• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    Equine schreef:
    Is Louisa goed zo?


    Ik vind haar een beetje over-the-top, een meisje van 10 dat zichzelf pijn doet vind ik een beetje too much. Dat haar thuissituatie niet helemaal 100 is kan nog, maar de rest gaat voor mijn idee een beetje ver.. plus, als ze zo'n einzelganger is - word het lastig om een beetje normaal rpg te spelen, aangezien een reden vinden om met iemand te praten die ze niet kent lastig zal zijn omdat ze niet het type is dat dat wil..
    Verder vind ik haar een beetje jong om nu al zo wantrouwig en vol haat te zijn, ik zie niet veel meiden van 10/11 die al weten hoe de echte wereld eruit ziet en al zoveel littekens hebben -fysiek en mentaal- de meeste meiden van die leeftijd zitten nog in hun 'regenbogen en pony's fase'..
    tenzij jij dat anders beleeft natuurlijk, vertel het me als ik iemand hier mee beledig ofzo.. :l


    Little do you know

    Zal ik dan btw een man maken van een andere school? Mag ik een rol kopieren van een andere rpg?


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Zal ik dan btw een man maken van een andere school? Mag ik een rol kopieren van een andere rpg?


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Zal ik dan btw een man maken van een andere school? Mag ik een rol kopieren van een andere rpg?


    Graag en ja dat mag (:
    Ik zet je erbij :p


    Little do you know

    DYLAN JAI BROOKS •
    "I'm like a magnet. But I attract girls instead of iron."


    NAAM:

    LEEFTIJD:
          Dylan is 18 en wordt al vrij snel 19. Dit komt omdat hij is gezakt voor het derde jaar. - Zijn verjaardag valt op 7 oktober.


    LEERJAAR: hij zit in het zevende leerjaar van Durmstrang

    SCHOOL: Durmstrang

    BLOEDSTATUS:
          Volbloed; ook al kan dit hem vrij weinig schelen. Zelfs al was hij van mars gekomen, het zal hem niks uitmaken. Hij vindt dat opdelen in groepen en ik vakken denken nogal leeghoofdig.


    UITERLIJK: [FC: Sean O'Pry]
          Dylan is nogal meidenmagneet, en dat heeft hij mede te danken aan zijn uiterlijk.
          Ten eerste heeft hij een erg strakke kaaklijn, waardoor hij er al snel volwassen en sterk eruit ziet. Daarbij heeft hij redelijk holle wangen, waardoor zijn kaak er nog strakker uitziet en zijn jukbeenderen ook. Zijn jukbeenderen lopen naar boven toe verder uit elkaar en zorgen er voor dat zijn hoofd een beetje hartvormig is. Zijn ogen zijn niet bijzonder groot, wat hem een beetje een intimiderende, strenge, doch sexy look geeft. Zijn oren zijn echter een beetje groot, waardoor hij toch iets schattigs heeft. Zijn neus is gemiddeld groot en loopt naar beneden een stuk breder uit.
          Qua bouw is Dylan best wel groot. Hij is namelijk 1.90 en valt hierdoor onder de categorie lange mannen. Echter is hij totaal geen slungel die als een soort zwabber niet rechtop kan lopen, want hij is ook breed gebouwd. Ten eerste heeft hij van nature altijd al brede schouder gehad, Maar omdat hij best veel traint, heeft hij ook een stel spieren gekweekt. Zo heeft hij sterke buikspieren, armspieren en beenspieren. Het ziet er echter nog wel natuurlijk uit, dus hij ziet er niet uit als een opgepompte idioot. Sowieso ziet hij er nooit uit als een idioot, zoals hij beweert.
          Zijn haar en ogen zijn erg contrasterend. Zo is zijn haar kastanje bruin en zijn zijn ogen groen/grijs blauw gekleurd. Meestal kijken deze serieus, en met zijn eveneens kastanje bruine wenkbrauwen die altijd een beetje fronzen, ziet hij er wederom sexy maar streng uit. Echter kan hij wel vrolijk kijken, dan komt er een rij witte tanden tevoorschijn en lichten zijn ogen als het ware op. Echter lacht hij niet vaak, tenminste, niet echt oprecht. Dylan's huid is van nature redelijk getint, of eigenlijk olijfkleurig. Hij verbrand ook niet snel en wordt wel sneller bruin. Zijn lippen zijn redelijk vol en roze gekleurd. Meestal zit zijn haar een beetje warrig met van voren een soort kuif.
          Qua kleding heeft hij geen vaste stijl, soms draagt hij een trui, soms een random t-shirt en soms een zwart overhemd, het hangt er een beetje vanaf.
    Toch kan je skater-boy achtig noemen als hij niet in zijn uniform rondloopt. Het liefst draagt hij namelijk een hoodie, met een baggie-jean en mocht hij toch eens een bad hairday hebben, een beanie of snapback.


    KARAKTER
          Wanneer de woorden 'school' en 'regels' vallen zal Dylan nogal onverschillig kijken. Hij geeft weinig om zijn schoolcarrière en hij gooit er nogal de pet naar, toch doet hij nog wel genoeg zijn best om over te kunnen gaan sinds hij één keer is gezakt. Erg ambitieus is hij dan ook niet, hoewel hij wel graag professioneel Quidditch speler wilt worden. Dit is dan ook een van de enige dingen waar hij echt om geeft en waar hij zijn best voor doet. Wat regels betreft, Dylan kent de definitie van dit woord niet. Het aantal keren dat hij op het matje is geroepen houdt hij allang niet meer bij. Sommige leraren vinden hem dan ook erg vervelend, hoewel hij zich ook ontzettend uit situaties kan praten.
          Als iemand gladde praatjes heeft, dan is Dylan het wel. Ten eerste weet hij zich ontzettend goed uit situaties te redden, als het op strafwerk aankomt. Met wat complimenten en cheeky glimlachen weet hij vooral vrouwelijke professoren te laten zwichten. Mannelijke professoren zijn echter een ander verhaal, en bij hen werken zijn charmes dan meestal ook totaal niet.
          Hoewel hij dit niet toe wilt geven, Dylan is een player. Zeker de helft van de meisjes uit zijn jaar hebben mogen huilen om het feit dat hij ze heeft gedumpt, gebruikt, of omdat hij is vreemd gegaan. Het is ook bekend dat Dylan vele meisjes heeft laten zitten, maar toch blijven de meisjes komen, waarschijnlijk omdat deze badass kant ook wel aantrekkelijk kan zijn. Bovendien is hij een zeer knappe jongen.
          Om verder in te gaan op deze badass kant van hem, Dylan is nog meer een bad guy. Ten eerste rookt hij, en hij schaamt zich hier ook niet voor. Het woordenboek van Dylan staat bovendien waarschijnlijk voor 80% vol met scheldwoorden. Ook weet hij wel wat ruzie maken is en staat hij echt wel zijn mannetje, hem zal je echt niet klein krijgen. Voor fysieke geweld zal hij ook echt niet terug deinzen, dus maak hem vooral niet boos. Echter zal hij meisjes nooit slaan, maar jongens, die kunnen zich beter bergen als hij boos op je is.
          Dylan is echt een jongen die meisjes voor zich laat vallen om ze mee het bed in te sleuren en ze volgens als een baksteen te laten vallen. Tenzij hij je goed vond en je okay vindt voor een tweede ronde. Er is slechts een kleine groep mensen waar hij echt om geeft. Wanneer je tot die groep behoort, heb je geluk. Want Dylan kan best een schatje zijn. Zo kan hij nogal de 'big bro' spelen als het moet. Ook kan hij dan goed luisteren en er voor je zijn, of je troosten. Maar er zijn slechts een paar mensen die - die privilege hebben.
          De charmes van Dylan zijn echt hypnotiserend. Hij weet je met wat uitdagende woorden, grappen of gewoon wat blikken meestal al overdonderen. Hoewel hij ook wel vaak van gewoon doen is. Grote kans dat hij je gewoon op je mond neemt, no matter what.
          Echt angsten kent Dylan niet. Als iemand hem zou vragen, loop door vuur, hij zou dat zo doen. Of klim tegen het kasteel op zonder magie en met bloten handen, zou hij ook doen.
          Hoewel Dylan een rokkenjager is, blijft hij bro's before ho's zeggen. En ergens leeft hij dit ook zeker na. Want ondanks al zijn one night stands, hij trekt zijn vrienden negen van de tien keer voor. Hij staat altijd klaar voor zijn vrienden, hoewel loyaliteit ook wel wat anders is. Hij heeft wel eens met het vriendinnetje van een van zijn vrienden gezoend en geslapen.
          Hoewel je dat misschien niet zou denken, Dylan heeft een rustige energie om zich heen hangen. Hierdoor vinden mensen het gauw fijn om hem in de buurt te hebben. Deze energie stelt je ook snel gerust en hij is dan ook een geschikt persoon om me te gaan praten als je gefrustreerd bent of iets dergelijks.
          Dylan is ook nogal sarcastisch, op een humoristische manier dan. Als leraren hem ergens op wijzen, 90% kans dat hij ze dan terug dist of gewoon wat zegt en niet luistert.
          Als het op sport aankomt is Dylan erg fanatiek. Hij is er niet erg vies van een beetje gemeen te spelen, maar hij doet niet aan valsspelen, dat is weer een beetje een brug te ver.


    GESCHIEDENIS:
    Luke Brooks ~ Vader
    Kate Brooks (Haynes) ~ Moeder
    Reagan Brooks ~ Zusje


    Dylan is van Schotse-Ierse afkomst en is geboren in Dublin. Zijn vader is van alleen Ierse afkomst, en zijn moeder van Schotse. Dylan heeft ook nog een jonger zusje, Reagan. Zij is 15 en gaat naar Hogwarts, ze zit in Ravenclaw. Hij geeft erg veel om haar en kan nogal beschermend optreden wat haar betreft. Dylan is opgevoed met het Gaelisch en heeft ook nogal een -charmerend- accent. Echter is hij ook opgevoed met Engels en kan hij zijn accent, als hij wilt, wel een beetje verbergen, Qua Brits accent spreekt hij een beetje een kruising tussen Manchester en Queens English.


    RELATIES:
    Anyone?


    EXTRA:
          Zijn toverstaf is gemaakt van donker mahonie hout. De lengte van de stok is circa 29 centimeter lang, vrij flexibel, makkelijk te hanteren en het beste voor transfiguraties. De kern is de veer van een fenix, wat een vrij zeldzame kern is en de toverstaf vrij krachtig maakt.
          Dylan is eigenlijk nergens bang voor, nou ja, niets dat erg cliché is om bang voor te zijn. Echter heeft hij wel één angst, namelijk dat iedereen hem niet meer beschouwt als die badass jongen die ieder meisje kan krijgen, maar dat hij een loser is.
          Zijn patronus is een razendsnelle jaguar. Deze staat voor snelheid, kracht en moed.


    "Girls are nice creatures."


    "Don't mess with me."


    "I don't cheat, I just hang out and stuff with other girls, even when I'm in a relationship."


    "Rules? I've never heard about rules, my dictionary neither."


    "Bro's before ho's, though I like girls very much."



    "I'm not a player, I just crush a lot."



    "I know I'm charming. But probably not prince Charming."

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 19:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    miss verander ik m hier en daar nog een klein beetje... ^^


    I just caught the wave in your eyes

    'Girls are nice creatures' HAHAH


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    'Girls are nice creatures' HAHAH


    :') laat me hahahah


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind Dylan helemaal goed, haha. Zet hem er alvast bij :p


    Little do you know

    Awesome ^^


    I just caught the wave in your eyes

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ik vind haar een beetje over-the-top, een meisje van 10 dat zichzelf pijn doet vind ik een beetje too much. Dat haar thuissituatie niet helemaal 100 is kan nog, maar de rest gaat voor mijn idee een beetje ver.. plus, als ze zo'n einzelganger is - word het lastig om een beetje normaal rpg te spelen, aangezien een reden vinden om met iemand te praten die ze niet kent lastig zal zijn omdat ze niet het type is dat dat wil..
    Verder vind ik haar een beetje jong om nu al zo wantrouwig en vol haat te zijn, ik zie niet veel meiden van 10/11 die al weten hoe de echte wereld eruit ziet en al zoveel littekens hebben -fysiek en mentaal- de meeste meiden van die leeftijd zitten nog in hun 'regenbogen en pony's fase'..
    tenzij jij dat anders beleeft natuurlijk, vertel het me als ik iemand hier mee beledig ofzo.. :l


    Dan zal ik dat aanpassen (:


    all because i liked a girl

    Equine schreef:
    (...)

    Dan zal ik dat aanpassen (:


    Okey fijn (:


    Little do you know

    Zou ik nog mee kunnen doen met een mannelijke leerling? C:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Luz schreef:
    Zou ik nog mee kunnen doen met een mannelijke leerling? C:


    Ofcourse ;D
    Ik ben altijd blij met nieuwe rollen haha c:
    Van de andere scholen neem ik aan?


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ofcourse ;D
    Ik ben altijd blij met nieuwe rollen haha c:
    Van de andere scholen neem ik aan?


    Als het kan, prima!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."