• Hoewel ik echt van mijn vorige naam, Dierickx, hield, kon ik het niet laten mijn naam toch te veranderen, dit keer naar Iluvatar, de schepper van Tolkiens wereld. Ik ben begonnen in The Silmarilion, en ik vond het a) een leuke naam en b) hij was nog niet bezet en c) he just created everything I love.



    Wat vinden jullie? En komen jullie namen soms van personages uit boeken/films?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nice nice!
    Sowieso zijn alle Tolkien-related usernames awesome :'D

    En tja, kijk maar naar mn huidige username, hetzelfde fandom :'D


    Stenenlikker

    I lijk it :Y)


    wat was dit ookalweer

    Super vet!

    Misa loves it!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vraag me niet waarom, maar ik wist meteen dat dit topic – en deze naam – van jou was. Leuk dat hij nog niet bezet was!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I like it :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Neeee, dat meen je niet. Deze was nog vrij?
    Jij gaat er echt altijd vandoor met de gave usernames :'D
    Hoe dan ook, I like it c:


    Not all those who wander are lost.

    Griffiths schreef:
    Super vet!


    26 - 02 - '16

    Awesome, haha ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bedankt, iedereen! Ik ben blij dat het zo in de smaak valt, haha.
    @Phantasior: Ik was zelf ook verbaasd, haha. En sorry, maar deze moest ik echt claimen. ^^
    @Lotta: Hehe, volgens mij heb ik echt een specifieke manier van schrijven, want iedereen herkent me altijd. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jij claimt alle namen van personages uit boeken en films. Elke Narnia gerelateerde naam die ik wilde is door jou bezet, grr.

    En ik vind dit een leuke naam, al weet ik niks van dit fandom af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Irmings schreef:
    Jij claimt alle namen van personages uit boeken en films. Elke Narnia gerelateerde naam die ik wilde is door jou bezet, grr.

    En ik vind dit een leuke naam, al weet ik niks van dit fandom af.


    Niet Tumnus! Maar voor de rest ... sorry. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Niet Tumnus! Maar voor de rest ... sorry. :/

    Oh ja, hehe. Maakt toch niet uit joh, haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oeh. I like!^^

    Ik heb mijn naam een half uur geleden ongeveer naar KiIi van The Hobbit verandert.:')
    En daarvoor had ik Telcontar aka Aragorn.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Whaaat. Was Kíli ook nog vrij?
    Kill me now.

    @Iluvatar
    Amidala moest je ook al claimen ;c


    Not all those who wander are lost.