• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    That's it, I'm out.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En toch ga ik hoopvol kijken. No one cares.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SHIT!
    Ik ben totaal een gedichtje vergeten te schrijven. Well, let's think about something. It'll be a jiffy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom zijn mijn gevoelens zo in de war...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie moet er huilen tijdens het schrijven van een sinterklaas gedicht, ME. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    I feel like shit en ik ben eigenlijk wel weer klaar met stage. Ik wil weer vakanties en extra veel vrije tijd, omdat ik toch geen ruk doe/hoef te doen voor school.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké hier wordt ik zo kwaad om.

    Een politie agent forceert zijn weg naar binnen om een zwarte man te arresteren. En de man is doodsbang, maar vraagt: 'Waarom word ik gearesteerd.' En die man geeft hem geen reden. Zegt alleen: 'Je gaat de bak in.' Die man is doodsbang. En zodra die politieagent naar zijn heup grijpt. Gaat hij schreeuwend hem smeken om hem niet neer te schieten. +Die man woonde niet eens in dat huis.
    En dit dan:
    Een aantal politie mensen halen een zwarte familie aan de kant. even duidelijkheid: Een man en een vrouw samen met een 14 jarige jongen en een 7 jarig meisje Om de rede dat haar vriend geen veiligheidsriem omhad. Toen de man zijn gegevens wilde pakken. Pakte de politie hun wapens omdat ze 'vermoeden' dat de man een wapen pakt. Hij wilde de auto niet uit omdat hij bang was voor zijn leven. Hij wil het regelen en wilt zijn gegevens door het raampje geven. Maar nee de politie vind dat niet goed. Ze denken: Laten we even gezellig voor het gezicht van een 7 jarig meisje een ruit inslaan. Hoogstwaarschijnlijk een vader figuur voor haar ook even neerhalen met een stroompistool! Dat kind heeft gewoon een trauma.
    Society is so fucked up. Waarom vind de politie het vreemd dat ze gehaat zijn? Waarom zien wij wel het bloed op hun handen. Maar zij niet?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben zo moe.


    'Darling, just hold on'

    Haha, omg, it sucks! Wie is gegadigde om mijn gedicht af te kraken? I need a critic. (krul)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Haha, omg, it sucks! Wie is gegadigde om mijn gedicht af te kraken? I need a critic. (krul)


    Ik! :3 hoewel ik eerst eventjes de verwarming aan ga doen bij oma in de stacaravan.


    OTOFT: Noooooo ik moet de kou in! Naja. Tis maar eventjes. Lolol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik! :3 hoewel ik eerst eventjes de verwarming aan ga doen bij oma in de stacaravan.


    OTOFT: Noooooo ik moet de kou in! Naja. Tis maar eventjes. Lolol.

    Haha, oke, ik zal je een pb sturen c: Don't be soft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Haha, oke, ik zal je een pb sturen c: Don't be soft.


    Yes ma'am! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen zin in school, ik heb geen zin in die bejaarden, ik heb alleen zin in chocola.


    wat was dit ookalweer

    Donuuuuuuts. Nom nom


    -

    Is dit serieus? -,- What the fuck.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.