• The 16th Quarter Quell!



    Vele jaren na de tweede opstand van de districten zijn de 400ste Hunger Games. De districten zijn 325 jaar geleden weer opnieuw ingedeeld. Heel Panem bestaat uit 24 districten. Tijdens de normale Hunger Games komt er één jongen of één meisje uit een district maar dit jaar zal er uit elk district één jongen en één meisje komen, dit is omdat hun voorouders dat ook moesten doen en dat zij ook niet in staat waren om tegen de macht van het Capitool op te kunnen. Alles lijkt goed te gaan, de tributen gaan de Arena in en een aantal worden er vermoord. Maar dan gebeurd hetgeen wat niemand verwachtte, er komt een invloed van buiten Panem in het spel. De bewoners van Euron, een land wat in het continent wat ooit Europa was ligt, willen Panem overnemen en daardoor gijzelen ze de overgebleven tributen in de hoop dat ze ze komen halen. Zullen de tributen blij zijn dat ze eindelijk verlost zijn van het Capitool, of gaat het er in Euron niet erg veel beter aan toe?


    We zijn al begonnen dus geen nieuwe personages meer.


    Rollen:

    District 1 • Luxeartikelen
    Elise Tris Adams | TheHangingTree | 1.7


    District 2 • Metselwerk

    Gereserveerd | Walkers | 1.6

    District 3 • Technologie



    District 4 • Visserij
    Activa Alana Rycoma | WhereITold | 1.7
    Declan Jr. Curtis | NecklessOfHope | 1.7

    District 5 • Energie



    District 6 • Vervoer

    Gereserveerd | DecemberRain

    District 7 • Hout
    Madeline 'Mady' Troian Parker | ComingToTheTree | 1.8
    Archibald "Archie" Ravor | NecklessOfHope | 1.2

    District 8 • Textiel



    District 9 • Graan



    District 10 • Vee



    District 11 • Landbouw



    District 12 • Mijnbouw



    District 13 • Kernenergie
    Gereserveerd | Luke_Pinguin


    District 14 • Goud en zilver
    Emily Hanna Jones | TheHangingTree | 1.5
    Wolf Donaghue Griffith | Ephrya | 1.4

    District 15 • Informatie en kennis



    District 16 • Interieur en design

    William "Will" Luthrodox | WhereITold | 1.3

    District 17 • Geschiedenis
    Alison Lily McCallie | TheHangingTree | 1.2
    Jace Matthew McCallie | MetUpAtMidnight | 1.6

    District 18 • Verzorgingsartikelen
    Zanna Fawn Savenge | Gwych
    Gereserveerd | Seto

    District 19 • Vermaak
    Shealyn Jonah Rash | Ephrya | 1.6
    Cayden "Kay" Jack Henderson | Mashtonx | 1.12

    District 20 • Kunst
    Samantha Lynn Hale | MetUpAtMidnight | 1.1
    Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers | ComingToTheTree | 1.5

    District 21 • Experimenten



    District 22 • Mutaties
    Gereseveerd | Newt_Runner | 1.5
    Gereserveerd | Seto | 1.5

    District 23 • Voedsel verwerking



    District 24 • Elektronica
    Cashmere `Chassy` Lauren O`Delane | Gently | 1.8




    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Zwakke punten:
    Sterke punten:
    Trainingscijfer: [overleggen]
    Extra:



    Extra uitleg over de districten:

    District 14: Dit district is vooral bezig met goud en zilver uit de grond te halen, omdat goud en zilver een erg gewilde grondstof is in het Capitool is dit district daarom ook erg rijk. Dit is tevens een beroepsdistrict.
    District 15: In dit district wordt alle informatie over het hele Capitool verwerkt, van inwoners van de districten tot de deelnemers aan the Hunger Games. Ook wordt hier bepaalt wat mensen op school leren. De mensen in dit district zijn niet rijk maar ook niet arm, vergelijkbaar met district 5.
    District 16: In dit district wordt interieur ontworpen en gemaakt. Dit district is redelijk arm.
    District 17: In dit district houden ze zich vooral bezig met de geschiedenis, maar dan vóór het Capitool. Alles wat nog niet is vernietigd wordt hier wel vernietigd. Niemand weet precies wat de mensen in dit district doen en het is ook allemaal uitermate geheim. Dit district is het kleinste van allemaal. Het is niet arm maar ook niet rijk.
    District 18: In dit district houdt men zich bezig met verzorgingsartikelen maken zoals make-up. In dit District zijn ze ook erg rijk en dit is ook een beroepsdistrict.
    District 19: In dit district worden alle mensen opgeleid tot acteurs, zangers, dansers en alles wat met vermaak te maken heeft. De aller besten mogen af en toe naar het Capitool om daar op te treden. Dit district is ongeveer even rijk als district 4. Dit district is een beroepsdistrict.
    District 20: Hier maakt men de schilderijen, schrijft men de boeken en alles wat met kunst te maken heeft. Dit district is arm.
    District 21: In dit district worden verschillende experimenten uitgevoerd ook worden er hier, net zoals in district 2, vredesbewakers opgeleid en wapens gemaakt. Dit district is echter niet zo rijk als district 2 en behoort ook niet tot de beroepsdistricten.
    District 22: In dit district houdt men zich bezig met mutaties. Dit is een redelijk arm district.
    District 23: In dit district wordt voedsel verwerkt. Dit is een heel erg arm district.
    District 24: In dit district wordt elektronica gemaakt voor het Capitool. Dit is een rijk district en een van de beroepsdistricten.



    Regels:
    - Hou het gezellig!
    - Er is geen woordenlimiet maar schrijf wel een redelijke post
    - Maximaal drie personages per persoon
    - Bedenk goed of je actief mee kan doen voordat je een rol reserveert
    - Reservaties blijven 72 uur staan
    - Niet elkaars personages besturen zonder toestemming
    - Alleen MetUpAtMidnight en TheHangingTree openen topics
    - 16+ mag maar zet het even in een spoiler
    - Houd jongens en meisjes een beetje gelijk, het is onrealistisch wanneer er heel veel jongens of meisjes zijn
    - Rollen moeten minimaal 1000 woorden bevatten, zo zijn deze duidelijk beschreven en heb je geen korte rollen

    # Idee van MetUpAtMidnight en TheHangingTree

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 12:33 ]


    -

    Ik twijfel tussen een jongen uit 4 of uit 7..


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik fc btw Thomas Brodie Sangster
    En ik fc Lily Collins ^^

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 20:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mee ofcourse^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik claim een jongen uit district 7 (misschien dat ik er laten nog een uit 4 doe), met als FC Dylan o'Brien!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Daaan wil ik de jongen uit 20 & het meisje uit 7 ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Jullie staan er allebei bij (:

    Ik fc Barbara Palvin en Sasha Pieterse


    -

    Verityy schreef:
    Jullie staan er allebei bij (:

    Ik fc Barbara Palvin en Sasha Pieterse


    Sashaa:)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mee faceclaims Ansel Elgort & nog iemand, nog niet wetend wie^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik het meisje van 4, mijn absolute favoriete district en de jongen van 17 please?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Mag ik het meisje van 4, mijn absolute favoriete district en de jongen van 17 please?


    17 is al gereserveerd maar je meisje uit vier zet ik erbij


    -

    Vivir schreef:
    Mag ik het meisje van 4, mijn absolute favoriete district en de jongen van 17 please?


    De jongen van 17 is al bezet, sorry


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik anders ook nog een jongen uit district 4?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Samantha Lynn Hale


    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––


    Naam:


    Samantha Lynn Hale.
    Samantha heeft, als ze eerlijk is, een hekel aan haar naam. Haar voornaam is te lang, te netjes en te normaal. Liever wordt Samantha 'Sam', of Lynn genoemd. Haar achternaam heeft ze van haar vader, Richard Max Hale.
    Samantha • luistert goed, verteld door God
    Lynn • beeldschoon
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Leeftijd:
    Samantha is van de winter zeventien jaar geworden. Ze is geboren op een koude 21 januari. Haar verjaardag valt in de winter, wat ook haar favoriete seizoen is, vanwege het eenheidsgevoel met iedereen en de warme vuren buiten in de sneeuw.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    District:
    Samantha komt uit district 20, kunst. Samantha zelf past goed bij haar district. Ze houdt van schrijven, tekenen en creatief bezig zijn met eigenlijk alles.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Innerlijk:
    Samantha is een brutaal, zelfverzekerd iemand. Je zal haar niet zo snel teruggetrokken zien. Ze durft veel en dit leid redelijk vaak tot roekeloosheid. Samantha is iemand die niet snel op zal geven en tot het uiterste zal gaan om haar doel te bereiken. Samantha is erg brutaal, terugdeinzen zal ze niet snel doen. Ze zegt wat ze wilt en wie het er niet mee eens is heeft mooi pech gehad. Samantha heeft vele vooroordelen over mensen en is niet bang om ze te uiten. Ze zegt wat ze denkt, hoe gemeen iets ook is. Het maakt haar ook niks uit als ze iets gemeens zegt over iemand die naast haar staat. Het is haar mening, en die ander leert er maar mee leven. Samantha is ook een erg creatief persoon, ze schrijft erg graag en tekent ook graag. Als je haar papier en een potlood geeft zal ze onmiddellijk met een van de twee beginnen. Tekenen doet ze met alles en overal, ze maakt tekeningen in het zand, op papier, op hout, op tafels, kleding. Overal. Schrijven doet ze ook graag. Ze heeft vele schriften die helemaal volgeschreven staan. Ook verzint ze in haar hoofd erg graag verhalen. Verhalen die van fantasie naar realistisch gaan. Ook is Samantha een slim iemand. Op school haalt ze met gemak hoge cijfers. Samantha is een persoon die veel om haar vrienden en vriendinnen geeft, evenals haar zusje Samantha ziet er best onschuldig uit, maar het tegendeel bewijst ze. Samantha vind het heerlijk om jongens te verleiden en doet dit dan ook met plezier. Samantha heeft echter een hekel aan het capitol. Ze is het nooit met hen eens geweest en zal het ook nooit met hen eens worden. Het liefst zou ze het Capitol binnenvallen en eisen dat dingen anders verlopen. Maar dit kan niet, er is niemand die naar haar zal luisteren. Toch heeft het meisje veel ambitie, en wil ze later president van Panem worden, om er voor te zorgen dat de games nooit meer voor kunnen komen, om er voor te zorgen dat het eerlijk is, en om er voor te zorgen dat er niemand in armoede hoeft te leven. Samantha is dan ook erg goed met woorden. Ze maakt vaak grapjes en krijgt mensen aan het lachen. In haar District krijgt Samantha veel respect, ondanks dat de meningen over haar verdeeld zijn. Je hebt de helft die haar mag, en fantastisch vind. En je hebt de helft die een hekel aan haar heeft, doordat ze altijd maar haar mening zegt. Samantha is bovenal ook iemand die atletisch is. Ze rent fantastisch, zowel op een korte afstand, als een lange en ze kan zwemmen. Dit heeft ze geleerd in een meertje in haar district. Samantha houdt behalve van creatief bezig zijn, ervan om zichzelf uit te putten door te sporten. Samantha is ook iemand die erg eigenwijs is, ze is het niet snel met je eens en zal dan ook niet snel opgeven. Samantha houdt er van om mensen een beetje te plagen en ze dwars te zitten. Ondanks dit kan Samantha een geweldig luisterend oor bieden en cijfert het meisje zich zelf makkelijk weg. Ze geeft veel om anderen.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Uiterlijk:
    Samantha is een knap meisje, en dit weet ze. Ze maakt hier maar al te graag gebruik van en is dan ook echte flirt. Lange bruine lokken sieren haar gezicht. Haar haren zijn niet volledig stijl, maar je kan er ook niet van zeggen dat ze krullen. Het liefste draagt Samantha haar haren los, maar zo nu en dan draagt ze het ook in een hoge paardenstaart. Ze heeft een fijn gezichtje, met een klein neusje en fijne lippen. Haar lippen hebben een natuurlijk, lichtroze kleur. Samantha is klein, zo'n 1.65 lang. Je kan Samantha met gemak beschrijven als een meisje dat er braaf en liefjes uitziet. Haar slanke postuur, fijne gezicht en haar kleine lengte zorgen er zo nu en dan ook voor dat ze 'schattig' wordt genoemd. Hier heeft ze echter een hekel aan. Samantha is iemand die enkel een laagje oogmake-up zal dragen, en verder niks. Haar kledingstijl is soms lief, maar ook redelijk vaak uitdagend. Samantha heeft chocoladebruine ogen, die zij makkelijk groot maakt om een zielig of extra lief gezicht te trekken. Haar uiterlijk zorgt er voor dat veel jongens voor haar vallen.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Geschiedenis:
    Samantha heeft eigenlijk geen hele bijzondere geschiedenis. Het is wel zo dat het meisje een hekel heeft aan haar ouders. Haar ouders hebben altijd geprobeerd haar te 'bezitten', ze wouden alles bepalen wat Samantha deed. En daar heeft Samantha een hekel aan. Ze geeft om haar vrijheid. Toen Samantha nog klein was, sloeg haar vader haar. Haar vader was het merendeel van de tijd dronken en reageerde zijn agressie af op zijn enige dochter. Samantha's moeder was te laf om er iets aan te doen. Dit is een reden voor Samantha's sterke persoonlijkheid. Toen ze tien was, werd haar kleine zusje geboren. Haar vader is op haar negende overleden, en helaas tot zijn dood doorgegaan met het slaan van Samantha. Samantha geeft erg veel om haar zusje en heeft altijd voor haar gezorgd, wanneer haar moeder dat niet deed. Haar moeder werkte elke dag van vroeg in de ochtend tot laat in de nacht als schrijfster. Wat Samantha niet weet, is wat haar moeder schrijft.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Zwakke punten:
    Waarschijnlijk is Samantha's zwakste punt dat ze graag haar zin door wil drijven. Het feit dat ze een hekel heeft aan het Capitol en ze dus ook voor geen goud wilt gehoorzamen helpt dan natuurlijk ook niet echt mee. Hierdoor zal het niet makkelijk worden voor haar om te winnen. Ook is Samantha iemand die mensen liever niet gaat vermoorden, zeker niet als het onschuldige kinderen van har leeftijd en jonger zijn. Ze wilt het simpelweg gewoon niet doen. Toch zal haar overlevingsinstinct er voor zorgen dat, mocht ze in zo'n situatie staan, ze wel haar best doet om er dan ook als enige levende uit te komen. Ook heeft Samantha soms enorm last van schuldgevoelens, deze zullen dan ook niet minder worden door het vermoorden en/of verwonden van iemand. Verder is Samantha, ondanks haar snel- en behendigheid best een onhandig persoon. Dit op meerdere manieren, zo struikelt ze over onzichtbare dingen en praat ze over dingen in situaties waar dit niet geacht is. Ook heeft Samantha gen jarenlange training gehad en kan ze dus niet omgaan met bijvoorbeeld een pijl en boog. Ze kan ook niet omgaan met een zwaard of met touwen.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Sterke punten:
    Samantha is snel en behendig. Ze kan op zowel een korte sprint, als op een lange duurloop, goed haar energie in zetten en op hoog tempo lopen. In haar district wint ze zelfs van de jongens, met wie ze zo af en toe samen sport. En die zijn snel. Nog een sterk punt van Samantha is dat ze goed weet wat ze wilt en ze hier dan ook niet snel van af zal wijken. Ze zal doorgaan tot het uiterste om haar doel te bereiken. Ook heeft Samantha een fantastisch goed balans. Samantha geeft ook veel om anderen, waardoor ze soms zelfs behulpzaam kan zijn in de raarste situaties. Ze heeft ook een uitstekend richtingsgevoel, zo kan ze goed om gaan met bijna alles waar ze mee kan werpen en wat niet te zwaar is. Ze stond vroeger altijd al in de keuken met messen te werpen, en ook gooide ze vaak met potloden en pennen door de klas. Ook is het feit dat Samantha kan zwemmen een goed voordeel.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Trainingscijfer:
    Samantha heeft in haar totale trainingstijd en individuele training een score weten te behalen van tien punten. Op deze manier vertrouwen de careers er op dat ze hun van pas zal komen en heeft ze dan ook met hen een bondgenootschap gevormd.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 17:54 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Eloquentiae schreef:
    Mag ik anders ook nog een jongen uit district 4?


    Yes


    -

    O shoot, ik ben echt zo goed in het bekijken van welke rollen er al bezet zijn. Mag ik dan de jongen van 16?


    She was always looking for more..