• Prison for the gifted.


          Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Howard Felix Smith. || Kayfabe || Super flexibiliteit. ||1.7


    Invullen.

    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Afkomst.
    × Kracht.
    × Hoe lang daar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Relaties.
    × Extra.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.

    We beginnen ermee dat enkel één jongen en één meisje de kracht kunnen bezitten.


    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Eén personage per persoon.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Geen perfecte personages.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Verityy schreef:
    (...)

    Owh dan doe ik niet mee, sorry! Ik ben echt slecht met mannen besturen enzo


    Als er een meisje vrijkomt zal ik het je gelijk laten weten, dan heb je eerste keus. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Als er een meisje vrijkomt zal ik het je gelijk laten weten, dan heb je eerste keus. c:


    Dankjewel


    -

    Het uiterlijk komt nog, maar is er al iemand interested in de gecompliceerde Phallon ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    Het uiterlijk komt nog, maar is er al iemand interested in de gecompliceerde Phallon ?


    Ik heb bij de regels gezet dat ik dit liever in het praattopic wil hebben. Dan zijn alle lijstjes af en zo, is het gemakkelijker. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik heb bij de regels gezet dat ik dit liever in het praattopic wil hebben. Dan zijn alle lijstjes af en zo, is het gemakkelijker. c:


    Is het praattopic er; nee grapje.
    Oké.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Is het praattopic er; nee grapje.
    Oké.
    c:


    Gehe, nee sorry. xd
    Nee het is puur gedaan omdat dan iedereen een eerlijke kans heeft. Tanner en Phallon zijn nog de enige personen die klaar zijn, en de rest nog niet. Maar ik denk sowieso dat de mensen die er allemaal langer zijn toch al een goede band opgebouwd hebben. En de nieuwere nou juist ook weer. Oh en natuurlijk gaat Tanner voor het aantrekkelijkste meisje, haha. ;D
    I like her by the way. Sowieso gaat ze vrienden zijn met Tanner. Haha. Oops, ik verbreek mijn eigen regel.


    I'm your little ray of pitch black.




    × Naam.
    Olivia Kassidy Jenkins
    × Leeftijd.
    25
    × Afkomst.
    Miami, Florida
    × Kracht.
    Beeld overdracht
    × Hoe lang daar.
    Olivia zit er nog niet zo heel lang. Ze zit er nu welgeteld twee hele weken.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    Olivia's vriendje nam haar mee op vakantie, maar het was een grote grap voor hem. Hij kon haar eigenlijk niet uitstaan en wilde van haar afkomen, daarom deed hij alsof ze een uitstapje gingen maken, maar dat was niet zo. Hij liet haar achter en zij wist uiteindelijk niet waar ze naartoe moest, dus ze bleef maar lopen tot ze bij de gevangenis terecht kwam.
    × Innerlijk.
    Olivia is wel een redelijk serieus persoon, ze neemt heel wat dingen serieus. Ze vindt het dus niet grappig als serieuze dingen in het belachelijke getrokken worden. Ondanks dat ze redelijk sociaal is en dat ook fijn vindt, kan Olivia ook heel stil zijn, vooral bij personen die ze niet of amper kent. Alles moet voor haar wennen voordat ze los komt, dat kan soms wel even duren. Olivia geniet van heel wat dingen in het leven, ze kan dus ook genieten van de kleinste dingen. Ze is snel tevreden, voor haar moet niet alles luxe en speciaal zijn. Met open zijn naar andere toe heeft Olivia redelijk wat problemen, ze is liever gesloten. Het duurt even voordat ze mensen vertrouwd, omdat ze iedereen graag beter wil leren kennen voordat ze heel wat dingen aan de grote klok gaat hangen. Ze vindt het dan ook fijn om wat tijd voor zichzelf te hebben en dat niet iedereen zich moeit met haar zaken. Olivia is dan ook niet echt iemand die graag alles verteld over hoe ze zich voelt en wat ze van anderen denkt. Ze houdt heel wat dingen gewoon liever voor zichzelf, omdat ze vindt dat niet iedereen overal zaken mee heeft. Verder is Olivia iemand die graag dingen op orde heeft en ze is een harde werker. Ze is dus zeker niet bang om haar handen vuil te maken. Iets waar sommige mensen zich aan storen bij Olivia, is dat ze redelijk perfectionistisch kan zijn. Ze laat het niet meteen merken, omdat ze het liever weg wil steken. Maar eenmaal iets niet loopt zoals zij het wil, dan laat ze wel van zich horen of probeert ze de boel over te nemen. Olivia houdt ook absoluut niet van avontuur. Ze heeft liever dat alles rustig is, daarom verkiest ze dus nooit avontuurlijke vakanties of avontuurlijke activiteiten. Het is voor haar ook moeilijk om snel spontaan te zijn over bepaalde dingen. Ze is geen zuurpruim, dat niet, maar ze kan niet alles evenveel waarderen. Olivia lijkt misschien iemand die regels zou volgen, maar ze haat regels. Het is moeilijk voor haar om alles strikt te moeten volgen zoals ze is. Verder is ze ook iemand die niet snel vergeeft, vooral niet als je te ver bent gegaan.
    × Uiterlijk.
    FC: Brianna Bella
    Olivia is een niet zo groot, om precies te zijn is ze 1.68m. Ze heeft lang, stijl bruin haar dat ze vaker los laat hangen of in een paardenstaart doet. Ze vind het wel eens leuk om haar - haar te krullen. Olivia is redelijk slank en is best wel sterk voor zo'n kleine meid te zijn. Olivia heeft bruine ogen, die ze zelf wel een beetje saai vindt, maar het past bij haar. Haar huid is een beetje getint, omdat ze van een kleurtje houdt. Natuurlijk is Olivia iemand die ook van make-up en kleding houdt, het is niet dat ze wil opvallen, ze kent de grenzen.
    × Relaties.
    Olivia staat open voor vriendschappen, maar hoeft de eerste paar maanden tot jaren geen vriendje. Again, ze is redelijk stil en moet je eerst goed leren kennen.
    × Extra.
    /

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 19:47 ]


    16 - 09 - '17

    "So long ago, another life. I can feel your heart beat."


    Naam;


    Randell Walton
    Leeftijd;
    21
    Afkomst;
    Amerika, Canada
    Kracht;
    Genezingskrachten
    voorbeeld
    Hoe lang daar;
    Twee jaar en drie maanden tot op heden
    Innerlijk;
    Randell is een wat stil persoon maar zal zichzelf niet buitensluiten van andere. Hij zal een gesprek ook zelf beginnen en afronden. Hij is gewoon niet zo luidruchtig. Randell bewaard zijn stem liever voor belangrijke momenten. Randell is iemand die zijn vrienden koestert en zijn vijanden vermijdt. Alleen wanneer het echt nodig is zijn vijanden onder ogen te zien zal hij de uitdaging aangaan. Randell zou iemand die ernstig gewond is niet zomaar achterlaten, ook al kent hij de persoon niet. Hij is dan geen arts, maar hij zal alles proberen om andere mensen én dieren te helpen. Voordat Randell in de gevangenis belandde woonde hij op een boerderij en had hij altijd dieren om zich heen. Hij luchtte zijn hart altijd bij de koeien en had het altijd heel leuk met zijn hond Flip. Randell was een erg gesloten persoon en is, tot zijn eigen verbazing, in deze gevangenis veel meer open over zichzelf geworden.


    Randell kan niet tegen mensen die onrechtvaardig zijn. Hij kan zich dan erg woest maken en zou dan eigenlijk weg moeten lopen, maar hij doet het tegenovergestelde hiervan; Hij gaat de discussie aan. Een slecht eigenschap omdat menig mens weg zou lopen in dit soort situaties. Randell houd er gewoon niet van als mensen liegen, hoewel ik niet kan zeggen dat Randell dit nooit doet. Dit zijn echter vaak wat kleine leugens, maar hij kan er echt niet tegen wanneer mensen grote leugens verzinnen.
    Uiterlijk;
    Randell heeft een lengte van 1.75 en een normaal gewicht. Hij heeft donkerblond gekleurde haren en blauwe ogen. Ook heeft Randell wat brede schouders maar is niet heel erg gespierd.
    Relaties;
    Geen op het moment.
    Sta er voor open.
    Extra;
    Randell is biseksueel.

    Done denk ik (:
    Niet een van mijn beste maar het is tenminste wat. Misschien dat er nog wel wat bij komt naarmate het RPG vordert.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij is leuk. Ik hoop dat er een leuke man voor hem te vinden is hier. Ik wil wel eens een homostel zien. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Hij is leuk. Ik hoop dat er een leuke man voor hem te vinden is hier. Ik wil wel eens een homostel zien. c:


    Hahah moet je even tussen mijn geschiedenis kijken, daar vindt je vast wel een rpg waar ik een kant van een koppel speel :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    bij deze FC ik Barbara Palvin


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Bostick schreef:
    (...)

    Hahah moet je even tussen mijn geschiedenis kijken, daar vindt je vast wel een rpg waar ik een kant van een koppel speel :3


    Oh cool. Had niet verwacht dat er zoveel open minded mensen hier RPG'den. Nja ik zou het best doen, Tanner is alleen een beetje te vrouwengek. xd


    I'm your little ray of pitch black.


    × Naam.
    Nikau Williams.
    × Leeftijd.
    40
    × Afkomst.
    Auckland, Nieuw Zeeland.
    × Kracht.
    Genezingskracht.
    × Hoe lang daar.
    6 jaar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    Nikau was met zijn dochter op vakantie in Afrika toen hij de gevangenis vond tijdens een wandeltocht. Hij weet niet precies wat er is gebeurd, maar plotseling werd hij wakker in de gevangenis. Zijn dochtertje was weg.





    × Innerlijk.
    Ondanks Nikau’s norse uiterlijk is hij een vrij zachtaardig persoon. Hij reageert over het algemeen nuchter op anderen en zijn humeur is meestal neutraal.
    Het feit dat Nikau niet altijd direct zegt wat hij denkt, betekent niet dat hij verlegen of stil is. Hij houdt van sociaal contact, maar hij zal niet altijd de eerste stap zetten. In een groep kijkt hij meestal eerst toe en wacht hij af, maar als hij eenmal uit zijn schulp komt, maakt hij met iedereen wel een praatje. Nikau is voor het grootste gedeelte een introvert en dit betekent dat hij na een tijdje wel even behoefte heeft aan wat tijd alleen. Door zijn wat afstandelijk houding komt hij vaak nors over, maar dit is enkel het afweermechanisme van een man die veel verloren heeft. Dit vormt een contrast met de vaderlijke rust en levenservaring waarmee hij handelt als hij iemand eenmaal goed kent.
    Nikau heeft het bijzonder moeilijk met het verlies van zijn dochtertje en de rol van papabeer is hem nog niet ontgroeid. Hij heeft altijd het beste met de anderen voor en hij is erg zorgzaam. Hij zou een vriend of vriendin nooit iets laten overkomen. In dit opzicht past de rol van genezer erg bij zijn karakter.




    × Uiterlijk.
    FC: Manu Bennett.
    Nikau is met zijn 1.80 niet bijzonder lang, maar hij heeft een atletisch postuur. Zijn schouders en borstkas zijn breed en gespierd en hij heeft sterke benen. Nikau’s Maori komaf heeft gezorgd voor een gebruinde huid en donkerbruin haar dat hij meestal kort geknipt heeft. Ondanks zijn ruige uiterlijk en de littekens op zijn gezicht, zijn Nikau’s donkerbruine ogen zacht en twinkelen ze als hij lacht. Zijn gezicht staat meestal op standje ‘nors’, maar als hij glimlacht kan hij binnen een seconde veranderen in een teder uitziende man. Voor de rest zijn Nikau’s emoties ook makkelijk af te lezen aan zijn gezicht en hij is niet goed in het maskeren van deze emoties.
    Voordat Nikau gevangen werd genomen, sportte Nikau veel en trainen doet hij nu nog in zijn eigen cel. Hiervoor droeg hij meestal simpele, comfortabele kleding: comfortabele spijkerbroeken, t-shirts, hoodies en beanies. Nu moet hij het doen met een oncomfortabel uniform.
    × Relaties.
    Iemand? c:
    × Extra.
    Nikau heeft erg last van nachtmerries over zijn dochter. In het begin was het vreselijk om niet te weten waar ze was. Inmiddels is Nikau erachter gekomen dat het nog erger is om te weten dat ze na 6 jaar nooit nog in leven kan zijn.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 20:55 ]


    Caution first, always.

    If being afraid is a crime, we hang side by side



    † Naam: Kiesa Rae Ellestad

    † Leeftijd: 17

    † Afkomst: Ze is schotse

    † Kracht: Super flexibiliteit

    † Hoe lang daar: Ze is er pas net, zeven dagen om precies te zijn

    † Hoe kwam hij/zij daar: Kiesa houdt veel van reizen en was met een gids aan het backpacken door Afrika toen ze de gevangenis vond, haar gids had ze afgeschud omdat ze niet echt de beste vriendinnen waren en ze doodziek van haar geklets werd.

    † Innerlijk.
    goede eigenschappen: betrouwbaar, mondig, gevoelig, ...
    slechte eigenschappen: gesloten, vijandig, eigenwijs, ...

    Kiesa is pas net in de gevangenis, daardoor heeft ze nog geen relaties met iemand op kunnen bouwen en dus zal iedereen haar omschrijven als een bot en gesloten meisje maar met een grote mond. Want Kiesa snoer je niet zomaar de mond, ze heeft altijd haar weerwoord klaar. Echter praat ze veel, maar zegt ze niks. Kiesa geeft haar diepe gedachtes en gevoelens niet zomaar prijs, die moet je verdienen. Als je eenmaal een band met haar hebt opgebouwd zal ze voor je door het vuur gaan en is ze ontzettend betrouwbaar, ze zal altijd achter je staan en haar mond opentrekken als er iets gezegd word wat haar niet aan staat. Kiesa gaat conflicten niet uit de weg, ze houdt er niet van om om de hete brij heen te draaien, daar worden problemen alleen maar groter van. Als je dan ook iets van haar vind of problemen met haar hebt kun je haar dit ook maar beter in het gezicht zeggen dan achter haar rug om. Want als ze er dan achter komt, dan moet je je maar vast voorbereiden. Ze zal altijd eerst het slechtste van mensen denken en komt daardoor zeer vijandig over, ook omdat ze erg scherp uit de hoek kan komen. Ook is Kiesa heel erg eigenwijs en zal ze niet naar je luisteren als je haar op andere plannen wilt brengen, ze kiest toch haar eigen weg.
    Maar als je door deze dingen heen kan kijken zie je dat Kiesa gewoonweg heel erg bang is, ze is de jongste (? tot nu toe?) van het stel en is er pas net en heeft geen idee wat haar te wachten staat. Ze wil gewoon zo snel mogelijk naar huis en weg uit de donkere krappe ruimtes waarin ze zit opgesloten. Kiesa is een erg gevoelig meisje en trekt zich dingen heel snel aan, en als er iets fout gaat zal ze dit altijd op zichzelf betrekken. Dit zou je niet verwachten omdat Kiesa juist andere mensen botte dingen, soms zelfs gemene dingen, naar het hoofd kan gooien.
    Echter Kiesa kan vrij verleidelijk zijn zonder dat ze dit zelf merkt.

    Kiesa houdt heel veel van reizen en de natuur. Sporten vind ze ook ontzettend leuk om te doen, vooral gymnastische sporten liggen haar goed. Verder heeft ze een hekel aan het donker en kleine ruimtes, dan voelt ze zich opgesloten en kan ze nog chagrijniger en gemener zijn dan anders.

    † Uiterlijk:
    fc Barbara Palvin
    Ze heeft lang donkerblond/bruin haar wat in golven op haar rug valt. Ze heeft een slanke sportieve bouw met mooie rondingen. Ze is zo'n 1.76 m lang en heeft lichte blauwgrijze ogen omringd met volle donkere wimpers. Haar blik kan ontzettend schattig zijn maar ook enorm fel zijn.




    † Relaties: Ze is er pas net en heeft er dus nog geen. Ze staat er wel voor open dus als iemand door haar felle uitspraken en vijandigheid heen kan kijken?

    † Extra:
    Ze houdt van gezelschapsspelletjes en had een beginnende modellencarrière thuis.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 22:05 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Leuk, een noobie. c:


    I'm your little ray of pitch black.