• Prison for the gifted.


          Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Howard Felix Smith. || Kayfabe || Super flexibiliteit. ||1.7


    Invullen.

    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Afkomst.
    × Kracht.
    × Hoe lang daar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Relaties.
    × Extra.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.

    We beginnen ermee dat enkel één jongen en één meisje de kracht kunnen bezitten.


    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Eén personage per persoon.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Geen perfecte personages.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik FC hiermee Holland Roden.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Delsin > Crixus. Sorry, nu moet je het gelijk weer aanpassen, haha. :'D


    Caution first, always.

    Crixus schreef:
    Delsin > Crixus. Sorry, nu moet je het gelijk weer aanpassen, haha. :'D


    No problem. Oeh, nu hebben we Gannicus & Crixus op het forum. Sexyness. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    ` Even if you thinking that I am weak, you are wrong. I`m just silent and quiet, nothing more. `


    - PHALLON CALLEE GRANT.

    • Naam
    Phallon `Phee` Callee Grant.
    • Leeftijd
    Ze is eenentwintig jaren jong en verjaart op 8 december.
    • Afkomst
    -- Ierland.
    Phallon is geboren en getogen in de hoofdstad van Ierland, Dublin. Echter woonde ze met haar ouders afzijdig van Dublin, gezien ze in een reusachtig landhuis opgegroeid is - maar omdat haar `Granny` midden in de stad woonde ging Phee vaker naar de stad dan ze überhaupt thuis was. Je hoort ook duidelijk aan haar accent dat ze Iers is, maar haar maakt het niet veel uit en mensen kunnen eraan wennen als ze haar eenmaal kennen.
    • Kracht
    Genezingskrachten.
    • Hoe lang daar
    Ook Phallon is er met een ongelukje gekomen, doordat ze eveneens op vakantie was. Met haar vriendinnen, Aileen en Bryenne, was ze op een tripje en ze hadden erg veel plezier. Phee was dan een morgen net zoals elke morgen dat ze doet, was ze een rondje lopen. Aileen en Bryenne sliepen nog, maar ze wisten dat Phallon altijd in de morgen weg ging. Ze kwam uiteindelijk in het gevangenis terecht, doordat ze zich verdwaald had. Phee probeerde nog hysterisch het woud uit te komen, maar is in het gevangenis terecht gekomen. Ook zij is één van de eersten, alhoewel er een paar voor haar waren. Phallon krijgt vaak nachtmerries over haar familie en vrienden door dat gevangenis.
    • Innerlijk
    Phallon is een meisje te beschrijven als stil, terughoudend en afstandelijk. In het gevangenis zit ze bijna alleen in haar cel, of wanneer het mag - loopt ze eenzaam door de gangen. Voor andere gevangenisgenoten heeft ze alleen een brutale mond of een kille blik over, ze is echt niet meer zichzelf. Door het gevangenis is ze echt terughouden en stil geworden, wat het mooie en aparte meisje eigenlijk compleet anders maakt. Phee is gewoon bang, dat ze nachtmerries krijgt of dat die nachtmerries waar worden. Door haar nare dromen is ze echt anders geworden en ze weet niet hoe het nu met haar vrienden of familie gaat. Phallon is bang dat ze dood zijn of niet meer aan haar denken, hierdoor doet ze zo afstandelijk tegenover andere mensen. Ze is bang hun aardig of leuk te gaan vinden en gaat hierdoor extra niet met ze om, omdat ze denkt dat zich niet meer gaat herinneren aan haar vrienden en ouders. Vroeger was ze open, spontaan en lief. Een erg beleefde meid. Nu is ze afstandelijk en koeltjes. Voorheen had ze een sociaal leven met veel vrienden en bijna geen vijanden. Voor haar beste vriendinnen, Aileen en Bryenne en haar ouders, zou ze letterlijk door het vuur springen. Phee had altijd alles voor hun over. Ook tegenover vreemden was ze altijd beleefd en vriendelijk. Ze had toen ook een relatie met de jongen, Jackson. Hij was erg lief en zij ook, in een relatie zou ze echt alles doen. Phallon is hierin een erg betrouwbaar mens en een geheim krijgt niemand verder te horen, behalve zij. Haar ambities zoals studeren, waren ook erg goed - gezien ze erg intelligent is. Nu zijn al deze dromen weggeblazen door een gevangenis. Een gevangenis waar alleen de bewoners van af weten en verder niemand.
    • Uiterlijk

    Phallon is een een meisje die je mooi kan noemen met de rode lokken, de groenbruine ogen en de vrouwelijke vormen. Voor het gevangenis was ze dus ook echt mooi gekleed, had voor elke dag wat anders en de bijpassende accessoires en make-up. Nu is het meestal een kille blik, dikke wallen onder de ogen en warrig haar. Haar lokken hebben van nature een soort rode, oranje kleur met een beetje blond erdoor - wat je vooral in de zon ziet. Voornamelijk hebben haar haren er een soort golf in, maar soms heeft ze die wel is gestijlt of helemaal gekruld. Een vlecht, een knot of een hoge paardenstaart had ze ook vaker in - maar haar voorkeur ging toch naar losse plukken. Precies hetzelfde met de mooie ogen van haar die de kleur van groenbruin bezitten. Vroeger had ze er een plezier eraan haar ogen nog meer uit te laten komen door eyeliner en oogpotlood of mascara. Haar donkere wenkbrauwen en wimpers maakten het werk er wel makkelijker in, haar nog meer uit te komen laten. Haar volle zalmroze lippen hadden vaak een rode of pinke kleur en nu zijn ze droog en kapot door de kou. Ook de vrouwelijke vormen verstopt Phee onder de gevangeniskleding. Zij is echt een voorbeeld van een zandloperfiguur; bij de borsten en schouders breder, bij de heupen breder en de taille smaller. Met haar 1m70 had ze nog een redelijk gemiddelde lengte die nog meer opviel door haar lange benen en af en toe de hakken die ze droeg. Nu is ze meer een droogkloot en totaal onoplettend op haar uiterlijk, wat vroeger heel erg anders was.
    © Holland Roden
    • Relaties
    Any volunteers ? c:
    • Extra
    -- Angsten en nachtmerries.
    Door het gevangenis krijgt Phallon erg veel nachtmerries en wordt heel erg bang. Voorheen was ze een spontane, gezellige meid - maar sinds het gevangenis is ze alleen maar anders geworden. Te weinig slaap door haar nachtmerries en ze wordt zodra het donker wordt, bang. Het was voor haar een kwestie van tijd voordat ze veranderde in zo een bang lammetje, maar nu zegt ze bijna niks meer.
    -- Krassen en tekeningen.
    In haar slaap krast ze rare tekeningen op de muur. De reden hoe ze aan die krassen komt; dromen. Phallon heeft een kleine hanger aan haar ketting die een vogeltje laat zien, dat vogeltje wordt het slachtoffer van haar nare dromen en er zitten al veel rare krassen en tekeningen in de muur van Phee`s cel.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 20:42 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Owh awesome :3 Mag ik een jongen reserveren met super snelheid?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:50 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    @ Gently, op een van de vorige pagina's staat de uitleg. Energie vampirisme is een onderdeel van Genezingskrachten. Die heb je dus, en energie vampirisme krijg je er gratis bij als je de andere doorhebt. c:

    @Luke_Pinguin, dat is dan Bovenmenselijke kracht, maar ik zou je willen vragen voor iets anders te kiezen. Er zijn er al te veel van sommige. Energieballen of zo? We hebben ook wat aanvallers nodig, namelijk? c:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:53 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    No problem. Oeh, nu hebben we Gannicus & Crixus op het forum. Sexyness. <3

    Omg, I know right? Ik gebruik Manu Bennett voor deze RPG en door die foto's en gifs kon ik de verleiding niet meer weerstaan.


    Caution first, always.

    Kayfabe schreef:
    @ Gently, op een van de vorige pagina's staat de uitleg. Energie vampirisme is een onderdeel van Genezingskrachten. Die heb je dus, en energie vampirisme krijg je er gratis bij als je de andere doorhebt. c:

    @Luke_Pinguin, dat is dan Bovenmenselijke kracht, maar ik zou je willen vragen voor iets anders te kiezen. Er zijn er al te veel van sommige. Energieballen of zo? We hebben ook wat aanvallers nodig, namelijk? c:


    Owh, doe dan maar een energieschild als dat kan.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Crixus schreef:
    (...)
    Omg, I know right? Ik gebruik Manu Bennett voor deze RPG en door die foto's en gifs kon ik de verleiding niet meer weerstaan.


    Gehe, begrijpelijk. ;D


    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Owh, doe dan maar een energieschild als dat kan.


    Dat is dus Energieballen als kracht. c: Prima!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ooewh mag ik een meisje? (:


    -

    Met als kracht beeldoverdracht?


    -

    Verityy schreef:
    Ooewh mag ik een meisje? (:


    Ik heb een stop gezet op de meisjes. Ik denk sowieso niet dat er nog mensen mee gaan doen... dus anders komen we echt mannen tekort.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik hoop wel niet dat de RPG een sneltrein wordt?


    16 - 09 - '17

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik heb een stop gezet op de meisjes. Ik denk sowieso niet dat er nog mensen mee gaan doen... dus anders komen we echt mannen tekort.


    Owh dan doe ik niet mee, sorry! Ik ben echt slecht met mannen besturen enzo


    -

    Sheamus schreef:
    Ik hoop wel niet dat de RPG een sneltrein wordt?


    Vast niet. En anders gaan we het gewoon wat rustiger maken. Wel rekening houden met elkaar, is wel zo belangrijk.


    I'm your little ray of pitch black.