• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    BRANDON 'BRAD' PITCHER.

    Leeftijd
          Zeventien.

    Leerjaar
          Het zevende, gezien hij is blijven zitten.

    Bloedstatus
          Pureblood, al gedraagt hij zich hier totaal niet naar.

    Uiterlijk
          Brad is een knappe jongen met zijn intimiderende 1,85 en lichtelijk gespierde lichaam. Hij heeft pikzwart haar en volgens sommige hebben zijn ogen een enge, heldere kleur blauw. Als je zijn ogen eenmaal een keer gezien hebt zal je deze niet meer snel vergeten. De heldere kleur blauw van zijn ogen is vaak dan ook het eerste wat mensen op valt. Zijn zwarte haar zit altijd erg warrig en veel doet Brad er dan eigenlijk ook niet aan.
          Brad heeft een ondeugende grijns waarbij maar een van zijn mondhoeken omhoog gaat en als hij echt lacht, komt er een rij witte tanden te voorschijn. Op de linkerkant van zijn bovenlip zit een klein litteken van toen hij als klein kind een keer een bombon in zijn mond stak.

    Innerlijk
          Te beginnen met het feit dat Brad misschien even heel wat slimmer is dan hij zich voordoet, werkt hij zichzelf geweldig vaak in de problemen. Hij heeft een goed stel werkend hersens en als hij voor de verandering eens een keer zijn huiswerk doet, doet hij het ook goed. Toch is hij verschrikkelijk in het inschatten van dingen. Op school mag hij qua leren dan misschien net Einstein zijn, maar hij kan absoluut gevaar niet inschatten. Brad is dan ook erg onvoorzichtig met zijn leven en gezien zijn pijngrens ook nog eens asociaal hoog is, zal je hem niet snel horen piepen. Brad kan zijn arm breken en hij voelt er nog niets van, wat hem qua gezondheid ook nog wel eens in de problemen wilt brengen.
          Brandon heeft een erg grote mond en is niet bang zijn mening te laten horen, waar mee hij misschien iets té eerlijk is. Hij zegt wat hij denkt en maakt er geen punt van iemand daar mee te kwetsen. Mensen moeten zijn sarcasme, grappen en eerlijkheid maar accepteren en anders kunnen ze net zo goed wegwezen. Het is tenslotte dat hij je niet accepteert, hij is enkel eerlijk over wat hij denkt en van mensen vind. Verder is hij toch wel een echte schat die altijd iedereen beter wilt laten voelen en hij mag dan verschrikkelijk zijn in helpen wanneer je je slecht voelt, hij weet altijd iedereen op te beuren door onhandig en stom te doen.
          Brad word dan ook vaak als dom bestempeld. Zijn grappen en "ik heb hier geen zin in dus doe ik het niet"-houding maakt het er tot dat mensen snel denken dat hij een groot blok onwetendheid is. Hij praat echter te snel en weet prima zelf zijn antwoorden te vinden, waarop hij dus ook goede cijfers haalt als hij iets wél doet. Zijn enthousiasme word gelukkig door de meeste wel gewaardeerd en zolang hij zijn mening voor zich houd, is hij een echte schat waar je random mee kan gaan staan knuffelen.

    Geschiedenis
          Brad komt uit een eeuwenoude tovernaarsfamilie en is eigenlijk altijd het buitenbeentje geweest. Zijn cijfers waren gemiddeld niet erg hoog doordat hij zijn huiswerk bijna nooit maakte en toen hij een paar weken terug van Durmstrang werd getrapt voor het opblazen van toiletten, heeft hij twee weken thuis gezeten. Zijn ouders waren woedend en hebben het direct over laten plaatsen naar Oxford zodra het kon, al waren ze er niet heel erg blij mee.
          Zijn vader werkt al enkele jaren bij het ministerie van toverkunst en zijn moeder is twee jaar geleden overleden, al had Brad het nooit op de vrouw die volgens hem veel te streng was.

    Huisdier
          Brad heeft een kleine Kameleon genaamd Ace die hij overal mee naar toe sleept. Het diertje word vaak niet eens opgemerkt doordat hij van kleur veranderd, waar door hij regelmatig mensen laat schrikken als hij dat niet doet.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:01 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Catesbeianus schreef:
    Is Blaine goed?


    Hij is goed, ik zet m erbij (:

    Ik zal even alles weer up-to-date maken (:


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Hij is goed, ik zet m erbij (:

    Ik zal even alles weer up-to-date maken (:


    Je bent online!!


    -

    Brad is denk ik wel af (;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    We hebben een tussenspeeltopic omdat jij niet online was


    be gay do crimes

    En daarom is Mer ook naar het 7e want ik kon de hele tijd niks anders doen dan wachten (A)


    be gay do crimes

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Je bent online!!


    Yep, dacht dat het wel weer tijd werd.
    Zit nogal met mezelf in de knoop dus totaal geen motivatie meer voor wat dan ook :l

    AreYouAreYou schreef:
    En daarom is Mer ook naar het 7e want ik kon de hele tijd niks anders doen dan wachten (A)


    Je had Phoebe ook wel mee mogen slepen van mij.
    Maar ach, denk dat ik haar toch weg doe want doe niks met haar en ze is vriendloos :')

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:26 ]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Je had Phoebe ook wel mee mogen slepen van mij.
    Maar ach, denk dat ik haar toch weg doe want doe niks met haar en ze is vriendloos :')


    Je kunt haar ook verslepen naar het 7e xD


    be gay do crimes

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Je had Phoebe ook wel mee mogen slepen van mij.
    Maar ach, denk dat ik haar toch weg doe want doe niks met haar en ze is vriendloos :')


    Ze is niet vriendloos.
    June heeft heel veel spijt dat ze haar is vergeten het plan te vertellen. Dat staat ergens in onze enorme berg spam.


    She was always looking for more..

    Is Brad goedgekeurd btw?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    WhereITold schreef:
    (...)

    Ze is niet vriendloos.
    June heeft heel veel spijt dat ze haar is vergeten het plan te vertellen. Dat staat ergens in onze enorme berg spam.


    Oke, nja, zie wel. Op June -zo denkt ze er niet meer over- en mer na heeft ze geen vrienden want ze word finaal genegeerd x')


    Little do you know

    Ephrya schreef:
    Is Brad goedgekeurd btw?


    Ja, hij staat erbij (:


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Oke, nja, zie wel. Op June -zo denkt ze er niet meer over- en mer na heeft ze geen vrienden want ze word finaal genegeerd x')


    Ze was ook friends met Lily toch?


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Ze was ook friends met Lily toch?


    Ja ze was bevriend met bijna dat hele groepje maar niemand begint echt een gesprek met haar ofzo dus heeft ze niet echt vrienden x']


    Little do you know

    Zal ik anders ook maar een nieuw praattopic openen? Of is die overbodig aangezien jullie al een eigen topic hebben? :')


    Little do you know