• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Dit had je volgens mij al eerder gevraagt, maar ik vind het goed (: -toen had ik ook gezegd dat het goed was maar heb je dan vast overheen gelezen haha-

    & @Artemis_, het is dat ik je reservatie goed vind maar ik had liever dat je even gewacht had op mijn antwoord voor je je rol ging invullen..

    Alles staat erbij! (:

    Btw.. ik vind Logan echt ontiegelijk sexy c;


    Oh oops, maar zou je dan misschien hem bij die mensen van die andere scholen kunnen staan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Dit had je volgens mij al eerder gevraagt, maar ik vind het goed (: -toen had ik ook gezegd dat het goed was maar heb je dan vast overheen gelezen haha-

    & @Artemis_, het is dat ik je reservatie goed vind maar ik had liever dat je even gewacht had op mijn antwoord voor je je rol ging invullen..

    Alles staat erbij! (:

    Btw.. ik vind Logan echt ontiegelijk sexy c;


    Haha. Logan is gewoon ontiegelijk sexy. (cool)

    Ik zal zo wel een introductie post met Logan schrijven.


    She was always looking for more..

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Dit had je volgens mij al eerder gevraagt, maar ik vind het goed (: -toen had ik ook gezegd dat het goed was maar heb je dan vast overheen gelezen haha-

    & @Artemis_, het is dat ik je reservatie goed vind maar ik had liever dat je even gewacht had op mijn antwoord voor je je rol ging invullen..

    Alles staat erbij! (:

    Btw.. ik vind Logan echt ontiegelijk sexy c;


    owh, mijn excuses daarvoor


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ferrars schreef:
    (...)

    Oh oops, maar zou je dan misschien hem bij die mensen van die andere scholen kunnen staan?


    Is goed (:
    Welke school?


    Little do you know

    Ikke wil graag nog een vrouw van Durmstrang. Ze wordt een real badass boss-ass bitch :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Is goed (:
    Welke school?


    Doe maar beauxbatons ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sobremesa schreef:
    Ikke wil graag nog een vrouw van Durmstrang. Ze wordt een real badass boss-ass bitch :Y)


    Staat erbij (:

    @Ferrars, is goed, zet hem erbij.


    Little do you know

    Is Cara Delevingne al geFCd? Ik ga der lekker gebruiken, of ze nou al geFCd is of niet. 'Cause ik moet een overdreven knap iemand hebben (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Is Cara Delevingne al geFCd? Ik ga der lekker gebruiken, of ze nou al geFCd is of niet. 'Cause ik moet een overdreven knap iemand hebben (:


    Als het goed is niet


    Little do you know


    † • † • † • †      Avery Maggie Burchard      † • † • † • †


    Some girls want to be a princess when they grow up. I wanted to be in a bad bitch girl gang.


    † Naam †
    Avery Maggie Burchard. Net zoals haar tweelingbroer Logan is ze vernoemd naar haar moeder, Avery, en haar grootmoeder, Maggie. Zelf vind ze dit echt heel erg raar en zwaar irritant. Het is niet eens dat de naam Avery erg mooi is, en vooral Maggie vind ze een verschrikkelijke naam. Het is oudbollig en schattig en alles wat ze zelf niet is. No way dat ze haar kinderen zo gaat noemen. Hun krijgen lekker unieke namen. Tradities en dergelijke zijn sowieso niet echt Avery's ding.

    † Leeftijd †
    Op 18 september is Avery achttien jaar oud geworden, en dit heeft ze natuurlijk samen met haar tweelingbroer gevierd. Het volwassen zijn is goed voor Avery; ze voelt zich wat verantwoordelijker. En hoeft geen fake-ID meer te gebruiken, natuurlijk. Dat is ook wel erg handig.


    I'm sorry dear, in order for you to insult me, I must first value your opinion. Nice try though.


    † Leerjaar †
    Dankzij het feit dat ze nog maar net achttien is, zit Avery nu in het zevende jaar. Haar boeit het allemaal niet echt, school is toch geen erg interessant iets in haar ogen. Ze ziet leerjaren ook niet echt als een of andere ranking. Populariteit en dergelijke ligt niet aan je leeftijd, maar aan je persoonlijkheid.

    † School †
    De school Durmstrang Institute kan Avery haar thuis noemen. Ze is op zich wel blij met de school, omdat het geen erge softie is als Hogwarts, Beauxbatons of Oxford. Ze leren er ook Dark Arts en dat is iets wat Avery vooral fijn vind aan de school. Het hele uitwisselingsproject met Oxford hoeft van haar ook niet. Nieuwe mensen en dergelijke ontmoeten vind ze niet al te belangrijk.

    † Bloedstatus †
    Wat je niet zou verwachten van zo iemand als Avery is dat ze een Muggle Born is. Haar ouders kunnen beide niet toveren, en voor zover ze weet niemand in de familie behalve zij en Logan. Dit is iets wat ze beide het liefst geheim houden, en weinigen weten dan ook van het feit dat ze geen magische ouders hebben. Maar je merkt wel dat ze muggleborns niet zo erg afkraken als je zou verwachten, maar de meeste mensen hebben de link nog niet gelegd.


    A pretty bitch sits and waits for shit to happen. A boss bitch works her ass off and makes it happen. And even though you're anything but pretty, you belong to them pretty bitches. Whereas I'm boss.

    † Uiterlijk †
    Knap is Avery zeker, en dat weet ze maar al te goed. En dat vindt ze dan ook geweldig. De invloed die je kan hebben op andere mensen puur en alleen door hoe je eruit ziet, dat vindt ze geweldig. En ook houdt ze nogal van jongens en de leukigheden die ze mee brengen, en haar uiterlijk helpt zeker. Erg van de lange relaties is ze nou niet bepaald, en ze vind het niet erg om de harten van jongens te breken. Dat is dan wel weer leuk aan het uitwisselingsproject; een hele grote horde knappe jongens die haar reputatie nog niet kennen. Heerlijk.
    Avery is wel erg blij met haar lichaam. Ze is niet echt bepaald klein, maar overdreven lang is ze gelukkig ook niet. Ze is wel wat langer dan de gemiddelde lengte, maar dat vind ze op zich prima. Iets langer zijn dan de rest vind ze juist wat fijner. Meestal staat ze ook erg recht, met haar schouders naar achteren en borst vooruit. Hierdoor lijkt ze weer wat langer. Haar loopje heeft ook wel iets, het is soepel en vol zelfvertrouwen en arrogantie. Ze zal alleen nooit toegeven dat ze dit thuis voor de spiegel een tijd lang heeft moeten oefenen. Ze is dan ook niet echt een natuurtalent qua het lopen op hakken, maar dankzij veel oefening is het nog wel te doen. Toch loopt ze meestal met platte schoenen, want met hakken aan is ze toch wel een beetje té lang. En lang zijn vind ze wel erg irritant, vooral omdat langer zijn dan haar scharrels. Daarnaast is haar lichaam zongebruind en ze is ook best wel dun. Dit is niet echt te danken aan haar strenge dieet, want die bestaat niet. Avery schuift alles wat ze lekker vind in grote mate naar binnen, en het is een absoluut wonder dat ze nog zo dun is. Oké, zo een groot wonder is het nou ook weer niet, aangezien ze regelmatig in de sportschool te vinden is en doet aan ritmische gymnastiek, op een hoog niveau. Dit is veel zwaarder dan je zou verwachten, dus buikspieren en dergelijke heeft ze zeker. Sterker nog, ze is enorm lenig en soepel dankzij deze sport. Helaas kan ze het niet veel meer beoefenen, en ze doet het alleen maar in de vakanties en dergelijke. Toch is ze nog steeds super lenig en ze vind het geen probleem dat te laten zien aan anderen.
    Op dit lichaam zijn ook een heleboel tattoo's te vinden. 17, om precies te zijn. De meest opvallende zijn de leeuw op haar vinger, het woord B A C O N . . . op haar arm, en de 'made in England' stempel onder haar voet. Ze vindt ze wel een beetje leuk, maar toch heeft ze ook wel een beetje spijt van de enorme hoeveelheid tattoo's. De specifiek genoemde vindt ze leuk, maar de rest niet zo heel erg meer. Ze realiseert zich dat ze de dingen voor de rest van haar leven op haar huid gedrukt zal hebben.


    Haar gezicht is bijna een kunstwerk te noemen, wat Avery zeker niet zou ontkennen. Het zou niet echt ovaalvorming of zo genoemd kunnen worden, want het is eerder een half ovaal dat halverwege minder ovaalvormig loopt en eindigt in een dunne kin. Haar gezicht is net zo goudbruin gekleurd als haar lichaam, alhoewel haar make-up zorgt voor een soort 'hogere kwaliteit', met een gebrek aan betere verwoording. Ze weet precies welke make-up ze moet gebruiken om haar gezicht het beste uit te laten komen. Haar jukbeenderen zijn dan ook nog beter zichtbaar dan normaal en haar donkere, dikke wenkbrauwen komen erg mooi uit op haar gezicht. Ze gaat nooit meer zonder make-up haar kamer uit, omdat ze zichzelf zonder dit hulpmiddel niet meer zo knap vindt. Ook al irriteert het afhankelijk zijn haar, toch laat ze het toe. Hoe vaker ze zichzelf zonder make-up ziet, hoe lelijker ze zichzelf stiekem toch begint te vinden. Ze heeft van nature een klein wipneusje, waar ze natuurlijk geen probleem mee heeft. Haar ogen zijn licht blauw gekleurd, alhoewel ze soms als lichtgrijs of zelfs zilver over kunnen komen. Haar wimpers zijn lang en van nature blond, wat ook de reden dat ze altijd - áltijd - mascara op heeft. Ze vindt het heel kut dat ze eigenlijk blond zijn, maar ze moet er maar mee leren leven. Als laatste heb je haar lippen, die vol en licht roze zijn. Ze zijn mooi, maar ze kunnen wel een heleboel verschillende - pijnlijke - woorden tot leven brengen.

    † Innerlijk †
    De eerste eigenschap van Avery is dat ze een originele, echt badass boss-ass bitch is. En dat weet ze en daar is ze trots op. Ze kan super gemeen zijn tegen sommige mensen, maar tegen anderen is ze wel weer heel aardig. Dat ligt echt heel erg aan het type persoon, zowel het uiterlijk als het innerlijk. Maar ze is van binnen best wel heel erg gemeen en bitcherig. Regels en dergelijke zijn dan ook echt helemaal niets voor haar, en ze vind regels breken dan ook best wel erg leuk. Het geeft haar een enorme kick.
    Waar je ook niet omheen kan is haar mening. Avery is erg sterk qua dat. Ze vertelt precies wat ze denkt, op een manier waarop iedereen begrijpt wat ze bedoelt en ook waarom. Ze stemt haar mening niet af op die van anderen, iets wat een erg sterk en goed iets aan haar is. Als iedereen het jurkje lelijk vind maar zij wilt het dragen naar het schoolfeest, dan doet ze dat gewoon. Ze vindt de mening van anderen ook interessant, maar haar overhalen om iets anders te denken is een moeilijk en langdurig iets. Weinigen nemen nog de moeite om haar te overtuigen van iets, aangezien ze rotsvast is.
    Het boeit haar sowieso niet zo wat anderen van haar denken. Maar dit is nog een moeilijk uit te leggen iets. Het maakt haar namelijk niet echt uit wat mensen specifiek van haar denken, maar het interesseert haar wel. Ze vindt het eerder grappig om te horen wat anderen van haar denken dan dat ze het als een compliment of belediging ziet. Ondanks dat is ze best wel populair te noemen, en dat vindt ze wel erg leuk. Iedereen kent haar in ieder geval en kijkt vaak op tegen haar op.
    Onvoorspelbaar en wispelturig, weer iets wat niet te missen is aan haar. Deze eigenschappen zijn waarschijnlijk - achter het bitch zijn - het meest opvallend aan haar. Ze is ongelofelijk onvoorspelbaar, zelfs de mensen die haar al jaren kennen kunnen haar volgende move nooit voorspellen. Expect the unexpected - dit past perfect bij Avery. Ze is naast onvoorspelbaar ook nog eens enorm wispelturig. Ze kan het ene moment gillend en blij rondspringen, en binnen tien seconden huilend in een hoekje zitten. Het is bijna eng, zo snel kan haar mood switchen. Ook deze switch zien de meesten niet eens aan komen. De meeste mensen vinden dit erg irritant, aangezien het vrijwel onmogelijk is om te begrijpen wat er door haar heen gaat. Niemand zal de manier waarop ze denk echt te weten komen, behalve zijzelf dan. Deze rare manier van denken is niet alleen hierin te zien, maar ook in de manier waarop ze op dingen reageert en oplossingen die ze bedenkt voor problemen. Dit is altijd anders dan je zou verwachten en meestal twijfelen de mensen of het wel zou werken. Maar Avery kan heel overtuigend en vol zelfvertrouwen overkomen, waardoor ze vaak mensen overhaald het toch te proberen. Lang niet altijd pakt dit goed uit, maar toch krijgt ze keer op keer een nieuwe kans.
    Ook is ze erg creatief, iets wat ook terug te zien is in haar levenstijl. De dingen die ze doet zijn goed uitgewerkt maar bovenal origineel. Haar creativeit is alleen niet echt iets wat ze erg aan spoort. Ze doet niet aan veel tekenen of knutselen, alhoewel ze dat als kind wel graag deed. Nu is het creatief zijn meer iets wat terug te vinden is in de dingen die ze moet doen, niet in dingen die ze vrijwillig doet.
    Daar is ze te lui voor en bovendien vindt ze het raar om te doen. Wel verzint ze soms zelf spreuken en dergelijke. Dat is wel een mooie eigenschap van haar; ze is een erg goede heks en werkt er nog best hard voor ook. Ook al is ze meestal te lui om haar huiswerk goed te doen. Maar als ze kan zien wat ze er aan heeft doet ze erg haar best. Doorzetten kan ze zeker wel, tot het uiterste puntje kan ze doorgaan. Maar alleen als ze daar ook echt zin in heeft. Maar talent heeft ze zeker en ze vindt het ook geen probleem om het aan iedereen te laten weten.
    Avery is een druk, onvoorspelbaar en bitchy meisje, dat een eigen mening heeft en erg kan doorzetten. Ze is in het algemeen erg gemeen tegen mensen, tenzij ze er wat in ziet. Deze 'bitch' zal elke regel op Oxford spectaculair proberen te breken.


    Being arrogant isn't a bad thing, you know. People don't always see the good things about you. You should tell them loud and clear, and then they'll understand.


    † Geschiedenis †
    Samen met haar tweelingbroer Logan is ze opgegroeid in een normaal muggle gezin. Maar hoe ouder ze werden, hoe duidelijker het werd dat de twee niet normaal waren. Ze waren zowel erge probleemkinderen als kinderen met iets raars. Hun ouders werden langzaam gek van ze, en toen ze te horen kregen dat ze tovenaar en heks waren, waren ze erg opgelucht. De mensen houden van ze, maar ze konden het gewoon niet meer aan. Op de één of andere manier zijn Avery en Logan nooit van Durmstrang gestuurd, ondanks dat ze zoveel regels hebben gebroken. Ze weten altijd waar de lijn is en zorgen dat ze er nooit helemaal overheen komen.

    † Huisdier †
    Een huisdier heeft Avery ook. Haar uil heet Caroline, gewoon omdat ze het een mooie naam vind. Het diertje is pikzwart met felgroene ogen. Ook zitten er een paar random witte veren op haar vleugels, waarvan niemand weet waarom. Maar Avery vindt het bijzonder en Caroline is een geweldig diertje.

    † Extra †
    • Krijgt een relatie met Blaine.
    • Ze rookt.
    • Haar wand is 14 cm met draken bloed als kern.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 15:17 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Madame is done ^^ is ze goed?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Madame is done ^^ is ze goed?


    Oeh, ik vind haar cuull.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Oeh, ik vind haar cuull.

    Tank You Very Much *buigt sierlijk* nu krijgt Blaine een koele vriendin (cool)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Madame is done ^^ is ze goed?


    Een Bad-ass. Misschien toekomstige vrienden met Scarlett aangezien ze beide rebels zijn?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Tank You Very Much *buigt sierlijk* nu krijgt Blaine een koele vriendin (cool)


    Jaj, past wel goed bij hem, want dat is hij ook, maar hij is ook wel hot heur, hehehe. Dat moest een soort vreemde pedolach voorstellen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman