• Geruchten zijn overal. Daar kom je niet onder uit. Ieder mens let op elkaar, denkt vanalles over elkaar. Zo ook in het kleine stadje La Push. Het is echt een klein stadje, iedereen kent elkaar, bijna geen uitzonderingen. Er is één school in de stad, waar alle kinderen op zitten. Naast die school begint het bos. En daar, daar zijn de geruchten begonnen. In dat grote stuk bos. Je zou kunnen zeggen dat híj er op de juiste tijd op de juiste plek was. Maar een jonge man, journalist, had een groepje jongens gevolgd, het bos in. En wat hij daar zag, geloofde niemand. De jongens veranderde in weerwolven. De jongeman was meteen teruggerent. Maar zijn baas geloofde dit belachelijke verhaal niet, en ontsloeg de man. Deze was vastbesloten om de waarheid naar boven te halen, en bedacht een list. Hij huurde een paar meisjes in, om achter de waarheid te komen. De meisjes mengden zich in de groep van de weerwolven, lieten er eentje verliefd op zich worden, om hem daarna over te halen - of te dwingen, het toe te geven. Zullen ze slagen, of neemt de liefde de overhand?


    Invullijstje: Je mag natuurlijk het lijstje altijd verlengen!
    Naam:
    Leeftijd: [minimaal 17]
    Geslacht:
    Innerlijk: [minimaal 3 zinnen, meer mag]
    Uiterlijk:
    Rang in de pack: (Alleen als weerwolf)
    Rol:
    Voorkeur geliefde/wolf: (alleen voor de verliefde weerwolven of de liefdes)

    Rollen: VOL
    Verliefde weerwolven: VOL
    -Max Hunter by Newt_Runner
    -Jake Warrior by Newt_Runner
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin

    Weerwolven:
    Vrouwelijk: VOL
    -Namira Feylton Warrior by Armitage
    -Myrthe Warrior by Veravos
    -Hope Woodward.Beta by LadyStark

    Mannelijk: VOL
    -Gereserveerd by Luke_Pinguin
    -Jared Alpha by Aureolus

    Liefdes: VOL
    -Lillian by Vivir
    -Raven by Aureolus
    -Ryann by Risu

    Koppels:

    Personage van Luke Pinguin X Lillian
    Max X Raven
    Jake X Ryann

    The pack:
    In de pack zijn er ook verschillende rangen. Zo heb je de Alpha, de beta, de warriors en de hunters.
    De Alpha is de leider, de beta is zijn of haar rechterhand. Deze rangen zijn vaak bezet door mannelijke weerwolven.
    De Warriors controleren de grenzen van het gebied van de pack. Zij zorgen ervoor dat er geen vreemden in het gebied komen.
    De Hunters zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in de pack. Als er oorlog uitbreekt met een nabij gelegen pack, gaan zij in eerste instantie het gevecht aan.


    Regels:
    -Alleen Newt_Runner maakt nieuwe speel-, rollen-, of praattopics aan.
    -Ruzie's alleen in het speeltopic.
    -De 'normale weerwolven, mogen zowel jongens als meisjes zijn. De verliefde weerwolven zijn wel allemaal jongens, en de liefdes allemaal meisjes.
    -De meeste normale weerwolven zijn echter wel jongens. Niet teveel meisjes dus!
    -Minimaal 200 woorden posten.
    -Geen sneltrein.
    -Sluit niemand buiten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 8:27 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Als iedereen zn personage af heeft, maar ik denk dat ik hem sws dinsdag open. Of is dat te lang wachten?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ja eigenlijk wel ja :"3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Voor mij niet = p. Er zijn misschien te weinig geliefdes en Hunters?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    We hebben precies 2 verliefde weerwolven en twee liefdea, dus dat is geen probleem. En ja, de andere rangen kunnen NPC's zijn.
    Goed, ik open het speeltopic dan Disndag avond, als dat lukt qua school en paardrijden.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Is er al een beta? Want Aureolus en ik hebben besloten dat onze personages een stelletje zijn ^^ Miss dat Namira dan de beta zijn gezien ze het vriendinnetje van de alfa is. Aan de andere kant, ze is wel heel klein, niet erg sterk en een meisje. Niet erg beta achtig :') Wat vinden jullie?

    Oh, eigenlijk had ik voor een van mijn personages bedacht dat hij beta kon zijn aangezien hij een badboy word :/


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Armitage schreef:
    Is er al een beta? Want Aureolus en ik hebben besloten dat onze personages een stelletje zijn ^^ Miss dat Namira dan de beta zijn gezien ze het vriendinnetje van de alfa is. Aan de andere kant, ze is wel heel klein, niet erg sterk en een meisje. Niet erg beta achtig :') Wat vinden jullie?


    Persoonlijk lijkt het mij wel leuk als er een beta is, maar dan maakt het mij niet zoveel uit wie dat dan is. Wat mij bedreft kan Namira dat gewoon zijn als je wilt.


    She was always looking for more..

    Luke_Pinguin schreef:
    Oh, eigenlijk had ik voor een van mijn personages bedacht dat hij beta kon zijn aangezien hij een badboy word :/


    Helemaal prima hoor! Het viel me op dar e geen beta was dus toe dacht ik daar aan ^^

    Een badboy beta, en een jonge alpha. Nee, dat is volkomen logisch XD. Goed, ik ga nu m'n karakter afmaken. Dan moeten we alleen nog wachten op de personage's van Luke_Pinguin... en?? *Gaat kijken* LadyStark.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ach ja, Jared is denk ik wat dat betreft wel een Alpha persoon. Miss dat Aureolus hem wat ouder kan maken...? En tja, deze hele RPG is ook heel realistisch hè, zou zomaar in het echte leven kunnen gebeuren ;)

    Precies, daarom haha. Nee, ik vind het juist wel grappig dat hij jong is. Maar, wie werd er nou beta? Dat heb ik even gemist.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Een personage van Luke_Pinguin, geen idee welke want ze zijn nog niet ingevuld ^^

    Oke haha. Zow, Max is ook af.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ahw wat issie schattig :3
    Ik zat te denken, zal ik even een rollenstory aanmaken? Dan zet je die link in het topic en kunnen we even snel opzoeken hoe het ook alweer zat zodra we met een andere personage praten ^^ Da's makkelijker dan in het topic zoeken!

    Dat is wel een goed idee! Ga je gang! Jaaa Max is cute hehe


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep