• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het journaal begint, dus ik stop nu. Ik heb 260 woorden. :') Een beetje een triest resultaat, maar baby gouden trio én Percy en Oliver zijn steeds op tv. D:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 20:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het journaal begint, dus ik stop nu. Ik heb 260 woorden. :') Een beetje een triest resultaat, maar baby gouden trio én Percy en Oliver zijn steeds op tv. D:

    I feel you haha, ik moet ook nog beginnen met schrijven maar ik ben een soort van hp marathon aan het houden met mezelf en asfghjkl


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wordt continu onderbroken door van alles en iedereen, dus ik heb bijna 500 woorden. Nog maar iets meer dan 1k te gaan! Volgens mij was dit niet echt de meest productieve word war van de maand :')


    -

    Nou, ik heb wel iets kunnen produceren x'D
    1695 woorden en mijn laatste zin is: Meer hoefde er ook niet gezegd te worden.
    Ik ben nu bij de 27.457 woorden. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Word war anyone? Ik moet nog beginnen voor vandaag ;x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Word war anyone? Ik moet nog beginnen voor vandaag ;x

    *Steekt vinger op*
    Is 21.30 goed?


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    *Steekt vinger op*
    Is 21.30 goed?

    Ja, prima ^^

    Na de wordwar ga ik even je Jily story lezen, because it sounds epic ;3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 21:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja, prima ^^

    Na de wordwar ga ik even je Jily story lezen, because it sounds epic ;3

    Okidoki. ^^
    Yay (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, oh, ik doe mee. ^^ Ik zit nu op mijn eigen kamer, dus geen HP meer om me af te leiden, haha.



    Lizor schreef:
    (...)
    I feel you haha, ik moet ook nog beginnen met schrijven maar ik ben een soort van hp marathon aan het houden met mezelf en asfghjkl


    Ik moet dus echt niet aan dat soort dingen beginnen tijdens NaNo, want dan kom ik nooit ergens. ;-; Al kan het natuurlijk wel een goede beloning zijn als je je doel voor de dag hebt gehaald!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, oh, ik doe mee. ^^ Ik zit nu op mijn eigen kamer, dus geen HP meer om me af te leiden, haha.



    (...)

    Ik moet dus echt niet aan dat soort dingen beginnen tijdens NaNo, want dan kom ik nooit ergens. ;-; Al kan het natuurlijk wel een goede beloning zijn als je je doel voor de dag hebt gehaald!

    True haha, maar ik vond dat ik ze weer eens moest gaan kijken, since it had been ages, maar ik doe er maar een/twee per week aangezien ik omkom in het huiswerk voor school, ik moet nog een documentaire en een music video maken en het is zo veel werk .-,


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vergeet echt altijd bijna de tijd. :W
    Succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Lizor schreef:
    (...)
    True haha, maar ik vond dat ik ze weer eens moest gaan kijken, since it had been ages, maar ik doe er maar een/twee per week aangezien ik omkom in het huiswerk voor school, ik moet nog een documentaire en een music video maken en het is zo veel werk .-,


    Aw. :c
    Ik heb het geluk dat ik nu net aan het volgende blok begin, dus alles is nog vrij rustig bij mijn studie. Maar op de middelbare had ik ook steeds een drukke periode tijdens NaNo, ja, zeker omdat er iedere keer een toetsweek in november viel.



    Ik begin met 13.678. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw. :c
    Ik heb het geluk dat ik nu net aan het volgende blok begin, dus alles is nog vrij rustig bij mijn studie. Maar op de middelbare had ik ook steeds een drukke periode tijdens NaNo, ja, zeker omdat er iedere keer een toetsweek in november viel.



    Ik begin met 13.678. (:

    Klopt, gelukkig heb ik nu geen toetsweken (ook geen tentamen weken) meer, lang leven kunst onderwijs ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omfg ik heb echt geen zin en inspiratie om te schrijven xd er zijn nauwelijks 300 woorden uitgekomen in de afgelopen 20 minuten, iemand tips voor meer inspiratie? Ik wil niet stoppen want ik haat opgeven .-.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 21:51 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Omfg ik heb echt geen zin en inspiratie om te schrijven xd er zijn nauwelijks 300 woorden uitgekomen in de afgelopen 20 minuten, iemand tips voor meer inspiratie? Ik wil niet stoppen want ik haat opgeven .-.

    Het klinkt heel stom, maar je moet blijven doorschrijven. Ik heb dit één keer gemerkt tijdens een schrijfwedstrijd, maar je moet echt die woorden eruit gaan persen. Zo kom je uiteindelijk door je stuk en dan heb je er ook écht moeite voor gedaan. Als je het gaat afraffelen werkt het ook niet. Je moet ook jezelf een beetje af gaan sluiten voor de rest en desnoods alles op je computer afsluiten behalve Word.
    Als je doorzet, dan kun je ineens in de flow komen en heb je het weer te pakken. Het enige wat belangrijk is, is dat je blijft schrijven, want anders blijft de tegenzin en kom je nooit door deze periode heen. Ik weet niet of je het al gelezen had, maar iedereen schijnt door een Hell Week te gaan. Ik ben bang dat je daar nu last van hebt.


    Deep inside, I've never felt alive