• Gebaseerd op Spartacus: De serie.

    Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mee te kunnen doen.

    Het is 73 voor Christus wanneer de slavernij in Rome in volle gang is. Slavinnen die tot de prostitutie worden gedwongen en slaven die tot gladiatoren worden opgeleid om vervolgens elkaar op het zand in de arena af te slachten, wat door vele Romeinen zelfs als een vermakelijk schouwspel wordt gezien. Er was echter niemand die had verwacht, dat de onderdrukte slaven zich uiteindelijk tegen de mensen zouden keren die zich ooit eens hun meesters durfden te noemen.
    Een groep slaven van alle soorten en maten verenigt zich en ontsnapt uit Rome, de plaats waar afschuwelijke herinneringen zijn ontstaan en de verachting jegens de Romeinen is gegroeid. Hun leider besluit dat het voor eens en voor altijd eens afgelopen moet zijn met de slavernij en begint aan de opzet van zijn leger, zodat de rollen eindelijk omgedraaid kunnen worden en de Romeinen voor hun oude slaven zullen knielen. Zullen de slaven het oude Rome kunnen innemen en de machtige leider en zijn soldaten kunnen verslaan? Of maken de Romeinen uitzonderlijk goed gebruik van hun kapitaal en aanzien, en wordt er eindelijk een einde aan de rebellie van de slaven gemaakt?
    De strijd om Rome is begonnen.


    † ROLLEN †
    Stop op slaven!

    Slaven ~
    Leider: Fairytalest

    Lucia || Dancal || 1.1
    Sunset || Newt_Runner || 1.3
    Kora || Kayfabe || 1.2
    Shae || Gannicus || 1.5

    Dragomir || Bostick || 1.1
    Cayden || KiIi || 1.6
    Dequan || Aureolus || 1.4
    Lucius || Crixus || 1.5

    Romeinen ~
    Leider: Aurelius Cassius Vergilius || Gannicus || 1.1

    Chara Anticea Caecilius || Gently || 1.3

    Gaius Mettius Varinius || Kayfabe || 1.3

    † INVULLEN †
    Denk aan het tijdperk wanneer je -je rol invult!

    • Rol:
    • Naam: [Slaven hebben geen achternaam!]
    • Leeftijd:
    • Afkomst:
    • Uiterlijke kenmerken: [Denk aan het tijdperk!]
    • Innerlijke kenmerken:
    • Eventuele wapens:
    • Extra:


    † REGELS †
    • Er is een minimum van 200 woorden in dit RPG. Dit lijkt mij een haalbaar minimum.
    • Blijf realistisch en houd je vooral aan het tijdperk van het RPG.
    • Personages worden niet zonder toestemming bestuurd, noch gedood. Dit geldt niet voor NPC's.
    • 16+ is toegestaan.
    • Als je besluit om je uit te schrijven, zou ik het appreciëren als je dit zou melden en eventueel een afsluitende post voor je personage zou schrijven.
    • Verder gelden in dit RPG ook, zoals vanzelfsprekend, de huisregels van Quizlet.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 19:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    (...)

    Stiekem miste ik je al in dit topic. Ik zet je er straks bij.

    Mijn excuses voor mijn afwezigheid, trouwens. Deze week was erg hectisch en vermoeiend voor mij, maar ik ga in het weekend alles bijwerken. (:


    Mij maakt het niet zo veel uit, maar verder nog succes !
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gannicus schreef:
    (...)

    Stiekem miste ik je al in dit topic. Ik zet je er straks bij.

    Mijn excuses voor mijn afwezigheid, trouwens. Deze week was erg hectisch en vermoeiend voor mij, maar ik ga in het weekend alles bijwerken. (:

    Hahaha, ikr? Ik zat al een paar dagen te overwegen om weer te beginnen met RPGen en toen zag ik net ineens deze. Per-fect. c;
    Doe rustig aan, btw. ^^


    Caution first, always.

    Fc: Joaquin Phoenix. :Y)


    Caution first, always.

    Ik heb alles bijgewerkt! Ik wil het speeltopic het liefste deze zondag openen, dus ik stuur morgen een bericht aan de mensen die hun rollen nog moeten invullen en/of afmaken. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    "Anyone could make me cry, but no one could make me weak."





    †Rol: Slavin.

    †Naam: Shae.
          Betekenis en herkomst: Shae is een Gallische meisjesnaam en betekent van oorsprong admirabel.

    †Leeftijd: Shae vermoedt dat ze ongeveer éénentwintig jaar oud is, alhoewel ze ook één of twee jaren ouder zou kunnen zijn. Daarnaast weet ze dat ze op een warme zomerdag werd geboren.

    †Afkomst: Ze is afkomstig uit Gallië. Haar volk wordt Galliërs, maar ook wel Kelten genoemd. Shae is rond haar zestiende levensjaar verkocht aan een Romeinse vrouw, waardoor ze haar geboorteland dus moest verlaten.

    †Uiterlijke kenmerken: [FC: Astrid Berges-Frisbey] Shae's uiterlijk wordt beschreven als lieflijk, ietwat fragiel en onschuldig. Haar donkerbruine haren, die in het zonlicht ook wel kastanjebruin worden genoemd, vallen vaak als een golvende waaier rondom haar porseleinen gezichtje. Meestal zet ze een deel van haar lokken echter vast met behulp van een vlecht, aangezien het niet bepaald praktisch is tijdens haar dagelijkse bezigheden.
          Haar wenkbrauwen bevatten eenzelfde kleur als haar haren en vullen haar lelieblanke huid, die gesierd wordt met enkele sproetjes, op een passende manier aan. Ze zijn niet al te lang en bevatten een buigende vorm, maar ze tekenen wel een groot deel van haar gezicht en haar expressie. Shae's irissen zijn echter de meest opvallende lichtpuntjes die haar gezicht sieren. Deze zijn bruingroen van kleur en vallen erg goed op dankzij haar kleine, zwarte pupillen. Hierdoor ogen haar ogen een stuk feller en worden haar irissen nog eens extra benadrukt. Haar gitzwarte, lange wimpers omringen haar ogen en zorgen ervoor dat deze nog een tikkeltje aantrekkelijker lijken.
          Haar neusbrug is lang en smal van vorm, en haar neusvleugels lopen ietsjes breder uit. Haar rozige lippen zijn daarentegen een beetje voller van stuk en benadrukken de verzachtende expressie die haar gezicht altijd zal behouden. Haar kaaklijn is niet bepaald scherp te noemen, en haar jukbeenderen liggen in het midden van haar gezicht. De vormen die haar gezicht bevatten, zijn daardoor zeer zeker niet als speciaal te bekronen.
          Shae's lichaamsbouw wordt beschreven als tenger, smal, maar toch rank. Ze is ongeveer één meter zestig lang en is hiermee niet aan de lange kant, maar ze is ook niet verschrikkelijk klein te noemen. Vanwege haar tengere bouw is ze echter vrij tevreden met haar lengte, en aangezien haar vrouwelijke vormen hier nauw op aansluiten, kan Shae eigenlijk geen goede reden vinden om te klagen over haar lichaam. Ze is erg soepel en kan zich dankzij haar compacte bouw gemakkelijk voortbewegen.
          Haar kledingstijl zou men beschrijven als armoedig, maar toch verzorgd. Shae is namelijk niet in het bezit van mooie jurken die haar lichaam flatteren, maar ze zorgt er wél voor dat ze kleding draagt die er toch nog een tikkeltje verzorgd uitzien. Vele mensen bekommeren zich misschien niet om haar uiterlijk, maar Shae voelt zich toch beter op haar gemak als haar kledij er een beetje fatsoenlijk uitziet. Zo probeert ze kapotte kleding te maken, wast ze de stoffen van tijd tot tijd en snijdt ze de plooien af.
          Shae heeft het teken van haar oude meesteres op haar pols staan. Deze toont aan dat zij haar slavin is geweest.

    †Innerlijke kenmerken: Shae is in het bezit van vijf, excentrieke eigenschappen die er duidelijk tussenuit springen, alhoewel deze altijd worden aangevuld door kleinere, minder opvallende eigenschappen. Haar karaktertrekken zijn als volgt:

    • Krachtig: Alhoewel Shae een ietwat breekbaar type lijkt te zijn vanwege haar lieflijke uiterlijk en het feit dat ze een slavin is geweest, is het een jonge vrouw die op cruciale momenten zal laten zien dat er toch nog wat pit tot diep in haar aderen is geworteld. Ze weet zich in chaotische en gejaagde situaties te bewijzen en kan altijd aantonen dat ze vluchtig kan handelen als dit nodig is.
          Shae laat zich niet snel van haar stuk brengen als iemand agressief jegens haar reageert en doet ook altijd haar uiterste best om stevig in haar schoenen te blijven staan tijdens lastige situaties, ook al is dit niet altijd even makkelijk. Ze kan nuchter blijven als iets escaleert en zal bijna altijd logisch blijven nadenken als haar omgeving gevaarlijk dreigt te worden, en dit is een hele, belangrijke eigenschap die ze nodig heeft nu ze een voortvluchtige is.
    • Verlegen: Alhoewel Shae niet zo zwak is als ze wellicht lijkt, is ze wel het type dat op het eerste ogenblik erg verlegen uit de hoek kan komen. Ze is namelijk erg introvert en misschien ook wel een beetje wantrouwend. Hierdoor kijkt ze het liefste de kat uit de boom en slaat ze de mensen gade vanaf een afstandje, totdat ze er honderd procent zeker van is dat de kust veilig is en ze met een gerust hart een gesprek kan aangaan.
          Vanwege haar verlegenheid, oogt de eerste oogopslag die iemand op Shae werpt vaak een tikkeltje misleidend. Ze ziet er immers vrij tenger uit, waardoor men haar vaak een stuk zwakker en banger inschat dan ze in werkelijkheid is.
    • Gevoelig: Shae mag misschien op een jonge vrouw met een krachtig geweten lijken, maar ze is wel een jonge vrouw met een klein hartje. Haar emoties zijn vrij gemakkelijk te bespelen en Shae is tevens een vrouw die zich veel te makkelijk laat beïnvloeden en leiden door haar eigen gevoelens, aangezien ze daar nou eenmaal een groot zwak voor heeft.
          Dit houdt echter ook in dat Shae nogal gemakkelijk te kwetsen is. Dit betekent echter niet dat ze snel treurt als iemand haar met opzet kwetst of pijnigt. Vaak werkt het juist in de averechtse richting en wordt ze boos of zelfs furieus, en dit kan voor beide partijen vaak een negatieve afloop hebben.
          Shae is tevens erg gevoelig voor de emoties van anderen. Als men zijn of haar hart bij de jonge vrouw wilt luchten, dan zal zij hier altijd tijd voor vrij maken, aangezien deze gevoelige, maar misschien ook een beetje moederlijke kant nou eenmaal tot diep in haar botten is geworteld.
    • Beïnvloedbaar: Shae is erg gehoorzaam en volgt de meeste bevelen zonder morren op. Vele mensen zien dit als een positief iets, maar af en toe gaat haar gehoorzaamheid zo ver, dat Shae vrijwel beïnvloedbaar wordt. Ze vindt het moeilijk om het woord 'nee' te gebruiken en laat zich in bepaalde situaties nogal meeslepen.
          Ze is erg meegaand en zal voor vele mensen erg toegankelijk zijn, aangezien Shae het nog steeds erg lastig vindt om in te zien wanneer iemand misbruik maakt van haar goede bedoelingen. Haar goedhartige eigenschap is dus tevens haar grootste valkuil, en Shae moet nog leren om te beseffen dat ze af en toe een verzoek of een bevel moet afwijzen.
    • Betrouwbaar: Shae's laatste, maar zeker niet de meest onopvallende eigenschap, is het feit dat ze een betrouwbaar persoon is. Mensen kunnen hun ei altijd bij haar kwijt, en mede door haar moederlijke instincten en haar stille voorkomen is Shae de perfecte persoon die een geheim kan bewaren of naar de problemen van anderen zou kunnen luisteren.
          Ze is tevens een vrouw waarop je kan bouwen; Shae komt haar afspraken en beloftes altijd na, en ze is tevens een vriendin die het hart op de juiste plek heeft. Ze mag weliswaar iemand nodig hebben die haar af en toe een stapje terug doet zetten en er goed op let dat ze zich niet te snel opwindt, maar ze is wel een jonge vrouw die weet hoe ze haar medemens moet behandelen en hoe ze het vertrouwen van deze personen het beste voor zich kan winnen.

    †Eventuele wapens: Shae is in het bezit van twee korte, maar vlijmscherpe dolken. Omdat ze van nature een fragiele bouw heeft, passen deze beter bij haar dan een zwaarder wapen, zoals een zwaard of een bijl. Ze draagt geen bescherming.

    †Extra: Shae's eerste en tevens laatste meesteres was niet bepaald hardhandig in de omgang, waardoor Shae eigenlijk één van de weinige slaven is die amper fysieke en mentale littekens heeft opgelopen. Hierdoor is haar mentale gesteldheid nog niet gekrenkt, waardoor ze wel in staat is om te vechten wanneer dit nodig is.
    Ze is linkshandig, waardoor haar rechterzijde haar zwakste punt vormt.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:23 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."




    Rol: Slaaf | Gladiator

    Naam: Lucius.

    Leeftijd: 26 jaar.

    Afkomst: Rome.

    Uiterlijke kenmerken: Lucius heeft een relatief lichte huidskleur, waardoor de donkere kringen rond zijn ogen extra goed opvallen. Zijn donkerbruine haar en groene ogen geven hem een intens, en voor sommigen, onsympathiek uiterlijk.
    Lucius is net iets langer dan 1,70 en hij is niet erg gespierd. Zijn zijn niet lengte of kracht, maar zijn behendigheid en snelle reflexen, waardoor hij mobieler en alerter is dan de meeste gladiatoren die vechten met lompe uitrustingen en zware wapens. Hij heeft het niet altijd makkelijk tijdens trainingen of gevechten, maar met zijn verstand en vlugheid komt hij al een heel eind.
    Lucius’ meest opvallende eigenschap is het litteken boven zijn lip. Dit lijkt het gevolg te zijn geweest van een hazenlip, maar in werkelijkheid is Lucius met het litteken geboren. Zijn moeder zag dit als een zegen, want baby’s die met een hazenlip werden geboren, werden verdronken of in de steek gelaten. Het feit dat haar zoon alleen met een littekentje geboren was, maakte voor haar duidelijk dat hem een tweede kans was gegund. Hierdoor besloot ze hem de naam Lucius te geven, wat ‘licht’ betekent.








    Innerlijke kenmerken: Op het eerste gezicht oogt Lucius heel onschuldig: hij is vrij stil en hij komt al snel onderdanig over, maar in hem waakt een ijzersterke wil om te overleven. Hij is ‘gewend’ aan verbaal en fysiek misbruik, want hier is hij vanaf een redelijk jonge leeftijd aan blootgesteld en de wil om zich hiertegen te verzetten is niet altijd even sterk. Lucius kampt met stemmingswisselingen waardoor hij op sommige momenten gemotiveerd is en op andere momenten juist erg neerslachtig.
    Lucius is het liefst zelfstandig bezig en hij heeft (nog) geen vrienden voor wie hij zijn leven zou geven. Niet dat hij egoïstisch is, maar er is gewoon niemand met wie hij een hechte band heeft. Dit heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt, omdat hij zichzelf voor zulke relaties heeft beschermd. Wie niets heeft, kan ook niets verliezen.
    Lucius kan op anderen vrij kinderlijk overkomen als hij niet in de arena staat, want hij heeft er beperkt beeld van de wereld en hij ziet alles zwart-wit. Aan de ene kant heeft hij de liefde van zijn moeder gekend, aan de andere kant de wrede mishandeling van de slavendrijvers. Hij kan zich niet voorstellen dat vreemden het beste met hem voor zouden kunnen hebben en hierdoor kan het lang duren voor Lucius iemand ook maar een beetje vertrouwt. Lucius is over het algemeen afstandelijk, maar stiekem verlangt hij ook naar warmte die hij vroeger kende. Hij weet dat dit nooit als slaaf zal kunnen hebben en daarom hoopt hij vurig ooit zijn vrijheid terug te winnen.

    Eventuele wapens Lucius hanteert het liefst dolken en een simpele gladius. Tot zijn eigen ergernis is hij een ramp met pijl en boog al was hij hier graag goed in geweest.

    Extra: Lucius' moeder, op de hoogte van wat Romeinse soldaten met haar ‘misvormde’ zoon zouden doen, heeft hem na zijn geboorte verstopt en alleen opgevoed. Hij is hierdoor tot zijn tiende levensjaar afgeschermd geweest van de buitenwereld. Hij speelde dan meestal met houten zwaardjes of, heel af en toe, met de kinderen van de vrienden van zijn moeder als deze om de zoveel tijd langskwamen. Na de dood van zijn moeder toen hij 10 jaar was, belandde hij in dit gezin. Hier woonde hij een korte tijd, tot de vader van de gezin hem verkocht aan een rijkere familie. Zo ging Lucius van handelaar naar handelaar tot hij uiteindelijk als gladiator eindigde.







    [Want een Ancient Rome rol met Joaquin Phoenix face claim zou niks zijn zonder een gif van Commodus. c;]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 1:23 ]


    Caution first, always.

    • Rol: Slavenleider
    • Naam: Damion (voorheen Carsyn Pompeius)
    • Leeftijd: 30
    • Afkomst: Noord Italië
    • Uiterlijke kenmerken: Als iemand een betere fc voor mij kan vinden dan Gerard Butler hoor ik het graag ^^
    • Innerlijke kenmerken:
    Damion is opgegroeid in Noord Italië als enigst kind, zijn ouders zijn vermoord omdat ze werden verdacht van zwendel. Omdat hij zich zwak voelde en had gezworen wraak te nemen is hij bij het plaatselijke leger gegaan. Hier heeft hij zich opgewerkt tot de top, totdat hij erachterkwam dat een van de luitenanten de moord op zijn ouders had gepleegd. Hij ging door het lint en heeft hem langzaam en pijnlijk vermoord. Uit angst voor zijn gevolgen is hij weggerend. Hij is op straat opgepikt en meegevoerd naar Rome waar hij als gladiator moest vechten. Hier herkende hij een van de wachten en vroeg hem of hij hem kon helpen vrij te komen. De wacht kende hem niet, maar wel zijn vader. Hij vertelde hem hoe hard de man moest schreeuwen toen zijn vrouw verkracht werd. Dit was voor Carsyn de druppel en hij veranderde zijn naam. Hij zwoer wraak te nemen op de romeinen en doet dit onder het mom van "mensenrechten". Hij is een expert op gevechtsgebied en doet zijn best om zoveel mogelijk slaven persoonlijk te trainen voor het grote gevecht. Hij is een man met twee gezichten. Hij is zorgzaam en beschermend tegenover iedereen, maar tegelijkertijd ook hard en kortaf. Op zijn gezicht is nooit een glimp van emotie te zien waardoor hij moeilijk is om in te schatten. Hij, aan de andere kant, ziet perfect wanneer er iets met iemand is. Hij maakt hier echter niet veel gebruik van omdat hij geen zin heeft om medelijden te tonen.

    • Eventuele wapens:
    • Extra:
    Morgen ga ik verder

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 21:57 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Gerard Butler is volgens mij toch echt wel de beste fc die je kunt hebben voor een gladiator - slavenleider. Aantrekkelijk, mannelijk en gewoon simpelweg geweldig. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Gerard Butler is volgens mij toch echt wel de beste fc die je kunt hebben voor een gladiator - slavenleider. Aantrekkelijk, mannelijk en gewoon simpelweg geweldig. c:


    Helemaal waar.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Delsin schreef:




    Rol: Slaaf | Gladiator

    Naam: Lucius.

    Leeftijd: 26 jaar.

    Afkomst: Rome.

    Uiterlijke kenmerken: Lucius heeft een relatief lichte huidskleur, waardoor de donkere kringen rond zijn ogen extra goed opvallen. Zijn donkerbruine haar en groene ogen geven hem een intens, en voor sommigen, onsympathiek uiterlijk.
    Lucius is net iets langer dan 1,70 en hij is niet erg gespierd. Zijn zijn niet lengte of kracht, maar zijn behendigheid en snelle reflexen, waardoor hij mobieler en alerter is dan de meeste gladiatoren die vechten met lompe uitrustingen en zware wapens. Hij heeft het niet altijd makkelijk tijdens trainingen of gevechten, maar met zijn verstand en vlugheid komt hij al een heel eind.
    Lucius’ meest opvallende eigenschap is het litteken boven zijn lip. Dit lijkt het gevolg te zijn geweest van een hazenlip, maar in werkelijkheid is Lucius met het litteken geboren. Zijn moeder zag dit als een zegen, want baby’s die met een hazenlip werden geboren, werden verdronken of in de steek gelaten. Het feit dat haar zoon alleen met een littekentje geboren was, maakte voor haar duidelijk dat hem een tweede kans was gegund. Hierdoor besloot ze hem de naam Lucius te geven, wat ‘licht’ betekent.








    Innerlijke kenmerken: Op het eerste gezicht oogt Lucius heel onschuldig: hij is vrij stil en hij komt al snel onderdanig over, maar in hem waakt een ijzersterke wil om te overleven. Hij is ‘gewend’ aan verbaal en fysiek misbruik, want hier is hij vanaf een redelijk jonge leeftijd aan blootgesteld en de wil om zich hiertegen te verzetten is niet altijd even sterk. Lucius kampt met stemmingswisselingen waardoor hij op sommige momenten gemotiveerd is en op andere momenten juist erg neerslachtig.
    Lucius is het liefst zelfstandig bezig en hij heeft (nog) geen vrienden voor wie hij zijn leven zou geven. Niet dat hij egoïstisch is, maar er is gewoon niemand met wie hij een hechte band heeft. Dit heeft hij grotendeels zelf veroorzaakt, omdat hij zichzelf voor zulke relaties heeft beschermd. Wie niets heeft, kan ook niets verliezen.
    Lucius kan op anderen vrij kinderlijk overkomen als hij niet in de arena staat, want hij heeft er beperkt beeld van de wereld en hij ziet alles zwart-wit. Aan de ene kant heeft hij de liefde van zijn moeder gekend, aan de andere kant de wrede mishandeling van de slavendrijvers. Hij kan zich niet voorstellen dat vreemden het beste met hem voor zouden kunnen hebben en hierdoor kan het lang duren voor Lucius iemand ook maar een beetje vertrouwt. Lucius is over het algemeen afstandelijk, maar stiekem verlangt hij ook naar warmte die hij vroeger kende. Hij weet dat dit nooit als slaaf zal kunnen hebben en daarom hoopt hij vurig ooit zijn vrijheid terug te winnen.

    Eventuele wapens Lucius hanteert het liefst dolken en een simpele gladius. Tot zijn eigen ergernis is hij een ramp met pijl en boog al was hij hier graag goed in geweest.

    Extra: Lucius' moeder, op de hoogte van wat Romeinse soldaten met haar ‘misvormde’ zoon zouden doen, heeft hem na zijn geboorte verstopt en alleen opgevoed. Hij is hierdoor tot zijn tiende levensjaar afgeschermd geweest van de buitenwereld. Hij speelde dan meestal met houten zwaardjes of, heel af en toe, met de kinderen van de vrienden van zijn moeder als deze om de zoveel tijd langskwamen. Na de dood van zijn moeder toen hij 10 jaar was, belandde hij in dit gezin. Hier woonde hij een korte tijd, tot de vader van de gezin hem verkocht aan een rijkere familie. Zo ging Lucius van handelaar naar handelaar tot hij uiteindelijk als gladiator eindigde.









    [Want een Ancient Rome rol met Joaquin Phoenix face claim zou niks zijn zonder een gif van Commodus. c;]

    Oh my, hij speelde ook in Gladiator of hoe die film heet en daar was hij juist niet de slaaf - maar oh my Joaquin.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 18:38 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Oh my, hij speelde ook in Gladiator of hoe die film heet en daar was hij juist niet de slaaf - maar oh my Joaquin.

    Joaquin Phoenix is amazing. :Y)


    Caution first, always.

Oef. Sorry, dat ik mijn rol nog niet heb ingeleverd. Ik ben er al wel aan begonnen, maar de afgelopen weken heb ik het nogal druk gehad met school en was ik erg vermoeid.
Ik zal proberen mijn rol morgen verder in te vullen en in te leveren!


It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

KiIi schreef:
Oef. Sorry, dat ik mijn rol nog niet heb ingeleverd. Ik ben er al wel aan begonnen, maar de afgelopen weken heb ik het nogal druk gehad met school en was ik erg vermoeid.
Ik zal proberen mijn rol morgen verder in te vullen en in te leveren!


Neem je tijd. (:

Ik heb alles bijgewerkt. Ik moet nu alleen nog Shae afmaken.


"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Willen jullie trouwens een story? Ik zal zodadelijk een praattopic openen en de mensen een bericht sturen die hun rol nog niet afhebben.


"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Gannicus schreef:
Willen jullie trouwens een story? Ik zal zodadelijk een praattopic openen en de mensen een bericht sturen die hun rol nog niet afhebben.

Voor mij hoeft het niet per se hoor. (: Ik kan met die nummertjes de andere personages gemakkelijk opzoeken in het topic en dan kunnen de schrijvers ook nog dingen aan hun rol veranderen als ze dat zouden willen.


Caution first, always.