• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Klinkt goed. :Y)

    Ik zit er heel sterk aan te denken om vals te spelen en daardoor wel weer ongeveer bij te lopen, want het andere verhaal waar ik al vijf miljoen eeuwen mee in mijn hoofd zit heeft al 16K. Aan de andere kant heb ik daar de afgelopen maand maar 400 woorden aan geschreven, dus ben ik mezelf gewoon aan het voorliegen. Keuzes, keuzes...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Klinkt goed. :Y)

    Ik zit er heel sterk aan te denken om vals te spelen en daardoor wel weer ongeveer bij te lopen, want het andere verhaal waar ik al vijf miljoen eeuwen mee in mijn hoofd zit heeft al 16K. Aan de andere kant heb ik daar de afgelopen maand maar 400 woorden aan geschreven, dus ben ik mezelf gewoon aan het voorliegen. Keuzes, keuzes...


    Haha, dat soort dingen zijn inderdaad verleidelijk. :') Je zou ook ervoor kunnen kiezen maar half vals te spelen en gewoon alle woorden die je deze maand hebt geschreven optellen. In ieder geval door Bulletproof moet je dan toch meteen al een paar duizend verder zijn en toch heb je het allemaal in november geschreven.



    Succes, allemaal! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw, ziekte tijdens NaNo werkt schrijven inderdaad erg tegen. Wat rot. :c Beterschap!


    Thanks. Meestal duren migraine aanvallen niet langer dan 72 uur, dus als het goed is zal het morgen wel weer wegtrekken en kan ik het de komende dagen weer inhalen.


    Happy Birthday my Potter!

    Weer een 736 woorden erbij geschreven, maar dat is overgetypt nog van gisteren, mijn laatste zin: "Mijn mes is net geslepen, dus hij zou makkelijk door je keel moeten kunnen snijden."
    Ik zit nu op 17712, nog iets meer dan 2K te gaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zit momenteel op 29.925 woorden en heb een - vind ik persoonlijk - heel leuk stukje (van een ander verhaal, maar dit moet ook af en ik had geen idee hoe met Elemental verder te gaan):

    “Cath!” Sam said, door of the car still open. Light spilling out of it. It wasn’t even dark enough to have the lights turned on, barely four pm. “Hope you don’t mind me calling during work?” Catherine shook her head, now getting close enough, Sam hugging her shortly, but letting go as quickly, knowing well enough how Catherine didn't like hugs. Catherine wasn't even sure she minded as much when Sam was the one hugging her.
    “You still haven’t shrunk, Sam,” she noted, almost incredulously, shaking her head again. Sam grinned.
    “You haven’t grown either,” he replied teasingly. Catherine grinned back.
    “Yeah, I know. Disappointing isn’t it?”

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 21:17 ]


    Ex astris, sciencia

    @Mulford: goed bezig!

    Ik heb nu 1726 woorden geschreven en ik zit nu op 30.085 woorden. Ik loop nu officieel 10K voor, haha. *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    What the hell, ik heb binnen een uur 2395 woorden geschreven. Geen idee wat er opeens is gebeurd, want ik schrijf normaal gesproken altijd heel traag, maar daar gaat mijn record van gisteren alweer. :'D
    Mijn laatste zin: Herentoiletten waren niet goed voor mijn intellectuele capaciteiten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    What the hell, ik heb binnen een uur 2395 woorden geschreven. Geen idee wat er opeens is gebeurd, want ik schrijf normaal gesproken altijd heel traag, maar daar gaat mijn record van gisteren alweer. :'D
    Mijn laatste zin: Herentoiletten waren niet goed voor mijn intellectuele capaciteiten.

    Wauw, goed bezig! ^^
    Mijn laatste zin was trouwens: Als het namelijk iemand was die niet als eerste was geboren, dan was het best logisch dat hij niks van een onzichtbaarheidsmantel afwist.

    God, ik ben nu bezig met een heel interessant stukje over de historie van één van mijn hoofdpersonages. Ik ben allemaal stukjes aan het passen van het originele verhaal van J.K. Rowling, haha. Ik ben benieuwd hoe mijn lezers hierop gaan reageren x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb gisteren ingehaald, maar ik ben echt doodmoe, dus ik ga slapen en morgen haal ik dan de rest wel in, maar één positief ding: ik zit op 35K met mijn SOTY en ik ben vorig jaar lang niet zover gekomen, dit is trouwens ook een record voor NaNoWriMo!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb totaal niet kunnen opschieten, want na ongeveer een kwartier vond mijn computer het nodig om zichzelf opnieuw op te starten om dingen te updaten. Af en toe haat ik Windows 8 met een passie. -.-'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Let op, een klaag berichtje;



    Ik moet nog 700 woorden om de 20k te halen (het doel voor vandaag) maar ik ben super moe en mijn ogen vallen elk moment dicht. Dat krijg je als je deze week 5 dagen werkt, twee dagen van 9-6 stage loopt en dan 3 dagen naar school. Ik zit erover na te denken om iets als koffie te nemen of steenkoud water in mijn gezicht te plenzen en lekker rebels ondet de dekens schrijven, aangezien ik eigenlijk zo naar bed moet. Oh ik moet ook nog douchen. Help. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Wauw, goed bezig! ^^
    Mijn laatste zin was trouwens: Als het namelijk iemand was die niet als eerste was geboren, dan was het best logisch dat hij niks van een onzichtbaarheidsmantel afwist.

    God, ik ben nu bezig met een heel interessant stukje over de historie van één van mijn hoofdpersonages. Ik ben allemaal stukjes aan het passen van het originele verhaal van J.K. Rowling, haha. Ik ben benieuwd hoe mijn lezers hierop gaan reageren x'D


    Dankje! ^^
    Het is altijd leuk om de originele HP canon in je fanfic te verwerken. Ook altijd grappig om te zien wie het als eerste merkt van je lezers. :'D



    Wiarda schreef:
    Ik heb totaal niet kunnen opschieten, want na ongeveer een kwartier vond mijn computer het nodig om zichzelf opnieuw op te starten om dingen te updaten. Af en toe haat ik Windows 8 met een passie. -.-'


    Bleh, dat is stom. Ik heb sowieso een hekel aan automatische updates van wat dan ook. Nee, stom ding, je hoort niet te updaten, je bent een machine en hoort te doen wat ik zeg. (cat)



    Scribe schreef:
    Let op, een klaag berichtje;



    Ik moet nog 700 woorden om de 20k te halen (het doel voor vandaag) maar ik ben super moe en mijn ogen vallen elk moment dicht. Dat krijg je als je deze week 5 dagen werkt, twee dagen van 9-6 stage loopt en dan 3 dagen naar school. Ik zit erover na te denken om iets als koffie te nemen of steenkoud water in mijn gezicht te plenzen en lekker rebels ondet de dekens schrijven, aangezien ik eigenlijk zo naar bed moet. Oh ik moet ook nog douchen. Help. (cat)


    Whoo, je kunt het wel. Zevenhonderd woorden is helemaal niks in vergelijking met wat je al hebt. Denk eraan hoe tevreden je zult zijn als je de 20k haalt! Daarnaast, deze kleine pinguïn gelooft in je, en je wilt toch geen kleine pinguïn teleurstellen? *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    What the hell, ik heb binnen een uur 2395 woorden geschreven. Geen idee wat er opeens is gebeurd, want ik schrijf normaal gesproken altijd heel traag, maar daar gaat mijn record van gisteren alweer. :'D
    Mijn laatste zin: Herentoiletten waren niet goed voor mijn intellectuele capaciteiten.


    Mag ik nu even zeggen dat ik echt strijk ging vanwege die zin? xD


    Scribe schreef:
    Let op, een klaag berichtje;



    Ik moet nog 700 woorden om de 20k te halen (het doel voor vandaag) maar ik ben super moe en mijn ogen vallen elk moment dicht. Dat krijg je als je deze week 5 dagen werkt, twee dagen van 9-6 stage loopt en dan 3 dagen naar school. Ik zit erover na te denken om iets als koffie te nemen of steenkoud water in mijn gezicht te plenzen en lekker rebels ondet de dekens schrijven, aangezien ik eigenlijk zo naar bed moet. Oh ik moet ook nog douchen. Help. (cat)


    Nog even doorgaan, zou ik zeggen, dat lukt echt wel!
    En zelfs als je één keertje iets minder zou schrijven, is dat geen ramp, moet je alleen nog wat inhalen. (maar 700 woorden inhalen, gespreid over 18 dagen, da's maar 39 woorden per dag. Stelt niet veel voor, zeker niet als je het totaal bekijkt)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Square schreef:
    (...)

    Whoo, je kunt het wel. Zevenhonderd woorden is helemaal niks in vergelijking met wat je al hebt. Denk eraan hoe tevreden je zult zijn als je de 20k haalt! Daarnaast, deze kleine pinguïn gelooft in je, en je wilt toch geen kleine pinguïn teleurstellen? *O*



    Ga weg met die pinguïn. (cat)





    Nee grapje. Je hebt gelijk. Ik ga het proberen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    WAAAH. 20038 woorden. Net op het nippertje, want ik moest tussendoor ook nog even de laptop dichtklappen, aangezien ik mijn moeder naar boven hoorde komen. (ja dat hoor ik aan de voetstappen op de tra)

    Met als laatste zin:
    ‘Ik heb geen honger,’ zei ik hoofdschuddend, terwijl ik een diepe zucht slaakte.

    (Beide dank je wel voor de motivatie, Die had ik echt nodig. Morgen zoek ik wel een lekkere taart voor jullie op)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!