• Prison for the gifted.


          Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Howard Felix Smith. || Kayfabe || Super flexibiliteit. ||1.7


    Invullen.

    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Afkomst.
    × Kracht.
    × Hoe lang daar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Relaties.
    × Extra.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.

    We beginnen ermee dat enkel één jongen en één meisje de kracht kunnen bezitten.


    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Eén personage per persoon.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Geen perfecte personages.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Oh shit I made a mistake. Dat is onderdeel van Genizingskrachten, Nja, helaas, mijn schuld, het zij zo. Dus ja, dat is zeker een optie. ;D


    Hahah okee!
    Hij kan dus helen en het leven uit andere dingen zuigen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Hahah okee!
    Hij kan dus helen en het leven uit andere dingen zuigen?


    Jup. De primaire kracht is waarmee je begint, en de secondaire krachten die groeien naarmate je beter wordt.
    Gods, ik ben zo goed in opletten. Gehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een meisje met energie vampirisme ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jup. De primaire kracht is waarmee je begint, en de secondaire krachten die groeien naarmate je beter wordt.
    Gods, ik ben zo goed in opletten. Gehe.

    Dus als hij als primaire kracht heeft het leven dus eerst eruit te zuigen, dan heeft hij als secundaire het helen?

    Hahah, beetje verwarrend hier D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mag ik een meisje reserveren met super flexibiliteit?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake



    × Naam. Jonathan "Jones" Martch
    × Leeftijd. 21
    × Afkomst. Canada
    × Kracht. Beeldoverdracht
    × Hoe lang daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    [FC: Dylan o'Brien]
    × Relaties.
    × Extra.
    Je zou kunnen zeggen dat Jones een klein beetje is doorgedraaid. Hij kan zich nog wel gedragen, maar hij heeft altijd nachtmerries en raakt soms het verschil tussen werkelijkheid en gedachten kwijt.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:40 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Bostick schreef:
    (...)
    Dus als hij als primaire kracht heeft het leven dus eerst eruit te zuigen, dan heeft hij als secundaire het helen?

    Hahah, beetje verwarrend hier D:


    Hij begint met de primaire kracht genezen. De secundaire vampirisme komt later. Nu hopen dat ik het goed heb :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bostick schreef:
    (...)
    Dus als hij als primaire kracht heeft het leven dus eerst eruit te zuigen, dan heeft hij als secundaire het helen?

    Hahah, beetje verwarrend hier D:


    Ik zal het eens even beter proberen uit te leggen. xd

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          Dit is de Primaire kracht, de kracht die je als eerste ontvangt. Zodra je deze kracht kent, beginnen de krachten die eronder staan pas te groeien, op de volgorde die er staan. Dus je bezit ze allemaal aan het einde.

    × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          Dit is dus de tweede kracht die je ontvangt.

    × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          Derde kracht.

    × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.
          Vierde kracht.

    Zo een betere uitleg? I'm sorry, ik dacht dat het allemaal wat logischer zou zijn.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:39 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een vrouw met genezingskrachten reserveren?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Miyano schreef:
    (...)

    Hij begint met de primaire kracht genezen. De secundaire vampirisme komt later. Nu hopen dat ik het goed heb :']


    Nou dat is dus makkelijker uitgelegd. Thanks. Haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mogen meerdere mensen dezelfde kracht, anders wil ik wel iets anders proberen ?
    :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik zal het eens even beter proberen uit te leggen. xd

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          Dit is de Primaire kracht, de kracht die je als eerste ontvangt. Zodra je deze kracht kent, beginnen de krachten die eronder staan pas te groeien, op de volgorde die er staan. Dus je bezit ze allemaal aan het einde.

    × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          Dit is dus de tweede kracht die je ontvangt.

    × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          Derde kracht.

    × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.
          Vierde kracht.

    Zo een betere uitleg? I'm sorry, ik dacht dat het allemaal wat logischer zou zijn.


    Okee

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil iemand een relatie met Jones?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Gently schreef:
    Mogen meerdere mensen dezelfde kracht, anders wil ik wel iets anders proberen ?
    :x


    Er zijn nu sowieso toch al wat meer vrouwen, maar ik vind het geen probleem hoor. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Eloquentiae schreef:
    Wil iemand een relatie met Jones?


    Gelieve nog geen relaties bespreken in dit topic.


    I'm your little ray of pitch black.