• Van bladgoud naar het land, waar de de gouden bladeren aan de bomen zitten. Ik heb het natuurlijk over Lothlórien, het mooiste land uit de boekenreeksen van Tolkien, en over de majestueuze mellyrnbomen. De valleien van Lothlórien zijn begroeid met twee soorten bloemen: de gele Elanor, de zonnester en de witte Niphredil, de sneeuwdruppel. Deze sneeuwdruppel zal de komende tijd mijn naam zijn.

    Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het kijken van de extended versions van Lord of the Rings en zoals altijd verbaasde ik me weer over hoe mooi Lorien is. Dus vandaar deze naam.


    Om het topic nuttig te houden en met een originele vraag af te sluiten: welke bloemen vinden jullie mooi?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:48 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Alle namen ja, vooral Sam;p

    Maar ik ben het met je eens ja en het is echt een prachtige naam


    Zodra ik dat had gepost wist ik dat iemand Sam of Frodo zou noemen. Ik ben helderziend! :'D
    Maar goed, ik geef het toe, er zijn dus een paar uitzonderingen en wat ik zei klopte niet helemaal 100%.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha heel erg bedankt allemaal.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I like it a lot!


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Zodra ik dat had gepost wist ik dat iemand Sam of Frodo zou noemen. Ik ben helderziend! :'D
    Maar goed, ik geef het toe, er zijn dus een paar uitzonderingen en wat ik zei klopte niet helemaal 100%.


    Zelfs Sam is Samwise, wat ook een nogal vreemde naam is, dus tja. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wauw, pretteh! :3
    Welkom terug bij de LOTR-usernamenclub :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien