• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    xBooBear schreef:
    (...)

    Misschien :')

    Daniël en Robin x)


    Robin en Alyssa lijken mij echt een onmogelijk of juist een extreem vreemd stel, hahah
    Populaire Girly girl met een outcast.

    Maar ik zet je reservatie erbij ;D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Robin en Alyssa lijken mij echt een onmogelijk of juist een extreem vreemd stel, hahah
    Populaire Girly girl met een outcast.

    Maar ik zet je reservatie erbij ;D


    Jup dat zou een bijzonder koppel worden :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik had even een vraagje:
    Ik was aan het rondkijken voor een goede faceclaim en heb de perfecte foto voor mijn personage gevonden. Alleen is het een of ander onbekend model en met heel veel speurwerk heb ik ondertussen de fotograaf en de voornaam (ik neem tenminste aan dat het de voornaam is :') ) gevonden. Mag ik, aangezien ik dus geen naam kan opgeven, die nog steeds als faceclaim gebruiken?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Ik had even een vraagje:
    Ik was aan het rondkijken voor een goede faceclaim en heb de perfecte foto voor mijn personage gevonden. Alleen is het een of ander onbekend model en met heel veel speurwerk heb ik ondertussen de fotograaf en de voornaam (ik neem tenminste aan dat het de voornaam is :') ) gevonden. Mag ik, aangezien ik dus geen naam kan opgeven, die nog steeds als faceclaim gebruiken?


    Ik vind het geen probleem, van mij mag je :p


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Ik vind het geen probleem, van mij mag je :p


    Gelukkig, anders had ik nog verder moeten zoeken :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Belle Coeh

    Belle – beeldschoon
    Ze heeft er een hekel aan als mensen haar voor- en achternaam omdraaien en er dan ‘koebel’ van maken.
    Leeftijd: Belle is 17 jaar en jarig op 21 september
    Leerjaar: 7
    School: Hogwarts, bij Ravenclaw.
    Bloedstatus: Halfblood
    Uiterlijk:
    Belle heeft rood, steil haar dat tot iets over haar schouder valt. Met haar 1,64 is ze niet lang maar ze is ook niet overdreven klein. Ze grapt altijd dat ze dan tenminste op hakken kan gaan lopen maar door haar ontzettende onhandigheid doet ze dat toch niet. Dat zou veel te gevaarlijk voor haar en iedereen in haar nabije omgeving zijn.
    Haar hele gezicht zit onder de sproeten. Vroeger schaamde ze zich voor haar haar en haar sproeten en zei ze altijd dat ze zodra ze meerderjarig was het zou verven, maar ze heeft het leren accepteren en is tegenwoordig er best trots op. Het is iets wat haar uniek maakt.
    Haar ogen zijn blauw en ze heeft best lichte, lange wimpers van zichzelf waardoor je haar nooit zonder mascara ziet. Verder gebruikt ze weinig make-up.
    Ze is van zichzelf best slank maar niet broodmager.
    Innerlijk:
    De beste manier om Belle te omschrijven is als een dromer. Ze gelooft in veel en zelfs al weet ze dat de meeste dingen toch niet kunnen gebeuren, haar dromen blijven bestaan.
    Toen ze jonger was, was ze altijd erg onzeker door haar rode haar en sproeten en de onvermijdelijke opmerkingen zoals ‘wortel’ en ‘vuurtoren’ die ermee gepaard gingen. Nu ze iets ouder is, realiseert ze zich dat juist die dingen waar ze zich altijd voor schaamde, de dingen zijn waardoor zij uniek is en is blij met haar uiterlijk.
    Als echte Ravenclaw wil ze altijd alles weten en je zult haar ook vaak met haar neus in de boeken vinden. Vooral fictie kan ze nooit genoeg van krijgen. Wanneer ze leest, is ze echt in haar eigen wereld en kan het zo zijn dat je al vijf minuten tegen haar aan het praten bent voor ze doorheeft dat je er staat.
    Ze gelooft met heel haar hart in ware liefde en is daardoor misschien wat goedgelovig. Een paar vriendelijke woorden en verleidelijke woorden en je kan haar zo voor je winnen. Dat ze ook nog eens altijd het goede in mensen ziet, helpt haar niet echt om de werkelijke bedoelingen van sommige mensen te zien.
    Belle houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Ze wil wel bij mensen zijn en niet alleen achter blijven, maar laat liever de populaire mensen die wat beter gebekt zijn dan zij is aan het woord en kijkt liever toe. Haar plekje aan de zijlijn vindt ze goed genoeg.
    Belle is verder ontzettend onhandig. Ze krijgt het nog voor elkaar om over een perfect egale vloer te struikelen en vooral als ze ergens enthousiast over wordt, denkt ze niet altijd even goed na waardoor ze regelmatig valt, dingen omgooit of andere mensen slaat.
    Geschiedenis:
    Belle is opgegroeid in een gelukkig gezin. Ze heeft 1 oudere broer, die niet kan toveren. Haar moeder had haar vader nooit verteld dat ze een heks was dus het was voor haar vader een grote schok toen bleek dat zijn jongste kind kon toveren en helemaal toen hij kort daarna ontdekte dat zijn vrouw het ook kon.
    Hoewel dit wat problemen tussen beide ouders veroorzaakte, hebben ze allebei voor hun huwelijk gevochten en zijn ze nu weer gelukkig met elkaar, iets waar Belle heel blij mee is. De tijd dat er zoveel spanning tussen ze was, was niet aangenaam en voor de jonge, toch al onzekere Belle was het alleen maar nog een reden om in de boeken te duiken en zich terug te trekken. Boeken verraden je niet en maken geen ruzie.
    Haar hele gezin heeft officieel rood haar maar haar vijf jaar oudere broer verft het al jaren zwart. In de tijd dat haar broer zijn haren net verfde en steeds meer zwart ging dragen, was het contact tussen Belle en haar broer ronduit slecht maar nu ze allebei wat ouder zijn, is hun contact verbetert en Belle kan zich ook geen betere broer voorstellen.
    Extra: -
    Huisdier: Omdat Belle zeker weet dat ze met haar onhandigheid een dier zou laten vallen of op de staart zou gaan staan, heeft ze geen huisdieren, zelfs al is ze dol op dieren.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind haar helemaal top
    Ze staat erbij (:


    Little do you know

    Is het goed als ik Dylan laat vallen als rol? Ik doe toch niets met m :') en hij heeft ook nog niemand dus hij is gewoon weg haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Als er iemand trouwens nog een date ofzo nodig heeft, kan je ff roepen en dan kan ik nog wel een meisje/jongen maken :'). Als het een jongen is, houd ik Dylan btw wel.


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    Is het goed als ik Dylan laat vallen als rol? Ik doe toch niets met m :') en hij heeft ook nog niemand dus hij is gewoon weg haha.


    Je zou hem als reserve kunnen houden voor als je vast staat met Alyssa x'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Je zou hem als reserve kunnen houden voor als je vast staat met Alyssa x'D


    hahaha ja :')


    I just caught the wave in your eyes

    JAMIE-LEE 'JAMIE' LAYLA CLAPTON
    Hogwarts
    "Hey nice to meet you – oh did I just stand on your tiptoes?"


    "Oh hell no."

    "I absolutely didn't see that one coming."

    "Oh shit sorry – did I just hit you..?"

    NAAM:
          Jamie-Lee • veroveraar • Hebreeuws | Jay mee lee
          Layla • • |
          Clapton • • |

          • Jamie
          • Jay

          Het liefst wordt Jamie-Lee aangesproken met Jamie of Jay, gezien ze Jamie-Lee ontzettend truttig vindt klinken. Naar haar tweede naam luistert ze ook wel, maar deze wordt amper gebruikt. Haar achternaam vindt ze we leuk dus hiermee mag je haar ook wel aanspreken, hoewel ze gewoon 'Jamie' het leukst vindt.


    LEEFTIJD:
          17 jaar; verjaart op 18 december.


    LEERJAAR:
          Zevende.


    SCHOOL/HOUSE:
          Hogwarts. - Gryffindor


    BLOEDSTATUS:
          Muggleborn.


    UITERLIJK:[FC: Daria Sidorchuk]


    KARAKTER
          Qua omgang is ze eigenlijk heel makkelijk, ze doet niet erg moeilijk en zeuren en gezeik doet ze niet aan. Als je haar irriteert zal ze je dat wel laten weten maar voor de rest is ze een ontzettend leuk persoon om mee om te gaan, tenzij ze chagrijnig is.
          Erg koppig kan ze ook zijn, maar het hangt er vooral vanaf waar het om gaat. Als andere mensen erdoor worden belemmerd kan ze het uit haar hoofd krijgen, zoniet, dan is het een hopeloze zaak om het uit haar gedachten te krijgen en kan je - je er maar beter gelijk bij neerleggen, het gebeurt toch wel.
          Jamie is totaal geen huilebalk, ze heeft een keer gehuild in haar hele leven. Zelfs het tegenovergestelde, als ze gekwetst is sluit ze zich af en wilt ze er niet over praten, ook omdat ze niet graag wilt dat mensen haar helpen en denken dat ze zwak is. Ze wilt altijd bewijzen dat ze geen hulp nodig heeft van anderen en alles prima zelf kan, dat heeft ze immers haar hele leven al gedaan.
          Jamie-Lee kan ook enorm hyper actief zijn. Ze kan dan helemaal uit haar dak gaan, lachen om alles en praten over van alles. Als Jamie in zo'n bui is, is ze waarschijnlijk het leukste gezelschap voor op een feestje. Overigens, wanneer ze dan in een melige lachbui zit, komt haar -volgens haar- aparte lach omhoog. Het klinkt een beetje alsof ze hikt, maar inplaats van het hik geluidje, klinkt er een soort piepje. Ze schaamt zich nogal voor deze lach, maar veel mensen vinden hem grappig of zelfs ontzettend schattig.
          Erg meisjesachtig is Jamie niet, als je haar laat kiezen tussen skateboarden en paardrijden, kiest ze zonder twijfelen voor skateboarden. Waarom dit het geval is, weet ze zelf ook niet. Door haar jongensachtige kant kan ze het ook sneller vinden met jongens, omdat ze gauw dezelfde interesses deelt. Toch weet ze het natuurlijk wel met meisjes te vinden, ze is immers een erg sociaal meisje, maar ze prefeert toch mannelijk gezelschap.
          Zoals eerder gezegd is Jamie erg onhandig, wat deels komt door haar eerst doen dan denken instelling. Ze is vooral onhandig qua fysieke dingen, wat wil zeggen, tegen dingen aanlopen, vallen, dingen laten vallen, struikelen etc. ze kan hier wel bijna altijd om lachen maar heel praktisch is het natuurlijk niet. Hoewel... Ook qua woorden kan ze ook ontzettend onhandig zijn. ze is bijvoorbeeld enorm goed in ratelen en als ze zenuwachtig is gaat ze nogal stotteren.
          Haar roekeloosheid maakt Jamie ook een zeer moedig en dapper persoon, wat niet raar is, als Gryffindor. Zo zou ze zonder een greintje angst van de astronomy toren springen of iets anders wat stalen zenuwen vereist. Waar die angstloosheid vandaan komt weet ze niet.
          Als er iemand een grote mond heeft, dan is zij het wel. Ze heeft altijd wel een sarcastische opmerking klaar liggen of commentaar, ze is dus zeer ad rem. Persoonlijk vindt ze het iets goeds, je kan namelijk niet over haar heen walsen, tenminste, niet altijd, als je iets kwetsend zegt klapt ze nog weleens dicht.
          Jay kan nogal overbezorgd zijn, vooral als je veel voor haar betekent. Dan kan ze nogal overdreven reageren als je - je pijn doet. Ook als iemand je pijn heeft gedaan, kan je haar enorm snel op de kast krijgen. Je kan er dan ook op rekenen dat ze niet weg gaat voordat ze er zeker van is dat alles weer okay is, en ze gelooft pas dat - dat zo is als ze er zelf honderd procent van overtuigd is. Dit kan ontzettend irritant zijn voor mensen die hier niet op zitten te wachten.
          Nuchter tegen het leven aankijken kan ze heel goed. Zij denkt zeker volgens 'Hakuna Matata'. Niet dat ze de pet naar school gooit of iets dergelijks, maar ze bekijkt elke situatie van de positieve kant, zelfs als deze er niet is, of beter gezegd, niet te vinden is. Hier door staat ze optimistisch in het leven en weet ze van elke situatie wel iets goeds te maken.
          Jay is een meisje die graag naar andere mensen hun problemen luistert. Op advies van haar kant moet je echter echt niet wachten, want wat dat betreft is ze echt een enorme noob. Ze geeft altijd verkeerd advies of heeft geen idee wat ze moet zeggen. Luisteren daar in tegen kan ze uitstekend.


    GESCHIEDENIS:


         


    RELATIES:
    Anyone?


    EXTRA:
          Haar staf is gemaakt van het hout van een kersenbloesem. Hij is erg licht, fijne zwiep, niet flexibel en de kern is het bloed van een drakenhart.
          Jamie is voor vrijwel niets bang, enkel voor de dood, omdat ze niet weet wat daar daarna gebeurd. Dat weerhoudt haar niet van roekeloze dingen doen, maar ze vreest het feit dat ze niet weet wat er 'achter de dood licht'.
          De hond is de patronus van Jamie, wat staat voor trouw en speelsheid.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 13:41 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Zou ik nog een meid van Hogwarts, Beuxbatons of Durmstrang kunnen reserveren?
    Met als FC Christina Cimorelli

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 6:18 ]


    all because i liked a girl

    MT


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Jamie is af op geschiedenis en uiterlijk na.


    I just caught the wave in your eyes