• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    De film heb ik expres niet gekeken omdat ik al van meerdere personen heb begrepen dat het slecht neergezet is. Er zijn wel kleine delen die ik gezien heb toen mijn zus de film bekeek, maar meer niet, omdat ik me precies aan de dingen ergerde die jij in de spoiler geschreven hebt.
    Daarbij vond ik het derde boek ook een tegenvaller vanwege de POV's, waardoor ik het niet geheel gelezen heb en ergens in het midden gestopt ben. In eerste instantie vond ik de boeken wel prima geschreven, alleen daar is mijn mening nu over veranderd door alles bij elkaar. Ik had jammer genoeg al het idee dat ze de film zouden verpesten...
    Helaas helaas. Ik snap dat ze de film maken zodat het grote publiek het ook leuk vindt, maar dit is zo erg veranderd, ugh. Zelfs The Hunger Games was minder verneukt dan dit en dat vond ik al geen geweldige film.
    Ik wil zo graag de dialogen van Tobias skippen in het derde boek, maar dan wees ik weer belangrijke dingen en wordt de rest onlogisch, dus dat wordt hem ook niet. Maar goed, wil het toch graag nog eens lezen dus ik zal er wel doorheen moeten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O hell - let's finish this shit off. I want to smoke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom moet ik nou weer wakker worden, midden in de nacht en zo misselijk zijn en buikpijn hebben...

    Oh ja, en dan ineens mezelf leeggooien. Lekker dan...

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 3:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What if I just pulled myself together
    Would it matter at all
    What if I just try not to remember
    Would it matter at all
    All the chances that have passed me by
    Would it matter if I gave it one more try
    Would it matter at all

    If I wasn't here tomorrow
    Would anybody care


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Straks weer die kou in, brr.


    'Darling, just hold on'

    Vroeger begreep ik nooit waarom liefde mensen kan verblinden, maar nu ik het zelf meemaak, besef ik dat het nog niet zo makkelijk is om uit die naïeve positie te stappen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom word ik in hemelsnaam zo vroeg wakker? Ik ben misselijk, mijn ogen branden like hell en bovenal ben ik vooral moe. This bitch is going back to sleep.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn vijfjarige broertje is ziek en het is zo sneu om te zien ):

    Als ik die kut opdracht niet zou moeten afmaken, zou ik echt verder slapen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb treeek. Maar ik wil verder lezen. Maar over een uurtje gaan we naar de winkels. Pfff
    *legt boek met moeite weg* Ik moet mijn bed eens uit.. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een heel dik blauw oog die met knipperen pijn doet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    GEFELICITEEEERD YOLANDAAAA




    Happy Birthday my Potter!

    Oké mensen uit mijn vriendengroep zitten op Q...
    Jippie...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben moe en ik moet nog tot half vijf :c


    26 - 02 - '16

    Mijn maag is nog van streek na vannacht. Gelukkig ben ik thuis gebleven. Nu maar proberen iets te eten en hopen dat het binnen blijft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.