• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Het klinkt heel stom, maar je moet blijven doorschrijven. Ik heb dit één keer gemerkt tijdens een schrijfwedstrijd, maar je moet echt die woorden eruit gaan persen. Zo kom je uiteindelijk door je stuk en dan heb je er ook écht moeite voor gedaan. Als je het gaat afraffelen werkt het ook niet. Je moet ook jezelf een beetje af gaan sluiten voor de rest en desnoods alles op je computer afsluiten behalve Word.
    Als je doorzet, dan kun je ineens in de flow komen en heb je het weer te pakken. Het enige wat belangrijk is, is dat je blijft schrijven, want anders blijft de tegenzin en kom je nooit door deze periode heen. Ik weet niet of je het al gelezen had, maar iedereen schijnt door een Hell Week te gaan. Ik ben bang dat je daar nu last van hebt.

    True haha deze week is echt niet chill, ik moet mezelf dwingen om te schrijven, but thanks, ik denk dat ik gewoon even mijn laptop ga afsluiten en mijn typemachine erbij pak ;3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    True haha deze week is echt niet chill, ik moet mezelf dwingen om te schrijven, but thanks, ik denk dat ik gewoon even mijn laptop ga afsluiten en mijn typemachine erbij pak ;3

    Oeh, een typemachine? Supervet!
    Iig, succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Oeh, een typemachine? Supervet!
    Iig, succes!

    Jaa haha, helpt super goed met inspiratie gewoon omdat het zo leuk is om op te typen en thanks (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    902 woorden geschreven. Niet zo veel als normaal, maar ik ben Tarzan de Musical aan het luisteren en ik ga te vaak los in plaats van dat ik schrijf, haha. Ik eindig met: Lily’s en Evi’s monden vielen open. Ik ben nu op 28.359 woorden en ik stop er maar eens mee voor vandaag. *O*

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 22:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    902 woorden geschreven. Niet zo veel als normaal, maar ik ben Tarzan de Musical aan het luisteren en ik ga te vaak los in plaats van dat ik schrijf, haha. Ik eindig met: Lily’s en Evi’s monden vielen open. Ik ben nu op 28.359 woorden en ik stop er maar eens mee voor vandaag. *O*

    Haha nice, mijn laatste zin is: "Ik had eigenlijk wat meer van je verwacht dan dit zielige optreden Alex, maar goed, als jij zo graag lieve, onschuldige Miranda wilt wreken, ga je gang, mijn mes ligt klaar voor gebruik."
    Ik heb alleen geen idee hoeveel woorden het zijn, want ik moet het nog overtypen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha nice, mijn laatste zin is: "Ik had eigenlijk wat meer van je verwacht dan dit zielige optreden Alex, maar goed, als jij zo graag lieve, onschuldige Miranda wilt wreken, ga je gang, mijn mes ligt klaar voor gebruik."
    Ik heb alleen geen idee hoeveel woorden het zijn, want ik moet het nog overtypen haha

    Is het nu een beetje gelukt, door jezelf af te sluiten? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Is het nu een beetje gelukt, door jezelf af te sluiten? ^^

    Jup i did it, ik weet niet hoeveel woorden, maar in ieder geval een hele pagina, dus dat zijn op zijn minst 800 woorden of zo


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Jup i did it, ik weet niet hoeveel woorden, maar in ieder geval een hele pagina, dus dat zijn op zijn minst 800 woorden of zo

    Yay *O*
    Goed bezig. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Yay *O*
    Goed bezig. ^^

    Hihi thankss, ik schrijf morgen wel verder en nu ga ik je Jily story lezen, ben benieuwd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Het klinkt heel stom, maar je moet blijven doorschrijven. Ik heb dit één keer gemerkt tijdens een schrijfwedstrijd, maar je moet echt die woorden eruit gaan persen. Zo kom je uiteindelijk door je stuk en dan heb je er ook écht moeite voor gedaan. Als je het gaat afraffelen werkt het ook niet. Je moet ook jezelf een beetje af gaan sluiten voor de rest en desnoods alles op je computer afsluiten behalve Word.
    Als je doorzet, dan kun je ineens in de flow komen en heb je het weer te pakken. Het enige wat belangrijk is, is dat je blijft schrijven, want anders blijft de tegenzin en kom je nooit door deze periode heen. Ik weet niet of je het al gelezen had, maar iedereen schijnt door een Hell Week te gaan. Ik ben bang dat je daar nu last van hebt.


    Dat is heel goed advies. ^^ Ik heb al een hele hoop dingen geprobeerd om door lastige stukken in verhalen heen te komen, maar ik kan echt geen andere conclusie trekken dan dat er maar één oplossing bestaat, en dat is tóch schrijven, zelfs al wil het niet vlotten. Bijna altijd kom je uiteindelijk vanzelf wel weer los, als je maar echt schrijft. Jezelf daartoe aansporen is het lastige gedeelte. :c


    Ik had net in de eerste twintig minuten ook maar driehonderd woorden, maar toen ging het opeens stukken beter en nu heb ik toch nog 1905 woorden geschreven, wat volgens mij zelfs een persoonlijk record is voor één uur, haha. Ik ben dus blij, want ik ben nu ook eindelijk de 15k gepasseerd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is heel goed advies. ^^ Ik heb al een hele hoop dingen geprobeerd om door lastige stukken in verhalen heen te komen, maar ik kan echt geen andere conclusie trekken dan dat er maar één oplossing bestaat, en dat is tóch schrijven, zelfs al wil het niet vlotten. Bijna altijd kom je uiteindelijk vanzelf wel weer los, als je maar echt schrijft. Jezelf daartoe aansporen is het lastige gedeelte. :c


    Ik had net in de eerste twintig minuten ook maar driehonderd woorden, maar toen ging het opeens stukken beter en nu heb ik toch nog 1905 woorden geschreven, wat volgens mij zelfs een persoonlijk record is voor één uur, haha. Ik ben dus blij, want ik ben nu ook eindelijk de 15k gepasseerd. *O*

    Wow haha super goed gedaan! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @BBurkhardt ik wens je succes met NaNoWriMo, ik ben nu al verslaafd aan je verhaal en ik ga je dus gewoon dwingen om verder te schrijven zodat ik verder kan lezen, goede motivatie :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Dat is heel goed advies. ^^ Ik heb al een hele hoop dingen geprobeerd om door lastige stukken in verhalen heen te komen, maar ik kan echt geen andere conclusie trekken dan dat er maar één oplossing bestaat, en dat is tóch schrijven, zelfs al wil het niet vlotten. Bijna altijd kom je uiteindelijk vanzelf wel weer los, als je maar echt schrijft. Jezelf daartoe aansporen is het lastige gedeelte. :c


    Ik had net in de eerste twintig minuten ook maar driehonderd woorden, maar toen ging het opeens stukken beter en nu heb ik toch nog 1905 woorden geschreven, wat volgens mij zelfs een persoonlijk record is voor één uur, haha. Ik ben dus blij, want ik ben nu ook eindelijk de 15k gepasseerd. *O*

    Ik had er last van vlak voor NaNoWriMo, dus ik ben stiekem blij dat ik nu (nog) geen last van heb. *klopt dit meteen af* En anders: ik zit al ver vooruit, dus heel erg zou het niet zijn x'D

    Goed bezig, yay! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Lizor schreef:
    @BBurkhardt ik wens je succes met NaNoWriMo, ik ben nu al verslaafd aan je verhaal en ik ga je dus gewoon dwingen om verder te schrijven zodat ik verder kan lezen, goede motivatie :Y)

    Hahaha, dat is nóg eens motivatie bovenop alle andere lezers en mijn drive om ein-de-lijk een verhaal af te ronden. Ik ben nu bij kerst en ik word steeds meer excited omdat ik steeds dichter tegen het eind aan loop. (Nouja, eind? Ik ben nu met het gehele verhaal boven de 50K (YAY) en ik ben pas bij kerst. :W )


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Hahaha, dat is nóg eens motivatie bovenop alle andere lezers en mijn drive om ein-de-lijk een verhaal af te ronden. Ik ben nu bij kerst en ik word steeds meer excited omdat ik steeds dichter tegen het eind aan loop. (Nouja, eind? Ik ben nu met het gehele verhaal boven de 50K (YAY) en ik ben pas bij kerst. :W )

    Oehh ik ben heel erg benieuwd, je hebt er in ieder geval een abo bij ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.