• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    (...)Nieuwsgierig naar allemaal verschillende namen voor een penis? Dat klinkt als kinderachtig gedrag in mijn oren. Oh well.

    OT: Straks rijles en morgen praktijkexamen. Ik ben zo nerveus. (no_chears)


    Veel succes! Het gaat je lukken! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, je hoeft je mond hier maar open te trekken en voor je het weet komt er een waterval aan reacties, want o wee. D:

    Het is misschien leuk voor even, maar ik hoef het niet overal op het forum tegen te komen. Zoveel is d'r niks 'an. Je leven hangt er niet vanaf, er is wel meer in het leven dan een penis of verschillende namen er voor. Please.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Als je normaal zegt dat je het een beetje kinderachtig vind, zouden mensen anders reageren. Hoe het nu overkomt is alsof wij kleuters zijn die nog niets weten. Zo voel ik me er dan bij.


    Dat is nou het rotte van internet, want dingen komen vaak anders over dan bedoeld. Ik stel gewoon iets vast, waar ik verder niks mee bedoel.


    Your make-up is terrible

    Toen ik dertien was deed ik heel andere dingen :') Ik speelde buiten en met auto's (yeah I was a bit childish back then). Ik hielt me helemaal niet bezig met dat onderwerp, en nu ook nog niet echt eigenlijk (alleen in mijn stories). Maar de jeugd van tegenwoordig is er nu steeds vroeger bij en misschien is het dan ook beter dat ze de dingen al weten. Of het nou verschillende namen voor penissen zijn of hoe je geen soa krijgt is, het is met deze jeugd beter om dat nu te leren voordat het te laat is.

    Done :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga echt huilen. Kut zooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Muziek heeft echt veel te veel impact op mijn emoties. T_T Damnit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is nou het rotte van internet, want dingen komen vaak anders over dan bedoeld. Ik stel gewoon iets vast, waar ik verder niks mee bedoel.


    Goed. Maar dan is het nog steeds ook eerlijker om het tegen ons te zeggen dan via een ander topic.


    wat was dit ookalweer

    Bostick schreef:
    Toen ik dertien was deed ik heel andere dingen :') Ik speelde buiten en met auto's (yeah I was a bit childish back then). Ik hielt me helemaal niet bezig met dat onderwerp, en nu ook nog niet echt eigenlijk (alleen in mijn stories). Maar de jeugd van tegenwoordig is er nu steeds vroeger bij en misschien is het dan ook beter dat ze de dingen al weten. Of het nou verschillende namen voor penissen zijn of hoe je geen soa krijgt is, het is met deze jeugd beter om dat nu te leren voordat het te laat is.

    Done :'D


    Kyle. Don't lie about that thing. Je hebt verteld wat jij en Miel doen. -wbw-

    Mja, ik ben het met een deel eens, ik zie niets negatiefs in het feit dat we het weten. Lol.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Kyle. Don't lie about that thing. Je hebt verteld wat jij en Miel doen. -wbw-

    Mja, ik ben het met een deel eens, ik zie niets negatiefs in het feit dat we het weten. Lol.


    Ik lieg praktisch niet, hahah. Ik verdiep me er niet in maar dat wil niet zeggen dat ik niets doe :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Goed. Maar dan is het nog steeds ook eerlijker om het tegen ons te zeggen dan via een ander topic.


    Oh, je dacht dat mijn eerste reactie ging over jullie penis verhaaltjes in een topic waar ik niet kom? :'D Not really.


    Your make-up is terrible

    Dit bedoel ik. Als er ook maar iets wordt gezegd wat een ander niet aanstaat, kan je direct een aanval op je verwachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet dat het echt helpt om er continu op te blijven reageren? :W


    26 - 02 - '16

    Let's get physical, physical. You wanna get physical, let's get into physical. Let me hear your body talk, you body talk. Let me hear your body talk.

    Dat is lang geleden dat ik die gehoord heb, zeg o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    2001. Met een paar uur :'d


    Okay, ik reken je nog net bij 'cool'. You're a lucky girl. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    2000 child? - We're the cool one. :Y)


    Dat is zo raar, het voelt soms alsof 2000 nog maar een paar jaar geleden is, maar ondertussen zitten jullie ook al op de middelbare en alles.


    Your make-up is terrible