• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    CaptainKush schreef:
    Klinkt wel leuk, doe mij maar een meisje die van de andere school komt.


    Okey (:
    Welke school?


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Okey (:
    Welke school?


    Doe maar Hogwarts. Meisje komt in jaar 7 als dat kan.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 19:15 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Doe maar Hogwarts. Meisje komt in jaar 7 als dat kan.


    Dat kan natuurlijk (:
    Afdeling mag je erbij zetten, hoeft niet perse.


    Little do you know

    Mag ik Rose laten vallen en een nieuw meisje van Hogwarts nemen?


    -

    Ik weet nog niet wie ik FC misschien Alexis Ren maar weet het nog niet zeker.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy




    Leeftijd:
    Scarlett is momenteel zeventien jaar oud en verjaard op 31 oktober op Halloween.

    Leerjaar:
    Ze is nieuw op Oxford en begint in het zevende jaar.

    School:
    Scar heeft in totaal zes jaar op Hogwarts gezeten maar is overgeplaatst naar Oxford. Sommige zeggen dat het is omdat de leraren haar op Hogwarts zat waren en haar het liefst zo snel mogelijk zagen verdwijnen.

    Bloedstatus:
    Het meisje is een Pure Blood net als haar gehele familie. Haar ouders maar vooral haar grootouders vinden dat er onderscheid tussen Halfblood en Pure Blood gemaakt moet worden maar Scarlett trekt zich er niet zoveel van aan. Toch is ze wel trots op haar Pure Blood status.

    Uiterlijk:


    De bijnaam 'Barbie' is niet voor niets op haar lijf geschreven. Hoewel ze het een verschrikkelijke bijnaam vindt noemen mensen haar vaak zo. Mede door haar lange blonde haren. Scarlett is redelijk aan de kleine kant, zo'n 1.65. Echt erg vindt ze dat niet omdat eigenlijk alle jongens die ze ontmoet langer zijn dan zij is. Ze heeft redelijk grote bruine ogen en een egale licht getinte huid. Wel draagt ze eigenlijk altijd wel make-up maar gewoon omdat ze dat zelf het mooiste vindt. Vooral eye-liner, mascara en wenkbrauw potlood vergeet ze nooit in de ochtend. Haar kledingstyle is erg verschillend maar ze draagt eigenlijk altijd wel dingen die haar rondingen accentueren. Korte broekjes en tanktops zijn haar favoriete kledingstukken maar ook haar leren jasje draagt ze zeer regelmatig. Scarlett vind het ook fijn om bandana's, hoedjes. mutsen en petten te dragen. Vooral mutsen heeft ze erg veel en vooral in Zweden denkt ze dat ze dat nodig gaat hebben.

    Innerlijk:
    'A little trouble never hurt nobody', is het motto van deze blondine. Vele mensen zouden Scarlett omschrijven als een rebels persoon. Ze gaat graag naar feestjes en is ook niet vies van drank of drugs. Sommige mensen zeggen ook dat dat de reden zou kunnen zijn dat ze Hogwarts moest verlaten. Scarlett is een druk persoon en eigenlijk kan je altijd met haar lachen. Hoewel ze klein is durft ze wel haar mond open te trekken als iets haar niet bevalt. Het meisje zegt altijd wat ze denkt en wordt door sommige daarom bot genoemd. Scarlett maakt het nooit uit wat mensen over ze zeggen, hoe ze over zichzelf denkt is voor haar het belangrijkst. Toch geeft ze wel om andermans mening als het gaat om andere dingen. Zoals feestjes, jongens, drugs, eigenlijk al het andere. Toch is niet alles positief aan de kleine blondine. Een slechte eigenschap van haar is dat ze redelijk lui kan zijn en soms niet al te slim uit de hoek komt. Scar kan een ongelofelijke bitch zijn als ze je niet mag en heeft er een hekel aan om alleen te zijn. Echt veel succes in de liefde heeft ze niet. Veel vriendjes heeft ze wel al gehad en ze is goed in mannen misleiden. Misschien was dat wel de reden dat ze bij Slytherin was ingedeeld. Maar als je deze rebelse blondine eenmaal veroverd hebt gaat ze ook helemaal voor je en is ze een geweldig vriendinnetje.

    Geschiedenis:
    Scarlett moet zich opleven aan de familie'eer. Op Hogwarts kende iedereen haar achternaam en werd ze ook beoordeeld op haar achternaam. Metname ook omdat haar opa en oma verkeerde keuzes maakte en voor 'The Dark Lord' kozen in de tovenaarsoorlog. Haar vader, Draco Malfoy, heeft eigenlijk nog steeds spijt van dat hij zich ooit heeft laten overhalen door hem. Echt veel van de familie geschiedenis weet ze niet, alleen dat een aantal familieleden van haar dooddoeners waren. Of Scarlett zelf voor de duistere kant zou kiezen weet ze niet. Het meisje is geboren in Londen en eigenlijk heeft ze daar nog tijden gewoond. Haar ouders zijn zeker niet arm en Scarlett heeft vrijwel altijd alles gekregen wat ze wilde. Hoewel haar vader erop tegen is heeft Scarlett een goede band met haar opa Lucius. Hij nam haar vroeger altijd mee naar allerlei uitjes en haar ouders wilde dat niet hebben. Die waren bang dat hun lieve dochter zou veranderen in een gruwelijk monster. Haar vroege jeugd was nooit heel tragisch tot vorige jaar toen haar broertje Scorpius vermoord in het bos achter hun huis werd gevonden. Haar moeder huilt nog steeds avonden achter elkaar en misschien was dat voor Scarlett ook wel het punt in haar leven dat ze doorsloeg met het gebruik van drugs en alcohol. De kleine jongen werd gevonden op kerst avond en nog altijd is dat een zware avond voor Scarlett omdat ze een goede band met haar broertje had.

    Extra:
    Scarlett heeft een kleine tattoo op haar linker enkel S.M. in sierletters. Ze heeft die laten zetten in eren van haar broertje.

    Huisdier:
    Scar heeft een kat genaamd Charlie en hij volgt haar overal waar ze heengaat.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Scarlett is wel af denk ik, is ze goedgekeurd?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mangata schreef:
    Mag ik Rose laten vallen en een nieuw meisje van Hogwarts nemen?


    Ofcourse (:
    Zet je erbij

    CaptainKush schreef:
    Scarlett is wel af denk ik, is ze goedgekeurd?


    Helemaal goed (:


    Ik zal zometeen en anders morgen de tijd in de RPG skippen waarop de nieuwe leerlingen van de andere scholen aan kunnen komen,
    het liefst maak ik een nieuw topic aan maar aangezien het speeltopic nog lang niet vol is gaat dit jammergenoeg niet.


    Little do you know

    Word misschien wel moeilijk inspringen maar ik zal mijn best doen haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Word misschien wel moeilijk inspringen maar ik zal mijn best doen haha.


    Het is gewoon aankomen bij de voordeur en ontvangen worden door mijn lerares Kjellberg (:
    Als jij een post heb geschreven dat je personage aan komt zal ik er één schrijven met mijn lerares (:


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Het is gewoon aankomen bij de voordeur en ontvangen worden door mijn lerares Kjellberg (:
    Als jij een post heb geschreven dat je personage aan komt zal ik er één schrijven met mijn lerares (:


    Ik ga nu dan beginnen aan de post schrijven. Misschien dat ik nog een jongen aanmaak maar dat doe ik later wel (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Ik ga nu dan beginnen aan de post schrijven. Misschien dat ik nog een jongen aanmaak maar dat doe ik later wel (:


    Dan zal ik een post plaatsen waarin de tijd verandert word (:


    Little do you know

    FLEUR NYMPHADORA LUPIN.



    Naam:
    Fleur Nymphadora Lupin.

    Leeftijd:
    Zestien jaar, verjaart op twee januari.

    Leerjaar:
    Zeven.

    School:
    Hogwarts.

    Bloedstatus:
    Pure blood.

    Uiterlijk:
    Fleur is zeker een mooi meisje te noemen. Ze heeft lang bruin haar tot haar borst en grote helder blauwe ogen. Fleur is smal en slank gebouwd met weinig rondingen. Fleur heeft een ovaal gezicht met een soepele kaaklijn en hoog liggende jukbeenderen. Fleur heeft een mooie huid met enkele sproetjes die vooral op haar neus en wangen liggen. Doordat Fleur Metamorphmagus is kan ze haar uiterlijk naar believen veranderen. Dit doet ze dan ook vaak omdat ze het leuk vindt om te doen.

    Innerlijk:
    Fleur heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Fleur eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Fleur is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Fleur is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Hiermee lijkt ze ook volwassener dan ze is en wordt ze vaker serieus genomen door volwassenen. Fleur kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Als Fleur van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Fleur is erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Fleur kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Fleur kan heel lief zijn als ze dat wilt maar sommige mensen kan ze gewoon niet uitstaan waardoor ze ook niet aardig tegen ze is. Aan Fleur heb je een hele goede vriendin. Ze kan erg goed luisteren en zal je altijd proberen te helpen. Fleur kan niet goed tegen mensen die de waarheid niet spreken. Zelf zal ze bijna altijd de waarheid spreken behalve als ze daarmee iemand die ze trouw heeft belooft verraad.

    Geschiedenis:
    Remus Lupin † ~ Grootvader
    Nymphadora Tonks † ~ Grootmoeder
    William Weasley ~ Grootvader
    Fleur Delacour ~ Grootmoeder
    Edward Lupin ~ Vader
    Victoire Weasley ~ Moeder
    Remus William Lupin ~ Broer

    Fleur heeft een prettige jeugd gehad. Het was altijd gezellig bij haar thuis en ze kon goed opschieten met haar broer. Toen ze elf werd is ze naar Hogwarts gegaan en daar is ze ingedeeld bij de afdeling Gryffindor. Fleur had vanaf dag een al heel veel vrienden en is altijd erg populair geweest zonder dat ze er veel voor deed. Ze vindt het jammer dat ze haar vrienden op Hogwarts moest achterlaten maar vindt het geweldig dat ze nieuwe mensen kan gaan ontmoetten en is erg benieuwd naar Oxford.

    Extra:
    Fleur heeft een rare bloedcombinatie. Ze is 6,25% Veela, 31.25% Werewolf en ze is Metamorphmagus.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 15:32 ]


    -

    Fleur is wel af geloof ik. Is ze goed zo?


    -

    Ze is helemaal top!
    Ik zet haar erbij (:


    Little do you know