• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield

    "Maybe I can help, if you need someone."


    Naam
    Louisa is de naam van het meisje. Deze naam is gewoon in haar ouders opgekomen en dus kreeg Louisa haar naam. De naam Scarlett heeft ze gekregen door een of andere tante die ze niet kent. Delmara is de naam van haar oma. Sidefield is de familienaam. Gezien haar namen, is het wel duidelijk dat Louisa niet gewoon een Zweeds meisje is. Ze komt van oorsprong uit het Spaanse Madrid en is verhuisd naar Zweden.

    Louisa ~ Beroemde krijger, vecht met trots ~ Duitse naam
    Scarlett ~ Rood ~ Engelse naam
    Delmara ~ Van de zee ~ Spaanse naam

    Leeftijd
    Louisa is 10 jaar en geboren in de winter. Ze is op 1 december jarig en heeft dus als sterrenbeeld de boogschutter. Ze vindt december ook de leukste maand.

    Leerjaar
    Louisa zit in het tweede jaar.

    School
    Louisa volgt sinds kort een opleiding aan Oxford Academy.

    Bloedstatus
    Louisa is een Halfblood, haar moeder was een Muggle en haar vader een Pureblood. Eigenlijk maakt het haar niet zo veel uit welke bloedstatus ze heeft. Ze is allang blij dat ze kan toveren.

    Uiterlijk
    [FC: Ciara Bravo]
    Louisa heeft lange bruine haren. Zoals je op de foto's kunt zien, heeft ze vaak een staart of twee staarten in. Haar ogen hebben een pure bruine kleur. Ze heeft ronde wenkbrauwen. Louisa's lach laat mensen vaak stralen. Ze heeft wel scheve tanden, maar hier maakt ze zich geen zorgen over. Er zijn wel eens minpunten bij haar uiterlijk, maar vaak merkt Louisa die zelf niet op. Louisa draagt graag een T-shirt met korte mouwen en een spijkerbroek met als schoenen gympen. Ze houdt er ook wel van om een jurk aan te trekken. Louisa heeft nog nooit make-up op gehad en twijfelt of ze dit ooit wel zou moeten doen.

    Innerlijk
    Louisa heeft weinig slechte eigenschappen. Ze kan af en toe wat gemeen en hooghartig overkomen, maar ze bedoelt dit niet zo. Nog een klein minpuntje is dat Louisa niet snel gelooft dat ze iets goed doet. Ze heeft een klein beetje faalangst.
    Louisa zoekt snel contact met andere mensen. Ze is heel sociaal, wat haar erg vrolijk maakt. Louisa is niet bang om op mensen af te stappen en durft iedereen aan te spreken. Louisa is niet iemand die er van houdt om binnen opgesloten te zitten. Ze moet iedere dag naar buiten, anders kan ze erg chagrijnig worden.
    De hobby's van Louisa. Ze hebben wel ongeveer iets met elkaar te maken. Louisa is een geboren zangtalent, haar oudste zus (Lou) prees haar hier altijd voor. De zussen deden samen aan dans. Hierna zagen ze elkaar minder. Louisa heeft als laatste hobby gitaarspelen. Je zou het haast niet zeggen, maar Louisa kan klanken maken die passen bij haar gezang. Helaas vindt ze dat het er totaal niet bij past.

    Geschiedenis
    Het gezin van Louisa:
    Betty Doeda-Sidefield
    Dit is haar moeder. Haar moeder is een hele creatieveling. Als het even kan, schildert haar moeder schilderijen. Betty kookt ook heel veel en zal dit graag blijven doen.
    Marcus Sidefield
    Dit is de vader van Scarlett, hij vindt het heerlijk om zijn werk te doen en dat is werken op het ministerie. Hij werkt daar als Schouwer.
    Lou Demelza Sidefield
    Dit is Scarletts oudste zus. Ze is al drieëntwintig jaar en het huis uit. Scarlett ziet haar ook niet meer zo vaak.
    Nick Sander Sidefield
    Dit is Scarletts broer. Hij is twintig jaar en een beetje de agressieve in het huis. Hij heeft ook vaak problemen met het Ministerie, want hij gebruikt vaak de Imperio vloek.
    Louisa Scarlett Delmara Sidefield
    Dit is Louisa zelf. Ze is de middelste in het gezin.
    Danny Dave Sidefield
    Dit is de jongste broer. Danny is een schattig jongetje van zes.
    Hanna June Sidefield
    Dit is het jongste kind. Ze is ook het drukste van alle vijf, want ze heeft ADHD. Desondanks is het een leuk meisje van drie jaar.


    Louisa is geboren in Madrid. Hier heeft ze zes jaren gewoond, maar toen hebben haar ouders besloten naar Zweden te gaan. Louisa vond het allemaal prima, want ze had het niet naar haar zin in Madrid. Ze werd er redelijk vaak gepest om haar uiterlijk, maar ze heeft het laten gaan. Dat is wat haar ouders haar hebben verteld. Laat het gaan. In Zweden kreeg Louisa al snel vrienden. De mensen dachten dat ze al jaren in Zweden woonde en ga zo maar door. Het meisje werd dus geaccepteerd om hoe ze was. Ze is daardoor vrolijker geworden en ze heeft wat slechte dingen van zich af gezet. Louisa ging toen ze acht was samen met haar eenentwintig jarige zus op street dance. Louisa had er plezier in, maar haar zus Lou ging al snel stoppen. Later is Louisa op zangles gegaan, iets wat ze, volgens haar ouders, erg goed kon. Louisa heeft een derdehands gitaar en tokkelt hier vaak op. Verder heeft Louisa niet veel in haar leven gedaan aan bijzonderheden.

    Extra
    Louisa heeft een mini tattoo. In haar nek. Haar haren hangen er vaak voor dus je ziet het vaak niet. Als je de tattoo goed ziet, zie je dat het een mes in een hart is.

    Huisdier
    Louisa heeft een jonge kerkuil als huisdier. Ze heeft haar uil Dakotha genoemd.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 14:16 ]


    all because i liked a girl

    Ik verander mijn FC naar Amanda Seyfried


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    Scarlett 'Scar' Louisa 'Lou' Demelza Sidefield

    "Maybe I can help, if you need someone."


    Naam


    Leeftijd
    Scarlett is 10 jaar en geboren in de winter. Ze is op 1 december jarig en heeft dus als sterrenbeeld de boogschutter. Ze vindt december ook de leukste maand.

    Leerjaar
    Scarlett zit in het eerste jaar.

    School
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.

    Bloedstatus
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.

    Uiterlijk
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.

    Innerlijk
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra


    Huisdier


    Er is al een Scarlett ^^


    -

    Meje schreef:
    Ik verander mijn FC naar Amanda Seyfried


    Lieve schat. Een tienjarige, ziet er niet uit als Amanda seyfried :)


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Lieve schat. Een tienjarige, ziet er niet uit als Amanda seyfried :)


    Dat wilde ik ook zeggen maar ik dacht dat ze de leeftijd misschien ook veranderde.


    -

    Yetti schreef:
    (...)

    Lieve schat. Een tienjarige, ziet er niet uit als Amanda seyfried :)


    Ik was nog van plan haar vijftien te maken


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    (...)

    Ik was nog van plan haar vijftien te maken


    Dan nog, een vijftien jarige ziet er ook niet uit als Amanda Seyfried. Amanda kan door van 18/19 tot 30, gezien zij zelf ook 29 is lieveschat.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 14:01 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Dan nog, een vijftien jarige ziet er ook niet uit als Amanda Seyfried. Amanda kan door van 18/19 tot 30, gezien zij zelf ook 30 is lieveschat.


    Correctie: 29. Maar je hebt gelijk.


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Correctie: 29. Maar je hebt gelijk.


    sush. Dat bedoelde ik


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Dan nog, een vijftien jarige ziet er ook niet uit als Amanda Seyfried. Amanda kan door van 18/19 tot 30, gezien zij zelf ook 29 is lieveschat.


    heb je dan misschien een fc die er wel uit ziet als een tienjarige of vijftienjarige, het liefst tienjarige

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 14:12 ]


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    (...)

    heb je dan misschien een fc die er wel uit ziet als een tienjarige of vijftienjarige, het liefst tienjarige


    Genoeg. Heb je nog voorkeuren? Qua haarkleur e.d.?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Genoeg. Heb je nog voorkeuren? Qua haarkleur e.d.?


    Het liefst blond haar, verder heb ik geen voorkeuren


    all because i liked a girl

    Hier heb je een hele lijst.


    take me back to the basics and the simple life

    Bij deze heb ik Stefanie Scott gefcd


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    Bij deze heb ik Stefanie Scott gefcd


    Stond zij in die lijst? Hmm, ij vind haar dr ook niet bepaald uitzien als een tienjarige..


    take me back to the basics and the simple life