik paashaas kennen ik die nog geweest zijn en nu ben ik zoals Ash het zei; paashaaskind

    Ik ben op school enzo wel verlegen, maar ook wel vaak hyper. :'D Maar ik denk dat ik juist op Quizlet meer mezelf ben dan op school... Ik weet niet waarom, maar ik denk het gewoon. x'D Omdat ik thuis ook altijd hyper ben, en ik probeer meestal op school gewoon mijn best te doen. Maar er zijn van die dagen... x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.