• Van bladgoud naar het land, waar de de gouden bladeren aan de bomen zitten. Ik heb het natuurlijk over Lothlórien, het mooiste land uit de boekenreeksen van Tolkien, en over de majestueuze mellyrnbomen. De valleien van Lothlórien zijn begroeid met twee soorten bloemen: de gele Elanor, de zonnester en de witte Niphredil, de sneeuwdruppel. Deze sneeuwdruppel zal de komende tijd mijn naam zijn.

    Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het kijken van de extended versions van Lord of the Rings en zoals altijd verbaasde ik me weer over hoe mooi Lorien is. Dus vandaar deze naam.


    Om het topic nuttig te houden en met een originele vraag af te sluiten: welke bloemen vinden jullie mooi?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:48 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Klinkt leuk ^^
    Is het van Lord of the Rings? (Ik ben daarmee een leek.)

    Ik hou van tijgerlelies :3

    Smuttler schreef:
    Klinkt leuk ^^
    Is het van Lord of the Rings? (Ik ben daarmee een leek.)

    Ik hou van tijgerlelies :3


    Ja, het is inderdaad van Lord of the Rings. Dat zijn inderdaad mooie bloemen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooi! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gaaf! Ik heb eens Simbelmynë als naam gehad, da's een bloem die in Rohan groeit, voornamelijk op de graven van de koningen van Rohan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euron schreef:
    Gaaf! Ik heb eens Simbelmynë als naam gehad, da's een bloem die in Rohan groeit, voornamelijk op de graven van de koningen van Rohan.


    Dat vind ik ook een hele mooie. Die scène met Theoden in de film is ook echt hartverscheurend.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind dit echt je mooiste naam tot nu toe, Margot.^^
    Echt heel cool - en niet alleen omdat het LOTR gerelateerd is, haha. (:

    Ik heb eigenlijk geen favoriete bloem. In ieder geval niets dat ik bij naam kan noemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, dat is 'n hele mooie username. Toevallig zag ik gisteren The fellowship of the ring op tv. c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Heel erg bedankt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dolletjes! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Echt een hele mooie naam! Binnenkort heb ik ook een username die met lotr te maken heeft (:

    Oooooh, Bladgoud. Van gouden bladeren. Ik sprak het altijd uit als "Blagoe", op z'n Frans en ik vroeg me al af wat het betekende. :'D The extended version van LotR is echt super!
    Maar deze vind ik echt super leuk!

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 17:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind je usernames altijd erg leuk, ghehe. Deze ook weer!


    Your make-up is terrible

    Lord of the Rings namen zijn altijd vrij ingewikkeld omdat het van die lange, onbekende woorden zijn, maar ze zijn ook altijd heel mooi. Ik vind deze echt prachtig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Lord of the Rings namen zijn altijd vrij ingewikkeld omdat het van die lange, onbekende woorden zijn, maar ze zijn ook altijd heel mooi. Ik vind deze echt prachtig. ^^


    Alle namen ja, vooral Sam;p

    Maar ik ben het met je eens ja en het is echt een prachtige naam


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah! Deze is moooiii :3
    Ik wil hierna ook weer eens een Middle-Earth username. Het liefst een van 15 karakters. Altijd leuk als mensen ze dan proberen te spellen, hehehe ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]