• Geruchten zijn overal. Daar kom je niet onder uit. Ieder mens let op elkaar, denkt vanalles over elkaar. Zo ook in het kleine stadje La Push. Het is echt een klein stadje, iedereen kent elkaar, bijna geen uitzonderingen. Er is één school in de stad, waar alle kinderen op zitten. Naast die school begint het bos. En daar, daar zijn de geruchten begonnen. In dat grote stuk bos. Je zou kunnen zeggen dat híj er op de juiste tijd op de juiste plek was. Maar een jonge man, journalist, had een groepje jongens gevolgd, het bos in. En wat hij daar zag, geloofde niemand. De jongens veranderde in weerwolven. De jongeman was meteen teruggerent. Maar zijn baas geloofde dit belachelijke verhaal niet, en ontsloeg de man. Deze was vastbesloten om de waarheid naar boven te halen, en bedacht een list. Hij huurde een paar meisjes in, om achter de waarheid te komen. De meisjes mengden zich in de groep van de weerwolven, lieten er eentje verliefd op zich worden, om hem daarna over te halen - of te dwingen, het toe te geven. Zullen ze slagen, of neemt de liefde de overhand?


    Invullijstje: Je mag natuurlijk het lijstje altijd verlengen!
    Naam:
    Leeftijd: [minimaal 17]
    Geslacht:
    Innerlijk: [minimaal 3 zinnen, meer mag]
    Uiterlijk:
    Rang in de pack: (Alleen als weerwolf)
    Rol:
    Voorkeur geliefde/wolf: (alleen voor de verliefde weerwolven of de liefdes)

    Rollen: VOL
    Verliefde weerwolven: VOL
    -Max Hunter by Newt_Runner
    -Jake Warrior by Newt_Runner
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin

    Weerwolven:
    Vrouwelijk: VOL
    -Namira Feylton Warrior by Armitage
    -Myrthe Warrior by Veravos
    -Hope Woodward.Beta by LadyStark

    Mannelijk: VOL
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin
    -Jared Alpha by Aureolus

    Liefdes: VOL
    -Lillian by Vivir
    -Raven by Aureolus
    -Ryann by Risu

    Koppels:

    Personage van Luke Pinguin X Lillian
    Max X Raven
    Jake X Ryann

    The pack:
    In de pack zijn er ook verschillende rangen. Zo heb je de Alpha, de beta, de warriors en de hunters.
    De Alpha is de leider, de beta is zijn of haar rechterhand. Deze rangen zijn vaak bezet door mannelijke weerwolven.
    De Warriors controleren de grenzen van het gebied van de pack. Zij zorgen ervoor dat er geen vreemden in het gebied komen.
    De Hunters zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in de pack. Als er oorlog uitbreekt met een nabij gelegen pack, gaan zij in eerste instantie het gevecht aan.


    Regels:
    -Alleen Newt_Runner maakt nieuwe speel-, rollen-, of praattopics aan.
    -Ruzie's alleen in het speeltopic.
    -De 'normale weerwolven, mogen zowel jongens als meisjes zijn. De verliefde weerwolven zijn wel allemaal jongens, en de liefdes allemaal meisjes.
    -De meeste normale weerwolven zijn echter wel jongens. Niet teveel meisjes dus!
    -Minimaal 200 woorden posten.
    -Geen sneltrein.
    -Sluit niemand buiten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 8:27 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    *Meh ik wil nog snel een rol reserveren, wat weet ik alleen niet gezien alles er zo vol uitziet xd*
    En als er nog een (het liefst vrouwelijke) rol beschikbaar is, zou ik die graag nog even willen claimen.
    Ik ben echt een Einstein, I know.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:44 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Wil je dan een van de liefdes of een vrouwelijke weerwolf? Want als je een liefde wilt maak ik gewoon nog een verliefde weerwolf aan, zodat we weer gelijk zijn xD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Wil je dan een van de liefdes of een vrouwelijke weerwolf? Want als je een liefde wilt maak ik gewoon nog een verliefde weerwolf aan, zodat we weer gelijk zijn xD
    Oh, ik dacht dat de vrouwelijke weerwolven vol waren.. xd Eigenlijk het liefste een vrouwelijke weerwolf, maar als het echt niet goed uitkomt wil ik wel een lover hebben hoowr ;3

    Edit: Ik ga nu even mijn avondeten opvreten, excuses als ik even niet reageer. (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:55 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oh ik ben echt scheef bezig inderdaad. De wolfjes zijn vol... Hehe. Dus dan een liefde? Dan maak ik ook nkg een char aan, hehe. Ik zet je er morgen bij, dan heb ik weer tijd op me laptop


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik wil anders ook wel een verliefde weerwolf aanmaken? Dat zit jij er niet met twee


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Newt_Runner schreef:
    Oh ik ben echt scheef bezig inderdaad. De wolfjes zijn vol... Hehe. Dus dan een liefde? Dan maak ik ook nkg een char aan, hehe. Ik zet je er morgen bij, dan heb ik weer tijd op me laptop



    Als er een liefde bij komt moet er ook een mannelijke wolf bij komen. Just sayin ^^

    Alright then, liefde is goed :3
    Ik zal zo beginnen. Eerst zal ik de eeuwige zoektocht naar een FC af moeten leggen.
    Wish me luck.

    Waarschijnlijk heb ik er al meteen een gevonden. Maarjaaaa.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ken je Narnia? Lucy is echt best wel mooi nu. Misschien zij?
    Wie zal ik als fc doen...? OMG NEE WACHT IK WEET T. Charlie Row (of hoe je het schrijft)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Armitage schreef:
    (...)


    Als er een liefde bij komt moet er ook een mannelijke wolf bij komen. Just sayin ^^


    Ja, die neem ik dus :)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Neee ik wil 'm xD. Ik vind 2 verliefde spelen wel leuk hehe


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Mwoeahaha, ik ga Emma Watson toch maar weer eens claimen. :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Okay wat jij wilt xd..

    Kan ik in mijn onhandigheid in ieder geval niet in de war raken met Felix en zijn vriendin


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dit is een van die momenten waarop ik het niet volg maar goed ^^ Het komt er op neer dat er dus twee personages bij komen...?



    Ryann June McAllister

    "We should love, not fall in love. Because every single thing that falls, gets broken."



    Leeftijd

    Ryann is momenteel achttien jaren jong. [12-6-1996]

    Geslacht

    Vrouwelijk.

    Innerlijk

    Rust.
    Ryann is de rust haarzelve. Ze heeft altijd alle geduld van de wereld, evenals alle tijd van de wereld. Elke ochtend maakt ze een boswandeling, om wakker te worden. Men heeft al vaak gezegd dat Ryann één is met de natuur. De vogels komen altijd naar haar toe gevlogen als ze begint te fluiten, of te zingen. Ryann heeft dan ook de stem van een nachtegaal.

    Intelligent.
    Aangezien Ryann altijd goed heeft opgelet op haar scholen is ze nu erg intelligent. Als jij haar een vraag stelt weet ze vrijwel meteen het antwoord. Al heeft ze vroeger ook vaak uit het raam zitten staren naar de vogels die rondvlogen, toch heeft ze alles opgepikt waarover werd gepraat in de les. Luisteren doet ze dan ook maar al te graag.

    Geen nee.
    In Ryann haar woordenboek is het woord 'nee' niet bekend. Op elke vraag zegt ze ja. Men weet nu onderhand ook wel dat ze het nooit hoeven te vragen, maar gewoon moeten zeggen. Ryann zou toch ja zeggen. Ryann zegt zelden nee. Eigenlijk nooit, al ligt het natuurlijk aan de vraag.
    Ryann heeft dan ook echt een hart van goud. Ze doet alles wat je zegt, wat je graag wil. Ze luistert naar je wanneer je wat verteld. Geheimen zullen niet worden doorverteld. Je zal altijd een goede vriendin aan haar overhouden.

    Zwak, breekbaar.
    Ondanks al het goeds dat Ryann vaak doet is ze toch een breekbaar meisje. Eén enkele opmerking kan haar tot huilen brengen, gezien ze niet veel schuld op zich kan dragen. Men heeft hierdoor dan ook wel eens de neiging haar zwak te noemen, wat Ryann erg veel pijn doet.

    Uiterlijk

    Kastanjebruine haren.
    Ryann heeft kastanjebruine haren, die tot net iets onder haar schouders komen. In deze haren zit een natuurlijke slag, en ze draagt haar haren het vaakst in een hoge staart of een simpele vlecht. Al doet ze ze op zijn tijd alsnog een keer los.

    Grasgroene ogen.
    Ook heeft Ryann groene ogen, die men vaak doet denken aan gras. Zelf is Ryann erg blij met haar kijkers. Haar ogen worden omringd door een mooie, volle laag wimpers, en geven haar een erg lief en ondeugend uiterlijk.

    Lichte sproeten.
    Op haar wangen en haar neus heeft Ryann lichte sproeten, die niet erg opvallen, maar als je recht voor haar neus staan uiteraard wel. Haar sproeten geven Ryann een leuk en schattig uiterlijk. Onder haar sproeten zitten nog lichtrozige wangen, waar kuiltjes in komen te zitten als ze lacht.

    Lichaam en huid.
    Ryann heeft een heel lichtbruin getinte huid, die goed bij haar haarkleur past. Ze heeft een grootte van 1.73 meter en vindt dit een prima lengte voor haar leeftijd. Ze is vrij dun, en weegt dan ook niet heel veel. Zelf is Ryann erg blij met zowel haar lichaam als uiterlijk, al kan ze vaak niet meer van de chocolade afblijven.

    Rol

    Liefde.

    Voorkeur geliefde/wolf

    JAAAAAAAAKEEEEE

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 14:57 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Armitage schreef:
    Dit is een van die momenten waarop ik het niet volg maar goed ^^ Het komt er op neer dat er dus twee personages bij komen...?


    Als ik het goed begrepen heb wel :')
    Wanneer worden de stelletjes bekend? Of word Ryann gekoppeld aan de jongen die je nu aanmaakt?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.