• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blade schreef:
    En toen mocht ik officieel zeggen dat ik na anderhalf jaar terug gepest word, hoeraaa. Godverdomme, was ik maar dood.
    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 12:48 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw, dat wordt wel gemakkelijk gezegd hier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Wauw, dat wordt wel gemakkelijk gezegd hier.

    Heb je het over mijn post? Want dat komt heus niet enkel en alleen maar door een paar pesterijtjes of puur voor de aandacht dat ik zoiets zeg, hoor. But okay.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn stroopwafel is verdronken in mijn benco. :W


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Blade schreef:
    (...)
    Heb je het over mijn post? Want dat komt heus niet enkel en alleen maar door een paar pesterijtjes of puur voor de aandacht dat ik zoiets zeg, hoor. But okay.

    Het gaat eerder om de "was ik maar dood" wat gezegd wordt, het is namelijk niet zomaar iets. Je hoeft het niet aanvallend op te vatten, want zo meen ik het helemaal niet. Ik ben alleen niet zo openhartig dat ik zulke dingen vertel, dus ik sta er soms nogal van te kijken. Wanneer het over dit onderwerp gaat, is het soms lastig het serieus te nemen als er wel daadwerkelijk mensen zijn die hiermee spotten. Het was ook geen opmerking waarmee ik dat van jou veroordeel, maar als jij zoiets wil denken, houd ik je verder niet tegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Het gaat eerder om de "was ik maar dood" wat gezegd wordt, het is namelijk niet zomaar iets. Je hoeft het niet aanvallend op te vatten, want zo meen ik het helemaal niet. Ik ben alleen niet zo openhartig dat ik zulke dingen vertel, dus ik sta er soms nogal van te kijken. Wanneer het over dit onderwerp gaat, is het soms lastig het serieus te nemen als er wel daadwerkelijk mensen zijn die hiermee spotten. Het was ook geen opmerking waarmee ik dat van jou veroordeel, maar als jij zoiets wil denken, houd ik je verder niet tegen.

    Ja, dat bedoel ik ook. Ik vroeg het gewoon even omdat ik nogal slecht ben in dingen op de juiste manier opvatten op het internet, dus bedankt voor je reactie, in ieder geval.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou juist het verschrikkelijk moeten vinden dat het 'goede' team heeft verloren. Maar ik heb helemaal geen probleem met het feit dat hij de heuvels heeft genomen :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Blade schreef:
    (...)
    Ja, dat bedoel ik ook. Ik vroeg het gewoon even omdat ik nogal slecht ben in dingen op de juiste manier opvatten op het internet, dus bedankt voor je reactie, in ieder geval.

    NP.

    Nu twijfel ik, bedankt Roman.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 21:29 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu weet ik weer waarom ik de eerste film van Divergent slecht vind en waarom ik het derde boek irritant vond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb maar 6 dingen ontvangen... Ik snap dat sommige mensen het druk hebben, maar zoveel? Pfft. Wat jullie wel niet voor anderen overhebben, hé?


    Your make-up is terrible

    Dauth schreef:
    Nu weet ik weer waarom ik de eerste film van Divergent slecht vind en waarom ik het derde boek irritant vond.

    Enlighten me. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jeus. Waarom wordt er steeds minder vertaald? Ik wil die serie verder kijken, maar dat kan niet als ik niet weet waar the fuck ze het over hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Al l 6 van seizoen 2 is er nog steeds niet, dacht ik heel de tijd. Kijk je op de site, zie je dat 3 december pas de aflevering uitgezonden wordt. Muuh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Enlighten me. ^^
    In de eerste film hebben ze echt heel veel dingen veranderd/weggelaten.
    Vriendschappen die ontstaan, waarom daar tijd aan besteden? Tris gaat van de zeilbaan af, laten we dat maar eens extra spannend maken door een rem toe te voegen en het binden met de Onverschrokkenheid leden weghalen. Tijdens haar ontvoering wordt ze aangerand, maar zie je dat in de film? Not really, er is een stukje van haar shirt bij haar borst gescheurd, that's it. En wat daarna gebeurd met Al is ook al zo slecht neergezet.
    Zeker het einde, daar hebben ze zo veel aan veranderd, dat het niet eens meer grappig is. Als je wilt weten wat precies raad ik je aan om de film te kijken en meteen daarna het boek te lezen.

    Het derde boek vind ik irritant, gezien er telkens tussen POV wordt gewisseld, terwijl dat in de eerste twee boeken niet gebeurde. Toen was Tobias nog apart, beetje mysterieus, etc. Toen vond ik hem een stuk leuker. Nu not so much, wat waarschijnlijk door die POV veranderingen komt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)In de eerste film hebben ze echt heel veel dingen veranderd/weggelaten.
    Vriendschappen die ontstaan, waarom daar tijd aan besteden? Tris gaat van de zeilbaan af, laten we dat maar eens extra spannend maken door een rem toe te voegen en het binden met de Onverschrokkenheid leden weghalen. Tijdens haar ontvoering wordt ze aangerand, maar zie je dat in de film? Not really, er is een stukje van haar shirt bij haar borst gescheurd, that's it. En wat daarna gebeurd met Al is ook al zo slecht neergezet.
    Zeker het einde, daar hebben ze zo veel aan veranderd, dat het niet eens meer grappig is. Als je wilt weten wat precies raad ik je aan om de film te kijken en meteen daarna het boek te lezen.

    Het derde boek vind ik irritant, gezien er telkens tussen POV wordt gewisseld, terwijl dat in de eerste twee boeken niet gebeurde. Toen was Tobias nog apart, beetje mysterieus, etc. Toen vond ik hem een stuk leuker. Nu not so much, wat waarschijnlijk door die POV veranderingen komt.


    Dit, plus in het derde boek wordt het gewoon too much met de verschillende groepen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered