• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Dit aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie is tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.




    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Specialiteiten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Rollen:
    † Tsuchiya – Makani 'Cherry'; 1,2.
    † Bederov – Dakota Ellery; 1,6.
    † Braniel – Kendra Huntley; 1,5.

    † Assassin – Jason Viles; 1,1.
    † Ambrose – Roman Roan Tate Archer; 1,1.
    † Dumbledore – Maxime "Max" Sebastian Parker; 1,8.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Oh, well, that's ironical hehe.


    Haha, jup. x: Was grappig toen ik jong was. Als ik hem nu tegenkom noemt hij me nog altijd zo, dus dat is wel grappig.

    Braniel schreef:
    Ik lust ook geen kersen, holladiejee!
    Strawberries for the win.
    :9~


    Oeh aardbeien ja. Ghehe. Véél lekkerder.


    I'm your little ray of pitch black.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Het speeltopic kan ik alsnog om 11 uur openen. Kan dit voor jou of niet? En geschiedenis hoeft niet zo lang te zijn hoor.


    Je hoeft niet perse voor mij te wachten hoor, ik neem toch aan dat het topic niet gelijk volgespamt zal worden.

    Is het anders goed dat ik simpelweg schrijf dat ze nooit/bijna nooit over haar verleden praat? Dan heb ik wat langer de tijd iets te verzinnen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tsuchiya schreef:
    Mensen, denk aan jullie rollen! Ik ga 'm vanavond aanmaken no matter what!


    Mijn excuses dat ik niet meer gereageerd heb. Ik zat namelijk 2 dagen in Londen. Is er nog een kans dat ik morgen mijn rol aanmaak en inspring in het verhaal?
    Nogmaals sorry!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ambrose schreef:
    (...)
    Oeh aardbeien ja. Ghehe. Véél lekkerder.

    Dat dacht ik dus ook al, lekker zoet.

    & @ Dornan: De geschiedenis vind ik ook altijd zo vervelend om te bedenken. Ik weet nooit zo goed wat ik nou op moet schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dumbledore schreef:
    (...)
    Mijn excuses dat ik niet meer gereageerd heb. Ik zat namelijk 2 dagen in Londen. Is er nog een kans dat ik morgen mijn rol aanmaak en inspring in het verhaal?
    Nogmaals sorry!

    Ik heb het tegen mijn zus (Tsuchiya) gezegd en ze zal over ongeveer een halfuur terug reageren, gezien ze nu een serie kijkt.
    Hoe was het in London?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Dornan: Je kan wel alvast verzinnen hoeveel familieleden ze heeft en/of kent of zo en daarnaast schrijft dat ze er weinig tot niet over praat. Dan kun je later alsnog iets bijvullen, als je dat wilt.
    @ Dat maakt niks uit. Het is fijn dat je alsnog een berichtje daarover stuurt voor wat opklaring! En dat is helemaal goed hoor. C:


    Ik open het topic over ongeveer een uur.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dakota Ellery
    ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
    What's life without a little risk?





    Rol
    Vrouwelijke huurling

    Naam
    Dakota Ellery

    Leeftijd
    24

    Specialiteiten
    Natuurlijk weet Dakota hoe ze door middel van vechten kunsten iemand uit kan schakelen, maar haar talenten liggen echter bij iets anders. Ze heeft altijd een aanleg gehad voor target-shooting-gebaseerde activiteiten, waardoor haar specialiteit bij snipen ligt. Daarnaast is ze ook erg goed in hacken.


    Karakter
    • Koppig
    Dakota is wellicht een van de koppigste personen die je ooit zal tegen komen. Zegt iemand A, dan zal zij B doen wanneer zij er van overtuigd is dat dat beter is. Ze is niet enkel koppig wanneer het daar op aankomt, maar ook wanneer ze een doel voor ogen heeft. Ze is iemand die haar doelen zeker wilt halen en geeft niet graag op, als kan ze wel erg gefrustreerd en gestrest raken wanneer iets haar niet lukt. Doordat ze haar doelen hoe dan ook wilt halen, kan ze ook nogal manipulatief en sluw zijn.
    • Ochtend en avondmens
    Dakota is zowel een ochtend als avond mens. Op sommige dagen springt ze 's ochtends zo uit bed, om dan zelfs te gaan sporten, maar er zijn ook dagen waarop het is zeer lastig haar uit bed te krijgen is en iemand het beste de dekens van haar aftrekken, of bijvoorbeeld water over haar hoofd gooien. Hoelaat ze in de avond gaat slapen, maakt haar ook niet veel uit. De ene keer ligt ze elf uur 's avonds al onder de dekens, de andere keer pas drie uur 's nachts.
    • Sarcastisch en brutaal
    De sarcastische houding die ze soms heeft, draagt bij aan het gegeven dat enkele mensen vinden dat nogal een attitude heeft, met name leiding gevende types.
    • Risiconemer
    Dakota is van mening dat je niet echt geleefd hebt, wanneer je geen risico's neemt in het leven. Ze is dan ook iemand who doesn't play save en kan zich nog wel eens ergeren aan mensen die het zekere voor het onzekere nemen.
    • Nieuwsgierig
    Ze wil graag altijd alles weten. Ze heeft natuurlijk haar eigen geheimen, maar ze kan er niet tegen wanneer iemand geheimen voor haar heeft en zal er veel voor doen om achter iemands geheimen te komen. Doordat ze zo nieuwsgierig is vraagt ze veel door, wat andere mensne nog wel eens kan irriteren
    • Overige eigenschappen:
    ~ Avontuurlijk
    ~ Intelligent
    ~ Impulsief


    Uiterlijk
          Dakota heeft een lengte van zo'n 172 centimeter en een tengere lichaamsbouw. Ze heeft een ietswat vierkante gezichtsvorm, dat omlijst wordt door lange, warrige donkerbruine lokken. Ze heeft smalle lippen, maar haar onderlip is een tikkeltje voller dan haar bovenlip. Haar rechte tanden heeft ze te danken aan het feit dat ze als tiener een enige tijd een beugel had. Haar kijkers hebben een heldere, hemelsblauwe kleur, die enkel blauwer lijken door haar donkere haar kleur en donkere wimpers, waarvan ze op de laatste vaak een laagje mascara op doet. Haar blanke huid wordt snel bruin in de zon en vertoond slechts zelden oneffenheden.
          Afgezien mascara, gebruikt ze ook eyeliner en lipbalsem, maar daar laat ze het meestal bij. Ze doet eigenlijk alleen wat extra's op als ze uitgaat of wanneer ze een feest heeft.
          Qua kleding zal je haar niet snel in iets fleurigs zien lopen. Ze geeft de voorkeur aan de donkere tinten, maar maakt een uitzondering voor de kleur rood.


    Geschiedenis
    Moeder Elizabeth Ellery †
    Vader Samuel Ellery
    Broer Isaac Ellery
    Dakota praat echter niet tot nauwelijks over haar verleden of familie, omdat ze vindt dat anderen in haar vak dit niks aangaat

    Extra
    • Dakota is biseksueel.
    • Heeft een korte tijd in de gevangenis gezetten door het hacken van het computersysteem van de politie.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er mogen ook relaties gemaakt worden met elkaar. Er zullen vast mensen hiertegen zijn, dat is erg begrijpelijk, maar ik vindt het zelf iets fijner/leuker als er enkele relaties duidelijker zijn in de groep. Dan kun je daar tevens wat meer op speculeren. Je bent het niet verplicht natuurlijk (eigenlijk vraag ik het 't evenzeer voor mijn personage, haha --'). Dus, wie staat hier voor open om een relatie met mijn personage aan te gaan?

    Momenteel ben ik bezig om het speeltopic te openen. Praattopic open ik later.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als mensen enige vorm van relatie met de grote knuffelbeer Roman wil, laat maar horen. Ik ben zelf niet zo'n kei met zulke dingen eigenlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Het speeltopic. Ik zal er nog bij schrijven waar/hoe we beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Relaties vind ik niet erg, het is juist handig want dan weet je al hoe je personage met iemand omgaat en dergelijke.

    Dakota is beschikbaar voor zowel Roman and Cherry :Y)
    En ook voor de rest natuurlijk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha, oké. Waar sta je voor open, Cheryl?

    Wie is trouwens de missie-regelaar? Er moet namelijk iemand zijn die de telefoon opneemt voor de missies. Of zullen we daarvoor een persoon bedenken die voor iedereen bespeelbaar is? Misschien dat dat wat handiger is.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor van alles en nog wat, mij maakt het niet veel uit :')


    Dat is niet echt iets voor Dakota, die zal waarschijnlijk de helft van de tijd niet opnemen dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tsuchiya schreef:
    Haha, oké. Waar sta je voor open, Cheryl?

    Wie is trouwens de missie-regelaar? Er moet namelijk iemand zijn die de telefoon opneemt voor de missies. Of zullen we daarvoor een persoon bedenken die voor iedereen bespeelbaar is? Misschien dat dat wat handiger is.


    Ik las met mijn schele ogen Cherry, haha. xd Dacht dus dat je mij bedoelde.

    Roman is sowieso niet echt een leidend typje, en ik denk dat dat er wel bij hoort. Dus helaas.


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha, oké, ik zal even iets bedenken wat er wellicht bij past en hoe Makani jouw personage ziet, Cheryl. En ja, jou bedoel ik ook Ambrose! Lijkt me leuk om ook een band met jouw personage te hebben, haha.

    Oké, ik denk dat 't dan een niet-bestaand persoon is. Ik denk dat dat ook wel wat beter is.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.