• Geruchten zijn overal. Daar kom je niet onder uit. Ieder mens let op elkaar, denkt vanalles over elkaar. Zo ook in het kleine stadje La Push. Het is echt een klein stadje, iedereen kent elkaar, bijna geen uitzonderingen. Er is één school in de stad, waar alle kinderen op zitten. Naast die school begint het bos. En daar, daar zijn de geruchten begonnen. In dat grote stuk bos. Je zou kunnen zeggen dat híj er op de juiste tijd op de juiste plek was. Maar een jonge man, journalist, had een groepje jongens gevolgd, het bos in. En wat hij daar zag, geloofde niemand. De jongens veranderde in weerwolven. De jongeman was meteen teruggerent. Maar zijn baas geloofde dit belachelijke verhaal niet, en ontsloeg de man. Deze was vastbesloten om de waarheid naar boven te halen, en bedacht een list. Hij huurde een paar meisjes in, om achter de waarheid te komen. De meisjes mengden zich in de groep van de weerwolven, lieten er eentje verliefd op zich worden, om hem daarna over te halen - of te dwingen, het toe te geven. Zullen ze slagen, of neemt de liefde de overhand?


    Invullijstje: Je mag natuurlijk het lijstje altijd verlengen!
    Naam:
    Leeftijd: [minimaal 17]
    Geslacht:
    Innerlijk: [minimaal 3 zinnen, meer mag]
    Uiterlijk:
    Rang in de pack: (Alleen als weerwolf)
    Rol:
    Voorkeur geliefde/wolf: (alleen voor de verliefde weerwolven of de liefdes)

    Rollen: VOL
    Verliefde weerwolven: VOL
    -Max Hunter by Newt_Runner
    -Jake Warrior by Newt_Runner
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin

    Weerwolven:
    Vrouwelijk: VOL
    -Namira Feylton Warrior by Armitage
    -Myrthe Warrior by Veravos
    -Hope Woodward.Beta by LadyStark

    Mannelijk: VOL
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin
    -Jared Alpha by Aureolus

    Liefdes: VOL
    -Lillian by Vivir
    -Raven by Aureolus
    -Ryann by Risu

    Koppels:

    Personage van Luke Pinguin X Lillian
    Max X Raven
    Jake X Ryann

    The pack:
    In de pack zijn er ook verschillende rangen. Zo heb je de Alpha, de beta, de warriors en de hunters.
    De Alpha is de leider, de beta is zijn of haar rechterhand. Deze rangen zijn vaak bezet door mannelijke weerwolven.
    De Warriors controleren de grenzen van het gebied van de pack. Zij zorgen ervoor dat er geen vreemden in het gebied komen.
    De Hunters zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in de pack. Als er oorlog uitbreekt met een nabij gelegen pack, gaan zij in eerste instantie het gevecht aan.


    Regels:
    -Alleen Newt_Runner maakt nieuwe speel-, rollen-, of praattopics aan.
    -Ruzie's alleen in het speeltopic.
    -De 'normale weerwolven, mogen zowel jongens als meisjes zijn. De verliefde weerwolven zijn wel allemaal jongens, en de liefdes allemaal meisjes.
    -De meeste normale weerwolven zijn echter wel jongens. Niet teveel meisjes dus!
    -Minimaal 200 woorden posten.
    -Geen sneltrein.
    -Sluit niemand buiten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 8:27 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    HA.
    Dylan is van mij. Jij hebt Thomas, niet zeuren.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    OMG FINN IS KNAP. Thanks. Got someone.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Die zeg ik net!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.







    J A K E W A L L

    Leeftijd:
    Jake is net 18.

    Geslacht:
    Mannelijk

    Innerlijk:
    Roekeloos
    Jake doet voordat hij denkt. Hij waagt gevaarlijke sprongen en denkt pas na over de gevolgen als hij bijna de grond raakt. Echter is daar niets van te zien bij het hele 'weerwolf gedoe'. Jake weet hoe belangrijk het is om het geheim verborgen te houden, dus daar is zijn roekeloosheid niet te zien. Toch is de jongen een waaghals en deinst hij zeker niet terug voor avontuur en uitdaging. Hij heeft zich dan ook wel mee laten slepen om stomme dingen te doen, die verschillende littekens bij de jongen hebben achter gelaten.

    Sociaal
    Jake kan het wel met iedereen vinden. Hij is vrolijk en maakt makkelijk contact. Hij stapt ook snel op stillere mensen af, om die in de groep te betrekken. Dat zie je ook terug in zijn behulpzaamheid. Hij wil er graag zijn voor mensen. Hij ziet het ook al snel als iemand ergens mee zit, of zich niet goed voelt. Ookal trekt die persoon een masker op, hij ziet het. Jake heeft er oog voor.

    Behulpzaam
    Jake wil graag iedereen helpen. Al hun problemen oplossen. Daardoor cijfert hij zichzelf weg. Hij besteed geen aandacht aan zichzelf, en wilt ook absoluut niet dat anderen dit doen. Hij is niet belangrijk. Niet zo belangrijk als anderen. Jake helpt graag bij alles, hoe raar de situatie ook is.

    Uiterlijk:
    Bruin haar
    Jake heeft kort, bruin haar, wat meestal in een kuifje omhoog staat. De jongen is verslaaft aan mutsen en bandana's, en zonder een van die twee zal je de jongen niet zien.

    Bruine ogen
    Jake's ogen zijn donkerbruin, met gouden spikkels. Meestal staat er een vrolijke glans in. Via zijn ogen kan je Jake's echte gevoel zien. Dat weet hij zelf ook, daarom zorgt hij ervoor dat niemand hem te lang aankijkt.

    Gespierd
    Jake is gespierd, met name in zijn buik. Zo wie zo heeft hij geen vervelend lichaam.

    Rang in de pack:
    Warrior

    Voorkeur geliefde/wolf:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 8:37 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Tooo much hottiieess...

    * Smelt *


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hahaha. Praattopic hiiieeer


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    MEH IK BEN HET NIET EENS MET DE KOPPELS IK WIL JAKIE <3
    Waauw. Fangirl-alarm.

    Oh trouwens.
    HALLOOW DAAR :3
    Officieel heet ik Julie, maar helaas wil niemand zich hieraan houden en wordt ik Juul genoemd. Al wordt ik door Sha Aardbei genoemd, waar ik nog steeds niks van snap.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik weet niet eens meer wanneer ik dat heb verzonnen maar ik houd me eraan. Aardbei.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Risu schreef:
    MEH IK BEN HET NIET EENS MET DE KOPPELS IK WIL JAKIE <3
    Waauw. Fangirl-alarm.

    Oh trouwens.
    HALLOOW DAAR :3
    Officieel heet ik Julie, maar helaas wil niemand zich hieraan houden en wordt ik Juul genoemd. Al wordt ik door Sha Aardbei genoemd, waar ik nog steeds niks van snap.


    Oh god. Wil je dat ik je ruil dan? XD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Cailla Elaine Davine Woodward.



    HOPE CAOLA ELIJAH WOODWARD.



    Naam : Hope Woodward.
    Leeftijd: 24 Jaartjes jong.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Hope is een zeer gesloten persoon en ook zeer op haar privacy gesteld. Ze zal het dan ook niet fijn vinden als mensen door haar spullen neuzen. Hope is ook wel een fijn persoon om mee te praten, ze oordeelt niet en houd zich niet echt zwaar bezig als er iets met je is. Ze luisterd en trekt en conclusie en probeerd je wat beter te laten voelen. Sommige gesprekken met haar kunnen wel leuk zijn, maar dan moet je wel eerst echt vrienden met haar worden, en haar niet gebruiken om haar zo weer te breken, want dan is het haast zeker dat ze je gaat proberen te wurgen. Hope houd zich het liefst afzeidig in de gehele pack , overal waar ze is staat ze alleen bij een muur of zit ze ergens alleen, zelfs buiten. Mensen die naar haar toe komen en nogal ruw een gesprek aan willen gaan weten gelijk dat ze er niet van gediend is en laat hen dat dan ook merken met een flinke schop onder hun kont en een vuile blik. Met sommige mensen zal ze beter op kunnen gaan schieten als met andere, voornamelijk jongens omdat- dat altijd wel mensen waren waarmee ze beter op kon schieten als met een meisje.
    Uiterlijk: Hope heeft ravenzwarte haren die tot net iets verder als haar schouders komen, een hele tijd lang heeft ze haar haren geverft in de kleur rood, daarom zijn de onderste punten ook nog gedeeltelijk rood, maar wel aan het vervagen. Ze heeft donkerbruine ogen die op die van een hert lijken, al is haar innerlijk niet zo. Ze is met haar 1,74 van normale lengte en heeft lange dunne benen die stoppen bij niet al te grote heupen en een slanke taille en een platte buik. Haar gezicht is zeer fijn opgebouwd.
    Rang in de pack: Ze is de Beta, maar ook vaak een Hunter.
    Rol: Gewone wolf, al is ze wel vrij groot.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 10:35 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    x

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 10:42 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mooie rol! Alleen nog de rollen van Luke_pinguin.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    - Hope was een Beta, haha :3


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Oh sorry, XD. Ik zet t erbij


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Uhm even tussendoor, maar Hope als Beta is 24 en Jared als Apha is 18? Miss een beetje onlogisch? ^^ Jared zou eventueel wat ouder kunnen zijn Sha, dat zou ook logischer zijn :3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 11:08 ]