• Ja sorry alweer een zeiktopic.

    Maar ik heb het dus net uitgemaakt met Dani.
    Hij kan het niet begrijpen.
    Hij stond hier net al voor de deur en bestookt me met smsjes.
    Intussen jank ik de ogen uit me kop.
    Ik weet niet meer wat ik moet.

    Hem negeren. Uit is uit, hij moet niet verwachten dat jij nu de behoefte hebt om te praten.


    wat was dit ookalweer

    Negeren. Het is uit, dat hoort hij maar te accepteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeg dat hij weg moet gaan of negeer hem, uit = uit.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik zou nog een berichtje sturen en hierin zetten dat hij moet stoppen met het sturen van berichten. Als hij nog een berichtje stuurt (buiten een antwoord op jouw berichtje om) dan blokkeer je hem. Dan zou je als je er overheen bent hem later weer kunnen deblokkeren en dan een gesprek kunnen houden met de reden waarom misschien, of dat je gewoon met hem kunt praten.

    En eet chocolade. Veel chocolade! :Y)

    Succes en sterkte (:

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga me best doen.

    Ik denk dat je best nu wel laat zien dat je de meest volwassene bent van jullie twee en hem zegt waar het op staat, dat hij je gerust moet laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weet iemand hoe je nummers blokkert?

    Dat vraag je denk ik best bij je provider.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wanhopigmeisje schreef:
    Weet iemand hoe je nummers blokkert?

    Volgens mij kan je op What's App een nummer blokkeren en bij de contactenlijst. Even zoeken, of anders googlen als je het niet kunt vinden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja ik begrijp je best hoor meid. Mijn relatie zit ook niet helemaal snor. Enkele weken geleden had ik het ook uitgemaakt met mn vriend omdat het gewoon niet meer ging tussen ons. Hij liet me ook niet met rust en voelde me constant schuldig omdat hij al huilend bleef telefoneren enzo. Ik zat dag in dag uit te huilen omdat ik geen tijd kreeg om het alleen te verwerken. Nu zijn we terug samengegaan maar ik weet dat dit niet de beste oplossing is. Waarschijnlijk is het gewoon hetzelfde liedje binnen enkele maanden. Daarmee wil ik je dus aanraden om echt wat tijd voor jezelf te nemen. Probeer ook niets te doen wat met hem te maken heeft zodat je eens je hoofdje kunt ophelderen.

    Ik weet wel dat het makkelijk uit mijn mond klinkt en dat je nu denkt "Nou, jou is het ook niet gelukt". Dat is helemaal waar, ik hoop gewoon dat je jezelf weer een beetje terugvindt en dat je geen jongen nodig hebt om gelukkig te zijn.


    Happiness is the best revenge

    Sezeeshea schreef:
    Ja ik begrijp je best hoor meid. Mijn relatie zit ook niet helemaal snor. Enkele weken geleden had ik het ook uitgemaakt met mn vriend omdat het gewoon niet meer ging tussen ons. Hij liet me ook niet met rust en voelde me constant schuldig omdat hij al huilend bleef telefoneren enzo. Ik zat dag in dag uit te huilen omdat ik geen tijd kreeg om het alleen te verwerken. Nu zijn we terug samengegaan maar ik weet dat dit niet de beste oplossing is. Waarschijnlijk is het gewoon hetzelfde liedje binnen enkele maanden. Daarmee wil ik je dus aanraden om echt wat tijd voor jezelf te nemen. Probeer ook niets te doen wat met hem te maken heeft zodat je eens je hoofdje kunt ophelderen.

    Ik weet wel dat het makkelijk uit mijn mond klinkt en dat je nu denkt "Nou, jou is het ook niet gelukt". Dat is helemaal waar, ik hoop gewoon dat je jezelf weer een beetje terugvindt en dat je geen jongen nodig hebt om gelukkig te zijn.


    Ik heb hem net aan de lijn gehad.
    Het was prinsesje hier en prinsesje daar.
    Hij kon alleen maar huilen.
    Maar ik ga hem niet terugpakken uit medelij.
    Ik kan dat niet.
    Hoeveel ik ook van die gozer hou.

    En dat moet jij ook niet doen.

    Fabrizio schreef:
    Hem negeren. Uit is uit, hij moet niet verwachten dat jij nu de behoefte hebt om te praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gun jezelf tijd om eroverheen te komen en wees ook duidelijk tegenover je ex en zegt dat je dit gedrag niet accepteert. Ik zou desnoods je telefoon op stil zetten of uit doen, dan houdt ie er vast vanzelf mee op.


    Every villain is a hero in his own mind.