• Van bladgoud naar het land, waar de de gouden bladeren aan de bomen zitten. Ik heb het natuurlijk over Lothlórien, het mooiste land uit de boekenreeksen van Tolkien, en over de majestueuze mellyrnbomen. De valleien van Lothlórien zijn begroeid met twee soorten bloemen: de gele Elanor, de zonnester en de witte Niphredil, de sneeuwdruppel. Deze sneeuwdruppel zal de komende tijd mijn naam zijn.

    Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het kijken van de extended versions van Lord of the Rings en zoals altijd verbaasde ik me weer over hoe mooi Lorien is. Dus vandaar deze naam.


    Om het topic nuttig te houden en met een originele vraag af te sluiten: welke bloemen vinden jullie mooi?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:48 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Klinkt leuk ^^
    Is het van Lord of the Rings? (Ik ben daarmee een leek.)

    Ik hou van tijgerlelies :3

    Smuttler schreef:
    Klinkt leuk ^^
    Is het van Lord of the Rings? (Ik ben daarmee een leek.)

    Ik hou van tijgerlelies :3


    Ja, het is inderdaad van Lord of the Rings. Dat zijn inderdaad mooie bloemen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooi! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gaaf! Ik heb eens Simbelmynë als naam gehad, da's een bloem die in Rohan groeit, voornamelijk op de graven van de koningen van Rohan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euron schreef:
    Gaaf! Ik heb eens Simbelmynë als naam gehad, da's een bloem die in Rohan groeit, voornamelijk op de graven van de koningen van Rohan.


    Dat vind ik ook een hele mooie. Die scène met Theoden in de film is ook echt hartverscheurend.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.