• Hoewel ik echt van mijn vorige naam, Dierickx, hield, kon ik het niet laten mijn naam toch te veranderen, dit keer naar Iluvatar, de schepper van Tolkiens wereld. Ik ben begonnen in The Silmarilion, en ik vond het a) een leuke naam en b) hij was nog niet bezet en c) he just created everything I love.



    Wat vinden jullie? En komen jullie namen soms van personages uit boeken/films?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    Bedankt, iedereen! Ik ben blij dat het zo in de smaak valt, haha.
    @Phantasior: Ik was zelf ook verbaasd, haha. En sorry, maar deze moest ik echt claimen. ^^
    @Lotta: Hehe, volgens mij heb ik echt een specifieke manier van schrijven, want iedereen herkent me altijd. :'D

    Echt wel. :'D Volgens mij moet ik je schrijfstijl eens analyseren of zo, dat doe ik echt graag.

    Je begint je titels graag in andere talen, bent geneigd om je beletseltekens zo te schrijven: Hallo ... , houdt van smileys en emoticons als :'D, :/, :'), ^^ D:, ._. en (cat), haat het om zinnen te eindigen met een punt maar eindigt ze dus liever op deze manier, refereert graag naar The Hobbit, Harry Potter, 5 Seconds of Summer, Nirvana, ... moet ik nog doorgaan? Want volgens mij ga ik offtopic. :'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 22:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Echt wel. :'D Volgens mij moet ik je schrijfstijl eens analyseren of zo, dat doe ik echt graag.

    Je begint je titels graag in andere talen, bent geneigd om je beletseltekens zo te schrijven: Hallo ... , houdt van smileys en emoticons als :'D, :/, :'), ^^ D:, ._. en (cat), haat het om zinnen te eindigen met een punt maar eindigt ze dus liever op deze manier, refereert graag naar The Hobbit, Harry Potter, 5 Seconds of Summer, Nirvana, ... moet ik nog doorgaan? Want volgens mij ga ik offtopic. :'D


    Hahahaha, dat van die smileys klopt in elk geval, dat beletselteken is grammaticaal gewoon correct. Maar ik eindig zinnen wel op een punt, al zet ik er daarna een smiley na , meestal, zoals nu. ^^ En dat van die bands en films en stuff klopt ook wel. Nu weet ik in ieder geval waar ik op moet letten. ^^
    @Phantasior: Sowwy. :/ Maar ik vond Amidala zo'n leuke. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom zie ik nu natuurlijk dit topic pas?

    Ik vind 'm echt leuk, idk of ik dat al had gezegt. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.