• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Hoezo is het meteen grappig...? :'d
    Je kan ook nieuwsgierig zijn naar iets, weet je wel.
    Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)


    Heel veel succes!

    You can do it :3


    26 - 02 - '16

    now i feel quilty...


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Dauth schreef:
    (...)Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)


    Good luckz ;3


    i put the fun in funeral

    Dauth schreef:
    (...)Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)


    Kinderachtig moet toegestaan zijn als je dertien bent, niet waar? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Dauth schreef:
    (...)Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)

    Lol. Ik dacht; ik zeg er niets over, maar je neemt me de woorden uit de mond :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    (...)Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)


    Ik heb nooit gezegd dat ik volwassen ben.


    wat was dit ookalweer

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Heel veel succes!

    You can do it :3



    Die kat is echt geweldig.


    Your make-up is terrible

    Wallace schreef:
    (...)
    Lol. Ik dacht; ik zeg er niets over, maar je neemt me de woorden uit de mond :').


    Yeah, je hoeft je mond hier maar open te trekken en voor je het weet komt er een waterval aan reacties, want o wee. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die kat is echt geweldig.


    I know right? Cats are awesome ;3


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, je hoeft je mond hier maar open te trekken en voor je het weet komt er een waterval aan reacties, want o wee. D:

    Kun je verwachten als je van die opmerkingen over anderen maakt. Laat mensen toch in hun waarden en zijn zoals ze zijn.


    Pretty is just a pretty word.

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, je hoeft je mond hier maar open te trekken en voor je het weet komt er een waterval aan reacties, want o wee. D:


    Het spijt me zeer dat ik dit zeg, maar er is een verschil tussen je mening uiten en beledigend overkomen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Kun je verwachten als je van die opmerkingen over anderen maakt. Laat mensen toch in hun waarden en zijn zoals ze zijn.


    Oeps, ik heb weer iets gezegd.

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    I know right? Cats are awesome ;3


    Yeaaah, maar vooral deze, haha. Ik dacht meteen aan deze, maar dan in katvorm! *O*


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeaaah, maar vooral deze, haha. Ik dacht meteen aan deze, maar dan in katvorm! *O*


    Daarom deed ik 'm ook, haha :3


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Oeps, ik heb weer iets gezegd.


    Als je normaal zegt dat je het een beetje kinderachtig vind, zouden mensen anders reageren. Hoe het nu overkomt is alsof wij kleuters zijn die nog niets weten. Zo voel ik me er dan bij.


    wat was dit ookalweer