• Gebaseerd op Spartacus: De serie.

    Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mee te kunnen doen.

    Het is 73 voor Christus wanneer de slavernij in Rome in volle gang is. Slavinnen die tot de prostitutie worden gedwongen en slaven die tot gladiatoren worden opgeleid om vervolgens elkaar op het zand in de arena af te slachten, wat door vele Romeinen zelfs als een vermakelijk schouwspel wordt gezien. Er was echter niemand die had verwacht, dat de onderdrukte slaven zich uiteindelijk tegen de mensen zouden keren die zich ooit eens hun meesters durfden te noemen.
    Een groep slaven van alle soorten en maten verenigt zich en ontsnapt uit Rome, de plaats waar afschuwelijke herinneringen zijn ontstaan en de verachting jegens de Romeinen is gegroeid. Hun leider besluit dat het voor eens en voor altijd eens afgelopen moet zijn met de slavernij en begint aan de opzet van zijn leger, zodat de rollen eindelijk omgedraaid kunnen worden en de Romeinen voor hun oude slaven zullen knielen. Zullen de slaven het oude Rome kunnen innemen en de machtige leider en zijn soldaten kunnen verslaan? Of maken de Romeinen uitzonderlijk goed gebruik van hun kapitaal en aanzien, en wordt er eindelijk een einde aan de rebellie van de slaven gemaakt?
    De strijd om Rome is begonnen.


    † ROLLEN †
    Stop op slaven!

    Slaven ~
    • Leider: Fairytalest

    • Lucia || Dancal || 1.1
    • Sunset || Newt_Runner || 1.3
    • Kora || Kayfabe || 1.2
    • Shae || Gannicus || 1.5

    • Dragomir || Bostick || 1.1
    • Cayden || KiIi || 1.6
    • Dequan || Aureolus || 1.4
    • Lucius || Crixus || 1.5

    Romeinen ~
    • Leider: Aurelius Cassius Vergilius || Gannicus || 1.1

    • Chara Anticea Caecilius || Gently || 1.3

    • Gaius Mettius Varinius || Kayfabe || 1.3

    † INVULLEN †
    Denk aan het tijdperk wanneer je -je rol invult!

    • Rol:
    • Naam: [Slaven hebben geen achternaam!]
    • Leeftijd:
    • Afkomst:
    • Uiterlijke kenmerken: [Denk aan het tijdperk!]
    • Innerlijke kenmerken:
    • Eventuele wapens:
    • Extra:


    † REGELS †
    • Er is een minimum van 200 woorden in dit RPG. Dit lijkt mij een haalbaar minimum.
    • Blijf realistisch en houd je vooral aan het tijdperk van het RPG.
    • Personages worden niet zonder toestemming bestuurd, noch gedood. Dit geldt niet voor NPC's.
    • 16+ is toegestaan.
    • Als je besluit om je uit te schrijven, zou ik het appreciëren als je dit zou melden en eventueel een afsluitende post voor je personage zou schrijven.
    • Verder gelden in dit RPG ook, zoals vanzelfsprekend, de huisregels van Quizlet.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 19:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik een slavin?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Zou ik een slavin mogen? (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:13 ]


    I'm your little ray of pitch black.


    [left]• Rol:
    Slavin
    • Naam:
    Sunset
    • Leeftijd:
    18 jaar
    • Afkomst:
    Weet ze niet.
    • Uiterlijke kenmerken:
    Sunset heeft lang, bruin haar, bruine ogen die áltijd onzeker staan. Ze is slank gebouwd, aan de magere kant en heeft amper spieraanleg. Dat is ook de reden dat ze zo dun is. Ze is ook absoluut niet sterk en daar wordt gebruik van gemaakt. Het meisje is rond de 1,65 lang.
    • Innerlijke kenmerken: Sunset is onzeker, verlegen en beïnvloedbaar. Ook is ze teruggetrokken en heeft ze moeite om mensen te vertellen dat haar iets dwars zit. Ze trekt een masker op van vrolijkheid en nonchalance, maar daar zijn sommige slaven al doorheen geprikt. Net als sommige romeinen die haar hebben gemarteld en misbruikt. Sunset houd zich dan wel vrolijk voor, maar in werkelijkheid heeft ze alle hoop op een goed leven - op een leven algemeen - al lang opgegeven.
    • Eventuele wapens: Sunset kan goed met pijl en boog omgaan. Van wie ze dat heeft geleerd weet ze niet, maar ze kan het. Ze heeft alleen niet het lef om het te gebruiken als het er op aankomt.
    • Extra: Sunset is sinds haar 16e jaar haar geheugen kwijt. Ze weet niet wat daarvoor is gebeurd. Zo weet ze niet wie haar ouders zijn, of wie haar familie is.
    [/left]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 8:42 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Omdat mijn internet kuren heeft en ik me nu verveel... heb ik even deze gemaakt. Als je liever hebt dat ik een andere rol neem, helaas, dan maak ik een nieuwe. (:



    × Rol. ×
          Slavin.
    × Naam. ×
          Kora.
    × Leeftijd. ×
          Vijfentwintig jaar.
    × Afkomst ×
          Ze heeft werkelijk waar geen idee.
    × Uiterlijke kenmerken. ×
          Kora bezit een rechte kaaklijn, die meestal bij mannen gevonden wordt, echter brengt dit de vrouwelijkere aspecten in haar gezicht meer naar voren. Zo vallen haar sproetjes goed op, net als haar verleidelijk lange wimpers. Ze lacht niet snel, van nature is ze redelijk serieus. Qua figuur is Kora niet echt dun, maar ook weer niet dik. Ze heeft een normaal figuur met grote borsten, brede heupen en een bolle kont.
    × Innerlijke kenmerken. ×
          Kora was geboren bij haar Dominus, dus zij is altijd iets meer behandeld als een deel van de familie, ondanks dat ze toch echt wel een slavin was. De Dominus was echter de enige in de familie die haar vriendelijk behandelde. Ergens heeft ze er spijt van dat ze weg is gegaan, en dat vreet enorm aan haar. Buiten dat om is ze behulpzaam, maar een glimlach zal ze niet snel laten zien. Kora is liever alleen dan onder anderen, maar ze weet dat dit ook onmogelijk gaat worden. Ze wil liever niet op anderen rekenen, maar weet dat ze dat ook niet kan voorkomen; ze heeft anderen nodig om dit te overleven. En anderen hebben haar nodig, dat beseft ze zich echter niet.
    × Eventuele wapens. ×
          Pijl en boog, waar ze zichzelf mee aan het trainen is. Ze is nog niet bepaald goed.
    × Extra. ×
          Kan goed wonden dichten en andere medische onderdelen.
          Is door bovenstaande ook niet bang voor bloed.
          Heeft vaak het idee dat ze zich achter anderen moet verbergen, ondanks dat ze zelf ook fel kan zijn.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 12:31 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zet voor nu een stop op de slavinnen. Ik wil namelijk ook wat mannen zien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil wel de mannelijke slavenleider ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik hou deze in de gaten, aangezien ik met de aankomende examens niet veel tijd zal hebben. In januari heb ik pas echt weer tijd ;/
    Maar als hij tot dan volhoudt (en dat hoop ik oprecht) mag ik me er dan misschien bijvoegen? Aangezien zijn 'slavenleger' natuurlijk blijft groeien en het niet vreemd is dat er nieuwe bijkomen lijkt me? ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Fairytalest schreef:
    Ik wil wel de mannelijke slavenleider ^^


    Nu komt er wat vorm in. Heel graag! ^^

    @Mad_Hatter, ik hoop het ook, maar dan moeten er nog wat meer mensen en dan ook wat mannen bij gaan komen, anders geraken we nog niet eens tot het speeltopic. :')
    Maar je mag in ieder geval inspringen!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 20:04 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Iemand suggestie voor een faceclaim? De enige die ik kan vinden hebben niet echt een leiderpostuur haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik wil nog best een man spelen, zeg maar wat je liever hebt, een slaaf of een Romein. c

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Gannicus schreef:
    (...)

    Nu komt er wat vorm in. Heel graag! ^^

    @Mad_Hatter, ik hoop het ook, maar dan moeten er nog wat meer mensen en dan ook wat mannen bij gaan komen, anders geraken we nog niet eens tot het speeltopic. :')
    Maar je mag in ieder geval inspringen!

    Als je over een dag of twee nog niet genoeg mensen hebt, zal ik eens nadenken of ik toch niet al kan meedoen, maar dan moet ik waarschuwen dat ik vooral in de maand december hoogstens 1 keer per week zal kunnen reageren waarschijnlijk. ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik een slavin?

    O, sorry. Ik zag de stop niet.:') Geef me dan maar een mannelijke slaaf. (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 20:45 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb een vraagje, want dit lijkt me erg interessant; de Romeinen zijn toch niet allemaal bepaald gemeen ?
    En doe mij maar een Romeinse vrouw.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alles is bijgewerkt!

    @Gently, niet elke Romein is per se gemeen, maar onthoud wel dat zij zijn opgegroeid met de gedachte dat slaverij normaal is. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hmm ok, mijn vraag wordt genegeerd. Dan doe ik wel een Romeinse man.


    I'm your little ray of pitch black.