• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night sinds 6 november: Nielson - Sexy Als Ik Dans

    Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry
    - Xanthe met Basket Case van Green Day

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Fabrizio schreef:
    Jongens, ik kom even jullie raad vragen omdat het tja, ik zit er wel mee.
    Namen verander ik, tralala.

    Ik heb een vriendin, Rosa, ik ken haar via Quizlet maar we spreken best wel vaak af en zo. Toen ik laatst bij haar was zag ik dat ze aan het praten was met Dave, een man van 25. Zelf is ze 13. Ik vertrouwde het al totaal niet maar ik hoorde net dus dat ze verliefd op hem is. En ik zit er nu wel mee want like, welke 25 jarige man wilt zulk contact met een 13 jarig meisje?
    Ze is al heel erg onzeker en heeft ook problemen met snijden en zo, dus ik denk dat dit misschien een soort reactie erop is of zo. Maar dat is dat dus. Nu wil ik dus haar ouders erover vertellen, maar wat vinden jullie ervan?


    Euh, ik zou haar toch weghouden van die gast. Ze zeggen wel 'op liefde staat geen leeftijd', maar dit gaat er toch wel over hoor. Welk meisje van 13 zoekt contact met een lummel van 25? En welke pedo van 25 zoekt nu contact met een meisje van 13 jaar? Het is sowieso al strafbaar als ze een relatie hebben. Niet om dit meisje de grond in te boren, maar ze is een snotneus van 13, die waarschijnlijk het verstand van een volwassen nog niet helemaal heeft, dus wat gaat die in godsnaam al verliefd worden op een volwassen man die naar de 30 toe gaat? Daarbij begrijp ik ook niet waar die volwassen man zijn verstand zit om zo'n jong meisje op te zoeken, dat doe je gewoon niet! Als ik jou was zou ik echt naar haar ouders toestappen voor dit verkeerd gaat lopen, je weet nooit wat iemand van 25 van plan is met iemand van 13. Dat die ouders dan ook maar meteen hun dochter het verstand bij brengen dat dit gewoon fout is. Als ze mijn dochter was zou ze er nog een klap bij krijgen, maar dat ben ik dan.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Euh, ik zou haar toch weghouden van die gast. Ze zeggen wel 'op liefde staat geen leeftijd', maar dit gaat er toch wel over hoor. Welk meisje van 13 zoekt contact met een lummel van 25? En welke pedo van 25 zoekt nu contact met een meisje van 13 jaar? Het is sowieso al strafbaar als ze een relatie hebben. Niet om dit meisje de grond in te boren, maar ze is een snotneus van 13, die waarschijnlijk het verstand van een volwassen nog niet helemaal heeft, dus wat gaat die in godsnaam al verliefd worden op een volwassen man die naar de 30 toe gaat? Daarbij begrijp ik ook niet waar die volwassen man zijn verstand zit om zo'n jong meisje op te zoeken, dat doe je gewoon niet! Als ik jou was zou ik echt naar haar ouders toestappen voor dit verkeerd gaat lopen, je weet nooit wat iemand van 25 van plan is met iemand van 13. Dat die ouders dan ook maar meteen hun dochter het verstand bij brengen dat dit gewoon fout is. Als ze mijn dochter was zou ze er nog een klap bij krijgen, maar dat ben ik dan.


    Als ik het echt persoonlijk wil doen moet ik toch eerst een flink stuk reizen en dan moet ik eigenlijk ook nog naar haar toe, maar ik denk dat ik dan echt vermoord word. Aangezien al eerder iemand zoiets heeft geprobeerd.
    Ik vertrouw hem ook niet, want die man wilt natuurlijk veel meer dingen dan haar, ook op sexueel gebied en omdat ze elkaar alleen maar via Skype spreken ben ik bang dat er straks allemaal foto's online staan, omdat hij niet te vertrouwen is.

    En ik weet ook dat ze best veel verteld over zichzelf, hij weet namelijk ook gewoon over mij en in welke stad ze woont dus dat vind ik ook al een beetje van, hoe veel weet hij nog meer? Want als hij genoeg weet kan hij genoeg kuts bij haar uithalen, als je me snapt. Op Facebook staat namelijk haar school etc etc.

    Is het anders een idee om te bellen? ;x


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Jongens, ik kom even jullie raad vragen omdat het tja, ik zit er wel mee.
    Namen verander ik, tralala.

    Ik heb een vriendin, Rosa, ik ken haar via Quizlet maar we spreken best wel vaak af en zo. Toen ik laatst bij haar was zag ik dat ze aan het praten was met Dave, een man van 25. Zelf is ze 13. Ik vertrouwde het al totaal niet maar ik hoorde net dus dat ze verliefd op hem is. En ik zit er nu wel mee want like, welke 25 jarige man wilt zulk contact met een 13 jarig meisje?
    Ze is al heel erg onzeker en heeft ook problemen met snijden en zo, dus ik denk dat dit misschien een soort reactie erop is of zo. Maar dat is dat dus. Nu wil ik dus haar ouders erover vertellen, maar wat vinden jullie ervan?


    Oh wauw, ik zou zoals Sylvie zegt haar ouders wel inlichten want dit is echt niet oké.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Als ik het echt persoonlijk wil doen moet ik toch eerst een flink stuk reizen en dan moet ik eigenlijk ook nog naar haar toe, maar ik denk dat ik dan echt vermoord word. Aangezien al eerder iemand zoiets heeft geprobeerd.
    Ik vertrouw hem ook niet, want die man wilt natuurlijk veel meer dingen dan haar, ook op sexueel gebied en omdat ze elkaar alleen maar via Skype spreken ben ik bang dat er straks allemaal foto's online staan, omdat hij niet te vertrouwen is.

    En ik weet ook dat ze best veel verteld over zichzelf, hij weet namelijk ook gewoon over mij en in welke stad ze woont dus dat vind ik ook al een beetje van, hoe veel weet hij nog meer? Want als hij genoeg weet kan hij genoeg kuts bij haar uithalen, als je me snapt. Op Facebook staat namelijk haar school etc etc.

    Is het anders een idee om te bellen? ;x


    Zoek die ouders op op facebook? Dan is dr ook geen mogelijkheid dat zij zelf opneemt als je belt. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Als ik het echt persoonlijk wil doen moet ik toch eerst een flink stuk reizen en dan moet ik eigenlijk ook nog naar haar toe, maar ik denk dat ik dan echt vermoord word. Aangezien al eerder iemand zoiets heeft geprobeerd.
    Ik vertrouw hem ook niet, want die man wilt natuurlijk veel meer dingen dan haar, ook op sexueel gebied en omdat ze elkaar alleen maar via Skype spreken ben ik bang dat er straks allemaal foto's online staan, omdat hij niet te vertrouwen is.

    En ik weet ook dat ze best veel verteld over zichzelf, hij weet namelijk ook gewoon over mij en in welke stad ze woont dus dat vind ik ook al een beetje van, hoe veel weet hij nog meer? Want als hij genoeg weet kan hij genoeg kuts bij haar uithalen, als je me snapt. Op Facebook staat namelijk haar school etc etc.

    Is het anders een idee om te bellen? ;x


    Euh wauw, straks staat hij aan haar deur of bij de school en ontvoerd hij haar nog. Ik zou dit absoluut niet vertrouwen, als hij meer wil, fuck nee, doe er dan alsjeblieft zo snel mogelijk iets aan om je vriendin te redden! Je wil straks niet horen dat er verkeerde dingen zijn gebeurd en dat zij straks met een dikke buik rondloopt door die vetzak. Dit is absoluut niet ok!

    Bel dan maar, maar help haar gewoon want zo kan dit echt niet.


    16 - 09 - '17

    Hou er wel rekening mee dat als je haar ouders inligt (inlicht? Hoe spel je het? :p ) dat die vriendin van je vast wel een tijdje boos op je zal zijn. Aangezien zij het natuurlijk wel leuk heeft met die gozer, denk ik. Maar ik gok dat die boosheid wel weer over zal waaien na een tijd. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Hou er wel rekening mee dat als je haar ouders inligt (inlicht? Hoe spel je het? :p ) dat die vriendin van je vast wel een tijdje boos op je zal zijn. Aangezien zij het natuurlijk wel leuk heeft met die gozer, denk ik. Maar ik gok dat die boosheid wel weer over zal waaien na een tijd. ;)


    Als haar vriendin wat verstand heeft gaat ze Tamara dankbaar zijn na een tijdje, denk ik dan. Daarbij kan je als 13-jarige toch best al nadenken over het feit dat praten met een 25-jarige niet echt normaal meer is.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 11:23 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Als haar vriendin wat verstand heeft gaat ze Tamara dankbaar zijn na een tijdje, denk ik dan. Daarbij kan je als 13-jarige toch best al nadenken over het feit dat praten met een 25-jarige niet echt normaal meer is.


    Na een tijdje wel denk ik ook. Maar ik bedoel, jij vind het vast ook niet leuk als je bevriend bent met iemand en een andere vriendin van je gaat tegen jouw ouders vertellen dat ze de vriendschap niet vertrouwd.
    In dit geval ben jij natuurlijk ouder en zou het minder erg zijn. Maar ik bedoel, ik kan me best indenken dat die vriendin van Tamaar in het begin toch best boos erover kan zijn. Daar wil ik haar voor waarschuwen. Dat het meisje misschien niet direct beseft dat Tamara haar wil helpen. ;)

    En nu ga ik er vandoor. Ik moet wéér in de kou gaan spelen om centjes te verdienen. In de winter lijkt een kassabaantje eigenlijk best fijn. Hoewel het minder verdient. :'D hahaahha x)
    Maar mama heeft handschoenen voor mij gemaakt. :3

    Doeii!xx


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Na een tijdje wel denk ik ook. Maar ik bedoel, jij vind het vast ook niet leuk als je bevriend bent met iemand en een andere vriendin van je gaat tegen jouw ouders vertellen dat ze de vriendschap niet vertrouwd.
    In dit geval ben jij natuurlijk ouder en zou het minder erg zijn. Maar ik bedoel, ik kan me best indenken dat die vriendin van Tamaar in het begin toch best boos erover kan zijn. Daar wil ik haar voor waarschuwen. Dat het meisje misschien niet direct beseft dat Tamara haar wil helpen. ;)

    En nu ga ik er vandoor. Ik moet wéér in de kou gaan spelen om centjes te verdienen. In de winter lijkt een kassabaantje eigenlijk best fijn. Hoewel het minder verdient. :'D hahaahha x)
    Maar mama heeft handschoenen voor mij gemaakt. :3

    Doeii!xx


    Hmm ja, maar goed.

    Bye, have fun!


    16 - 09 - '17

    Bellen, goed idee. En als zij opneemt doe je gewoon net alsof je zin had om even met haar te praten. Als haar ouders opnemen dan vertel je het verhaal.

    Een late doeei c:

    Ik vind al deze reacties er wat over gaan, to be honest. Zij is op hem, dat wil niet zeggen dat hij een pedo is en dat hij ook echt een relatie met haar wil. Ik praat ook wel eens met oudere mannen, dat wil niet onmiddellijk zeggen dat ik er een relatie mee heb. (Niet dat ik erop verliefd ben, maar dat terzijde.) Ze is dertien, en het is misschien vreemd om dat te zeggen terwijl ik maar een jaar ouder ben, maar sommige dertienjarigen zijn echt vreselijk naïef, en ouder en jonger ook, trouwens.
    Misschien moet je eerst een te weten zien te komen of hij ook verliefd is op haar en of hij echt slechte bedoelingen heeft. Naar mijn weten is het niet verboden zo'n relatie te hebben, je mag gewoon geen seks hebben. Ik ben ook totaal niet voor zo'n leeftijdsverschillen, maar ik vind dat jullie een beetje te snel oordelen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    Ik vind al deze reacties er wat over gaan, to be honest. Zij is op hem, dat wil niet zeggen dat hij een pedo is en dat hij ook echt een relatie met haar wil. Ik praat ook wel eens met oudere mannen, dat wil niet onmiddellijk zeggen dat ik er een relatie mee heb. (Niet dat ik erop verliefd ben, maar dat terzijde.) Ze is dertien, en het is misschien vreemd om dat te zeggen terwijl ik maar een jaar ouder ben, maar sommige dertienjarigen zijn echt vreselijk naïef, en ouder en jonger ook, trouwens.
    Misschien moet je eerst een te weten zien te komen of hij ook verliefd is op haar en of hij echt slechte bedoelingen heeft. Naar mijn weten is het niet verboden zo'n relatie te hebben, je mag gewoon geen seks hebben. Ik ben ook totaal niet voor zo'n leeftijdsverschillen, maar ik vind dat jullie een beetje te snel oordelen.


    Daar denk ik totaal anders over, eigenlijk. Als je iemand ontmoet van 25 jaar oud op het internet, dan ga ik daar toch erg grote vraagtekens bij zetten. Als je die persoon nou in het echt hebt leren kennen en je gaat er dan mee om, dan is dat weer een heel ander verhaal. Maar zeg nou zelf, je ontmoet een man van 25 jaar op het internet. Ten eerste, wat moet die man met iemand van 13? Is er niet een meisje van 23/24/25 jaar oud dat met hem wil praten?
    Persoonlijk denk ik dat jij het ietwat te licht opvat. Misschien heb je gelijk, maar die man is sowieso niet goed bij zijn hoofd als hij contact zoekt met een meisje van 13. Een meisje van 23 en een man van 35 klinkt al anders. Het meisje is dan veel verantwoordelijker en heeft al meer de kans om rationeel na te denken.

    Oi, lastige discussie, oi.

    *Rent topic gillend uit.*


    Queer zijn is gewoon alles

    Oi, steelt in de tussentijd het topic, oi!

    *Rent met topic gillend weg.*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Queer zijn is gewoon alles