• Prison for the gifted.


          Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Howard Felix Smith. || Kayfabe || Super flexibiliteit. ||1.7


    Invullen.

    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Afkomst.
    × Kracht.
    × Hoe lang daar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Relaties.
    × Extra.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.

    We beginnen ermee dat enkel één jongen en één meisje de kracht kunnen bezitten.


    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Eén personage per persoon.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Geen perfecte personages.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oehh, mag ik een man met genezingskracht reserveren (ik weet niet hoe je de verdeling van de krachten in gedachten had)? (;


    Caution first, always.

    Delsin schreef:
    Oehh, mag ik een man met genezingskracht reserveren (ik weet niet hoe je de verdeling van de krachten in gedachten had)? (;


    Sowieso zijn er dus vijf verschillende krachten, en de secondaire krachten groeien naar mate je beter wordt in je primaire krachten. c:

    Maar ik zet je erbij. Thanks. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kan ik een jongen reserveren met Beeld Overdracht?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Kan ik een jongen reserveren met Beeld Overdracht?


    Je staat erbij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zou heel graag een jongen met Energie vampirisme hebben :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || “My accomplishments are endless.” || “Don’t ever interrupt me again. And next time you do, show me the proper respect.” ||




    × Naam. ×
          Tanner Cade Knight.
    × Leeftijd. ×
          Zevenentwintig jaar.
    × Afkomst. ×
          Texas, Amerika.
    × Kracht. ×
          Bovenmenselijke kracht.
    × Hoe lang daar. ×
          Hij verloor de tel na zo’n vijf jaar, maar hij gokt op zeven. Zit er hierbij ook gelijk het langste van iedereen.
    × Hoe kwam hij daar. ×
          Tanner was daar op vakantie met zijn toenmalige vriendin – die daar was voor haar vader, dus hadden ze het een vakantie genoemd. Haar vader was archeologe, en zij een aspirant archeologe. Dit ging echter helemaal mis toen Tanner de rimboe in was gelopen, en daar de gevangenis vond.
          Omdat hij de eerste was had hij de vrijheid erin te lopen, maar het eruit lopen ging alleen wat moeilijker. Al snel waren alle deuren op slot, en zat hij er opgesloten tot de volgende persoon zich meldde, wat zeker zo’n half jaar later was. Dit was een enorm zware tijd voor hem.
    × Innerlijk. ×
          Tanner is de meest eigenwijze en zelfverzekerde persoon die je ooit zult ontmoeten. Zijn koppigheid kent geen grenzen, omdat hij er altijd zeker van is dat hij gelijk heeft. Hij denkt haast nooit dat de ander gelijk heeft, het is simpelweg een kwestie van ego’s. Zijn zelfverzekerdheid gaat misschien nog wel een stapje verder, maar dat maakt hem geen slecht persoon – alleen een persoon dat veel om zijn uiterlijk geeft.
          Ook kan Tanner enorm fel uit te hoek komen als iets niet gaat zoals hij het wil. Dit is een enorm slechte eigenschap, en daar is hij zelf ook wel bewust van. Inmiddels zit hij hier al ongeveer zeven jaar, en dat heeft hem al wel wat kalmer gemaakt. De mensen die er langer zitten zullen deze kant eerder hebben ontdekt dan de nieuwere.
          Ondanks al die slechte kwaliteiten, is hij ook erg charmant en dol op vrouwelijke aandacht. Positieve of negatieve. Hij is ook een enorme flirt, voor het geval dat nog niet duidelijk bleek te zijn. Tanner is echter wel enorm loyaal als iemand door zijn hardheid heeft weten te breken. Hij zal dan ook alles voor die persoon doen. Letterlijk alles.
          Nu we het over goede kwaliteiten hebben. Tanner is ook enorm behulpzaam – tenminste dat is als hij je mag. Als er iets is, dan zal hij je altijd proberen te helpen, ook al lijkt dit totaal niet bij hem te passen. Met zijn krachten wordt dit enkel versterkt. Hij zal de aandacht altijd naar zichzelf roepen als hij ziet dat een van zijn vrienden in gevaar is.
          Als er iets is waar hij echt geen interesse in heeft is het aan hoe mensen over hem denken of hem als persoon zien, hij weet dat hij een goed persoon is, diep van binnen.
    × Uiterlijk. ×
          Tanner heeft lichtblauwe ogen, die eigenlijk in het slechte licht van de gevangenis – en de kleinheid van zijn ogen – lichtbruin/bruin lijken. Er zijn altijd enorm veel emoties aan af te lezen, maar hij is er ook weer heel goed in om die af te sluiten zodat ze leegte uit kunnen stralen.
          Over zijn haren valt niet veel te vertellen. Die zijn meestal net zo lang als zijn baard is – wat niet verder komt dan stoppeltjes.
          Tanner’s figuur wordt door de meeste vrouwen wel gewaardeerd. Hij is gespierd en straalt mede dankzij dat ook enorm veel mannelijkheid uit. Hij traint hier dan ook iedere dag vrijwillig voor. Het begon eigenlijk allemaal met zijn carriere, waarvoor hij er zo uit moest zien, maar nu verzorgd hij zichzelf graag. Zijn armen hebben de perfecte proporties, net als zijn benen, borst en vooral zijn buikgedeelte. Een perfect wasbordje dat erop getekend lijkt. Ook is Tanner zo’n twee meter, wat hem lang en breed maakt.
    × Relaties. ×
          Tanner heeft inmiddels wel wat vrienden gemaakt, en misschien een potentiele liefde? Wie wil?
    × Extra. ×
          Het komt er eigenlijk op neer dat Tanner eigenlijk een grote man met een hard uiterlijk is, dat een klein hartje bezit.
          Tanner heeft nog nooit in zijn leven gerookt, drugs gebruikt of alcohol geconsumeerd, en heeft ook niet het idee alsof hij iets mist.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:21 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Bostick schreef:
    Ik zou heel graag een jongen met Energie vampirisme hebben :3


    Je staat er ook bij!

    Ik had niet verwacht dat mensen mannen zouden spelen. Wow. Haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hmm, ik ga toch proberen om eens mee te doen aan een RPG als deze. Mag ik een meisje met Beeld overdracht reserveren?


    16 - 09 - '17

    mag ik dan een vrouw reserven? Met bovenmenselijke kracht ;D heb al een leuk idee voor haaar

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:22 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 21:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ow mag ik een vrouw reserveren met energieballen kracht?En ik vind het geniaal dat iedereen hier een man wil. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam.
    Leeftijd.
    Afkomst.
    Kracht.
    Bovenmenselijke kracht, al is dat niet te zien aan haar.
    Hoe lang daar.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Relaties.
    Een relatie Tanner lijkt me wel leuk... ze delen ook dezelfde kracht, wat er wel mooi bij staat.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Is het dan ook mogelijk om met energie vampirisme het leven uit andere te zuigen? Bijvoorbeeld als hij heel boos is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woohoo jullie staan er allemaal bij.

    Het is inderdaad grappig hoe de meeste voor mannen hebben gekozen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Bostick schreef:
    Is het dan ook mogelijk om met energie vampirisme het leven uit andere te zuigen? Bijvoorbeeld als hij heel boos is.


    Oh shit I made a mistake. Dat is onderdeel van Genizingskrachten, Nja, helaas, mijn schuld, het zij zo. Dus ja, dat is zeker een optie. ;D


    I'm your little ray of pitch black.