• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dauth schreef:
    (...)
    In de eerste film hebben ze echt heel veel dingen veranderd/weggelaten.
    Vriendschappen die ontstaan, waarom daar tijd aan besteden? Tris gaat van de zeilbaan af, laten we dat maar eens extra spannend maken door een rem toe te voegen. Tijdens haar ontvoering wordt ze aangerand, maar zie je dat in de film? Not really, er is een stukje van haar shirt bij haar borst gescheurd, that's it. En wat daarna gebeurd met Al is ook al zo slecht neergezet.
    Zeker het einde, daar hebben ze zo veel aan veranderd, dat het niet eens meer grappig is. Als je wilt weten wat precies raad ik je aan om de film te kijken en meteen daarna het boek te lezen.

    Het derde boek vind ik irritant, gezien er telkens tussen POV wordt gewisseld, terwijl dat in de eerste twee boeken niet gebeurde. Toen was Tobias nog apart, beetje mysterieus, etc. Vond hem veel leuker in die eerste twee boeken dan in de derde, waarschijnlijk door die POV change.

    De film heb ik expres niet gekeken omdat ik al van meerdere personen heb begrepen dat het slecht neergezet is. Er zijn wel kleine delen die ik gezien heb toen mijn zus de film bekeek, maar meer niet, omdat ik me precies aan de dingen ergerde die jij in de spoiler geschreven hebt.
    Daarbij vond ik het derde boek ook een tegenvaller vanwege de POV's, waardoor ik het niet geheel gelezen heb en ergens in het midden gestopt ben. In eerste instantie vond ik de boeken wel prima geschreven, alleen daar is mijn mening nu over veranderd door alles bij elkaar. Ik had jammer genoeg al het idee dat ze de film zouden verpesten...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Ik heb maar 6 dingen ontvangen... Ik snap dat sommige mensen het druk hebben, maar zoveel? Pfft. Wat jullie wel niet voor anderen overhebben, hé?


    Meh


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Meh


    I know. ;c Gelukkig wel van de leukste mensen 8D


    Your make-up is terrible

    Yeah, iemand die het met me eens is dat het leuk was geweest als Ewan de geest-versie van Obi-Wan Kenobi in Star Wars Episode VII vertolkte.
    Dank u, YouTube.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Assassin schreef:
    (...)

    I know. ;c Gelukkig wel van de leukste mensen 8D


    I'll take that as a compliment :p
    Overigens is het ergens best logisch dat de leukste mensen meewerken. Dat maakt hen de leukste mensen ;D En nu stinkt het hier ontzettend, dus ik houd mijn mond maar weer.


    Happy Birthday my Potter!

    Vandaag was echt geweldig (:


    26 - 02 - '16

    This show is gonna kill me.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    This show is gonna kill me.

    The Last Ship?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    The Last Ship?


    Nope, TWD.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Nope, TWD.

    Is het zo spannend?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah, mijn story na een hele tijd weer opgepakt. Eerst alles gecontroleerd en verbeterd. De komende dagen kan ik verder gaan schrijven eraan. Fijn, fijn :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Is het zo spannend?


    Noh, gewoon zielig. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Noh, gewoon zielig. ;c

    Van mij mag je vertellen wat er gebeurd is, alleen ik ken het niet verder dan S2. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Noh, gewoon zielig. ;c



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Must. Finish. It. Tomorrow.

    ._.

    Ik ben een slechte planner... MAAR ik ga het afkrijgen, voor mijn PWS-partners sake!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife